eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rokietnica › Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń biblioteki gminnej w Rokietnicy - meble, sprzęt komputerowy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-16

Ogłoszenie nr 500060053-N-2017 z dnia 16-11-2017 r.

Rokietnicki Ośrodek Sportu Sp. z o.o.: Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń biblioteki gminnej w Rokietnicy - meble, sprzęt komputerowy.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602872-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500048113-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Rokietnicki Ośrodek Sportu Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30112045800000, ul. ul. Szamotulska 29, 62090 Rokietnica, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 81 125 59, e-mail halina.wroniecka@rokietnica.pl, faks .
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń biblioteki gminnej w Rokietnicy - meble, sprzęt komputerowy.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Wykończenie wnętrz biblioteki gminnej w Rokietnicy - wyposażenie wnętrz (wyposażenie wnętrz biblioteki w meble, w tym meble w zabudowie stałej, meblarskie okładziny ścian oraz dostarczenie mebli ruchomych.) 2. Wykończenie wnętrz biblioteki gminnej w Rokietnicy - wyposażenie w zestawy komputerowe z następującą specyfikacją: Dostarczenie i montaż wyposażenia stanowiska komputerowego wg zestawienia: -9 sztuk - monitor: SZ 216H 21,5 cala 16:9 (1920x1080) 3 lata gwarancji - przekątna ekranu: 21,5 cala 16,9 - regulacja: pochylenie (tilt) - matryca; Full HD (1920x1080)TFT IPS LED - złącze wejściowe: 1xVGA, 1x HDMI - gwarancja: 3 lata (wariant podstawowy) -i3-7100 4GB 500GB HD630 Windows 10 Pro/ 3 lata gwarancji - procesor: Intel Core i3-7100 - Pamięć RAM 4GB DIMM DDR4 - Dysk twardy: 500GB HDD magnetyczny - Napęd optyczny: DVD+/-RW -Typ karty graficznej: zintegrowana - Złącza USB: min. 4 (w tym USB 3.0 lub nowsze) - Gniazdo słuchawkowe - Klawiatura przewodowa - Mysz przewodowa - System operacyjny: Windows 10 Pro 64 bit - oprogramowanie antywirusowe Dostarczenie i montaż wyposażenia stanowiska komputerowego i okablowania wg zestawienia - 6 sztuk -i5-7400 8GB 256GB SSD HD630 Windows 10 Pro/ 3lata gwarancji - monitor 23 cale 16:9 (1920 x 1080) / 3lata gwarancji - przekątna ekranu: 23 cale 16x9 Regulacja; pochylenie, pilot, dodatkowa podstawa, regulacja wysokości - matryca: Full HD (1920xx1080) TFT IPS LED - złącza wejściowe: 1xDP 1.2 1xHDMI 1,4 1xSGA - gwarancja 3 lata (wariant rozszerzony) - Procesor: Intel Core i5- 7400 -Pamięć RAM: 8GB DIMM DDR4 - Dysk twardy: 256GB SSD - Napęd optyczny: DVD+/-RW - Typ karty graficznej: zintegrowana - Złącze USB: min. 4 (w tym USB 3.0 lub nowsze) - Klawiatura przewodowa - Mysz przewodowa -System operacyjny: Windows 10 Pro 64bit - Pakiet narzędzi biurowych typu Microsoft Office wraz z oprogramowaniem antywirusowym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39121200-8


Dodatkowe kody CPV: 39112000-0, 30236000-2, 30213000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Meble

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 364650.35
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BŁYSK Bogdan Włodarczak
Email wykonawcy: blysk12o2.pl
Adres pocztowy: Pl.20 Października 12
Kod pocztowy: 63-100
Miejscowość: Śrem
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 392370.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 392370.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 406390.77
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Sprzęt komputerowy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna: art.93 ust.1 pkt 7 ustawy PZP. Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uzasadnienie faktyczne: Na sesji otwarcia ofert nie otwarto prawidłowo złożonej oferty przetargowej

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.