To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-19
Ogłoszenie nr 500058847-N-2018 z dnia 19-03-2018 r.
Gmina Dębowa Łąka: Odnawialne Źródła Energii w Gminie Dębowa Łąka
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020 Działanie 3.1. Wspieranie wytwarzania i dystrybucji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych, Schemat : Mikroinstalacje, Schemat 1: Budynki mieszkalne i publiczne ( z wyłączeniem infrastruktury opieki zdrowotnej )
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 75512-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500034192-N-2017 500063679-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dębowa Łąka, Krajowy numer identyfikacyjny 87111879600000,
ul. Dębowa Łąka
38,
87207
Dębowa Łąka, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
566 884 918, e-mail
rolnictwo@ugdl.pl, faks
566 889 258.
Adres strony internetowej (url): http://www.debowalaka.bip.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odnawialne Źródła Energii w Gminie Dębowa Łąka
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RG.271.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. "Odnawialne Źródła Energii w Gminie Dębowa Łąka część nr 1 zamówienia - Budowa instalacji fotowoltaicznych . Część nr 1 - Budowa instalacji fotowoltaicznych obejmuje wybudowanie 16 instalacji fotowoltaicznych wytwarzających energię elektryczną na terenie Gminy Dębowa Łąka w tym 12 na obiektach stanowiących własność prywatną ( w tym 1 instalacja posadowiona na gruncie ) i 4 na obiektach użyteczności publicznej stanowiących własność Gminy Dębowa Łąka. Zakres prac obejmuje budowę urządzeń do produkcji energii elektrycznej jak niżej. Urządzenia do produkcji energii elektrycznej - fotowoltaika do zamontowania na budynkach oraz gruncie stanowiących własność osób prywatnych. Działka nr 301/3 w miejscowości Dębowa Łąka 166c - montaż na dachu budynku mieszkalnego instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 3,24 kW ( DC, 12 paneli ), moc uzyskana nie mniej niż 3,00 kW. zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze budynku. Działka nr 243/3 w miejscowości Kurkocin 45 - montaż na dachu budynku gospodarczego, instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 5,40 kW ( DC, 20 paneli ), moc uzyskana nie mniej niż 5,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze budynku. Działka nr 110 w miejscowości Lipnica 19 - montaż na dachu budynku mieszkalnego, instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 5,40 kW (DC, 20 paneli ), moc uzyskana nie mniej niż 5,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze budynku. Działka nr 191 w miejscowości Lipnica 42 - montaż na gruncie w sąsiedztwie budynku mieszkalnego instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 5,40 kW ( DC, 20 paneli ), moc uzyskana nie mniej niż 5,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze budynku. Działka nr 160/1 w miejscowości Łobdowo 1a - montaż na dachu budynku mieszkalnego instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 3,24 kW (DC, 12 paneli ), moc uzyskana nie mniej niż 3,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej w garażu. Działka nr 153 w miejscowości Małe Pułkowo 42 - montaż na dachu budynku gospodarczego instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 5,40 kW ( DC, 20 paneli ), moc uzyskana nie mniej niż 5,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej w garażu na parterze budynku. Działka nr 15 w miejscowości Małe Pułkowo 56 - montaż na dachu budynku mieszkalnego instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 5,40 kW (DC, 20 paneli ), moc uzyskana nie mniej niż 5,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze budynku. Działka nr 288 w miejscowości Małe Pułkowo 64 - montaż na dachu budynku mieszkalnego instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 5,40 kW ( DC, 20 paneli ), moc uzyskana nie mniej niż 5,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej w garażu. Działka nr 469/3 w miejscowości Wielkie Radowiska 60 - montaż na dachu budynku mieszkalnego instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 3,24 kW (DC, 12 paneli ), moc uzyskana nie mnie niż 3,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze. Działka nr 605 w miejscowości Dębowa Łąka 174 - montaż na dachu budynku gospodarczego instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 5,40 kW ( DC, 20 paneli ), moc uzyskana nie mniej niż 5,00 kW. Falownik zamontowany będzie na parterze budynku gospodarczego. Działka nr 58/1 w miejscowości Łobdowo 34 - montaż na dachu budynku mieszkalnego, instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 3,24 kW (DC, 12 paneli ), moc uzyskana nie mniej niż 3,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze budynku. Działka nr 408 w miejscowości Dębowa Łąka 69 - montaż na dachu budynku mieszkalnego instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 3,24 kW ( DC, 12 paneli ), moc uzyskana nie mniej niż 3,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze budynku. Urządzenia do produkcji energii elektrycznej - fotowoltaika, do zamontowania na obiektach użyteczności publicznej : Działka nr 75/3 w miejscowości Łobdowo 6 - budynek szkoły, montaż na płaskim betonowym, pokrytym papą termozgrzewalną dachu budynku głównego, instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 14,04 kW ( DC, 52 panele ), moc uzyskana nie mniej niż 14,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze budynku. Działka nr 204 w miejscowości Wielkie Radowiska 204 - budynek szkoły, montaż na dachu budynku głównego, instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 11,34 kW ( DC, 42 panele ), moc uzyskana nie mniej niż 11,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze budynku. Działka nr 301/1 w miejscowości Dębowa Łąka 127 - budynek szkoły, montaż na płaskim, betonowym dachu, instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 14,04 kW ( DC, 52 panele ), moc uzyskana nie mniej niż 14,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze budynku. Działka nr 288/1 w miejscowości Dębowa Łąka 38 - budynek administracyjny Urzędu Gminy, montaż na płaskim betonowym dachu, instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 17,28 kW (DC, 64 panele ), moc uzyskana nie mniej niż 17,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze budynku. Zalecenia Zaleca się aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizytację terenu oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do prawidłowego sporządzenia oferty. Wykonawca zamontuje panele fotowoltaiczne w sposób trwały do podłoża. Wymagana jest gwarancja producenta na panele fotowoltaiczne na okres minimum 10 lat W ramach zadania należy wykonać uziemienie konstrukcji modułów fotowoltaicznych. Zamontowane urządzenia należy podłączyć do istniejącej wewnętrznej sieci elektrycznej oraz zgłosić do Operatora Sieci Dystrybucyjnej (OSD) w celu założenia licznika dwukierunkowego. Wykonawca ma obowiązek sporządzić raport z osiągnięcia efektu ekologicznego określającego wartość poniższych wskaźników po zakończeniu realizacji zadania: - szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych ze źródeł odnawialnych (tony równoważnika CO2), - wielkość produkcji energii elektrycznej z nowo wybudowanych instalacji MWhe/rok. Po zakończeniu robót należy wykonać dokumentację projektową powykonawczą oddzielnie dla każdego obiektu w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej, przeprowadzić kontrolę okresową, badanie instalacji elektrycznej w zakresie stanu sprawności połączeń osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji, a także należy przeszkolić użytkowników poszczególnych instalacji. Wykonawca zapewni serwisowanie i przeglądy techniczne urządzeń objętych zamówieniem w okresie obowiązywania gwarancji. Serwis i przeglądy powinny być prowadzone w wyznaczonych przez producenta/sprzedawcę terminach w uzgodnieniu z zamawiającym. Serwis w przypadku stwierdzonej awarii i naprawy gwarancyjnej obejmie bezpłatną wymianę uszkodzonych lub zużytych części na nowe. Czas reakcji serwisu na zgłoszenia nieprawidłowości w działaniu instalacji wyniesie maksymalnie 72 godziny od pisemnego zgłoszenia. Zamawiający dokona oceny i wyboru złożonych ofert oddzielnie na część nr 1 zamówienia i oddzielnie na część nr 2 zamówienia. Zamawiający wymaga aby wykonawca realizował roboty zgodnie z harmonogramem rzeczowo - terminowym robót stanowiącym załącznik A oraz/lub załącznik B do projektu Umowy . Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 1) obsługi geodezyjnej inwestycji przez uprawnione służby geodezyjne, w tym wytyczenia przed przystąpieniem do robót oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (jeżeli dotyczy); 2) przeprowadzenia prób, pomiarów i badań związanych z wykonywanymi robotami i przekazania zamawiającemu protokołów wykonanych prób (w tym protokoły elektryczne, prób szczelności instalacji, odbiorów częściowych); 3) przygotowania dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie (jeżeli dotyczy); 4) naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego (instalacji i urządzeń) spowodowanych prowadzonymi robotami; 5) naprawienia uszkodzeń istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu; 6) odtworzenia znaków geodezyjnych (kamieni granicznych) w przypadku ich naruszenia; 7) utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów; 8) innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu zamówienia; 9) uporządkowania terenu po zakończeniu inwestycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) projekty budowlane instalacji fotowoltaicznych; 2) projekty budowlane instalacji solarnych; 3) projekt pompy ciepła. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuję, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz wszystkich przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoznacznych wraz z podaniem nazwy producenta, typu urządzenia oraz dokumentów określających parametry techniczne musi zostać załączony do oferty. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie zamówienia: roboty montażowe instalacji fotowoltaicznych i solarnych , instalacji elektrycznej, obsługi urządzeń związanych z realizacją przedmiotu zamówienia z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia pracowników wykonujących powyższe czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zmianami). Każdorazowo na żądanie zamawiającego, w terminie wskazanym przez zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia do wglądu kopię umów o pracę zawartych przez wykonawcę lub podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej, wymogi wymienione wyżej dotyczą również podwykonawców. Brak spełnienia powyższego warunku stwierdzony podczas kontroli, spowoduje obciążenie wykonawcy karą w wysokości 1000 zł za każdą osobę pracującą bez umowy o pracę. Nałożona kara pomniejszy należne wykonawcy wynagrodzenie. Dane osobowe zawarte w dokumentach, o których mowa powyżej winny być anonimizowane. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający jest uprawniony do czynności kontrolnych wobec wykonawcy lub podwykonawcy odnośnie spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane wyżej, w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogów i dokonywania ich oceny; żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie spełnienia wymogów, przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przedłoży wskazane dowody na potwierdzenie spełnienia warunku zatrudnienia: ? oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie takie powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; ? poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922). Możliwe do zidentyfikowania powinny być informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu. Za niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane wyżej zamawiający uważa niezłożenie przez wykonawcę lub podwykonawcę w terminie określonym w wezwaniu (dopuszcza się przesłanie wezwania do wykonawcy drogą elektroniczną) żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV: 09331200-0, 71314100-3, 71320000-7, 71323109-9, 71326000-9, 45311200-2, 45312310-3, 45315300-1, 45311100-1, 45261215-4, 09331100-9, 45330000-9, 71321200-6, 45251250-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Budowa instalacji fotowoltaicznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
534153.09
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FreeVolt Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
518494.85
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych o mocy 49,95 kWp w budynku Szpitala w Ostródzie.
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.