eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębowa Łąka › Odnawialne Źródła Energii w Gminie Dębowa Łąka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-04-27

Ogłoszenie nr 75512 - 2017 z dnia 2017-04-27 r.

Dębowa Łąka: Odnawialne Źródła Energii w Gminie Dębowa Łąka
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020 Działanie 3.1. Wspieranie wytwarzania i dystrybucji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych, Schemat : Mikroinstalacje, Schemat 1 : Budynki mieszkalne i publiczne ( z wyłączeniem infrastruktury opieki zdrowotnej )

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębowa Łąka, krajowy numer identyfikacyjny 87111879600000, ul. Dębowa Łąka  38, 87207   Dębowa Łąka, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 566 884 918, e-mail rolnictwo@ugdl.pl, faks 566 889 258.
Adres strony internetowej (URL): http://www.debowalaka.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://www.debowalaka.bip.net.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
przez operatora pocztowego, kurier, posłaniec, osobiście
Adres:
Dębowa Łąka 38, 87-207 Dębowa Łąka


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnawialne Źródła Energii w Gminie Dębowa Łąka
Numer referencyjny: RG.271.3.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: " Odnawialne Źródła Energii w Gminie Dębowa Łąka".. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty częściowe mogą być składane na wykonanie: a) część nr 1 zamówienia - Budowa instalacji fotowoltaicznych oraz/lubb) część nr 2 zamówienia - Budowa instalacji solarnych i pompy ciepła. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Część nr 1 zamówienia - Budowa instalacji fotowoltaicznych obejmuje kompleksowe wybudowanie 16 instalacji fotowoltaicznych wytwarzających energię elektryczną na terenie gminy Dębowa Łąka, w tym 12 na obiektach stanowiących własność prywatną ( w tym 1 instalacja posadowiona na gruncie) i 4 na obiektach użyteczności publicznej stanowiących własność Gminy Dębowa Łąka.Zakres prac obejmuje budowę urządzeń do produkcji energii elektrycznej jak niżej Urządzenia do produkcji energii elektrycznej - fotowoltaika do zamontowania na budynkach oraz gruncie stanowiących własność osób prywatnych.Działka nr 301/3 w miejscowości Dębowa Łąka 166c - montaż na dachu budynku mieszkalnego instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 3,24 kW ( DC, 12 paneli ), moc uzyskana nie zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze budynku. Działka nr 243/3 w miejscowości Kurkocin 45 - montaż na dachu budynku gospodarczego, instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 5,40 kW ( DC, 20 paneli ), moc uzyskana nie mniej niż 5,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze budynku. Działka nr 110 w miejscowości Lipnica 19 - montaż na dachu budynku mieszkalnego, instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 5,40 kW (DC, 20 paneli ), moc uzyskana nie mniej niż 5,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze budynku. Działka nr 191 w miejscowości Lipnica 42 - montaż na gruncie w sąsiedztwie budynku mieszkalnego instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 5,40 kW ( DC, 20 paneli ), moc uzyskana nie mniej niż 5,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze budynku. Działka nr 160/1 w miejscowości Łobdowo 1a - montaż na dachu budynku mieszkalnego instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 3,24 kW (DC, 12 paneli ), moc uzyskana nie mniej niż 3,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej w garażu.Działka nr 153 w miejscowości Małe Pułkowo 42 - montaż na dachu budynku gospodarczego instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 5,40 kW ( DC, 20 paneli ), moc uzyskana nie mniej niż 5,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej w garażu na parterze budynku. Działka nr 15 w miejscowości Małe Pułkowo 56 - montaż na dachu budynku mieszkalnego instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 5,40 kW (DC, 20 paneli ), moc uzyskana nie mniej niż 5,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze budynku. Działka nr 288 w miejscowości Małe Pułkowo 64 - montaż na dachu budynku mieszkalnego instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 5,40 kW ( DC, 20 paneli ), moc uzyskana nie mniej niż 5,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej w garażu. Działka nr 469/3 w miejscowości Wielkie Radowiska 60 - montaż na dachu budynku mieszkalnego instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 3,24 kW (DC, 12 paneli ), moc uzyskana nie mnie niż 3,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze. Działka nr 605 w miejscowości Dębowa Łąka 174 - montaż na dachu budynku gospodarczego instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 5,40 kW ( DC, 20 paneli ), moc uzyskana nie mniej niż 5,00 kW. Falownik zamontowany będzie na parterze budynku gospodarczego. Działka nr 58/1 w miejscowości Łobdowo 34 - montaż na dachu budynku mieszkalnego, instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 3,24 kW (DC, 12 paneli ), moc uzyskana nie mniej niż 3,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze budynku. Działka nr 408 w miejscowości Dębowa Łąka 69 - montaż na dachu budynku mieszkalnego instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 3,24 kW ( DC, 12 paneli ), moc uzyskana nie mniej niż 3,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze budynku. Urządzenia do produkcji energii elektrycznej - fotowoltaika, do zamontowania na obiektach użyteczności publicznej : Działka nr 75/3 w miejscowości Łobdowo 6 - budynek szkoły, montaż na płaskim betonowym, pokrytym papą termozgrzewalną dachu budynku głównego, instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 14,04 kW ( DC, 52 panele ), moc uzyskana nie mniej niż 14,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze budynku. Działka nr 204 w miejscowości Wielkie Radowiska 204 - budynek szkoły, montaż na dachu budynku głównego, instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 11,34 kW ( DC, 42 panele ), moc uzyskana nie mniej niż 11,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze budynku. Działka nr 301/1 w miejscowości Dębowa Łąka 127 - budynek szkoły, montaż na płaskim, betonowym dachu, instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 14,04 kW ( DC, 52 panele ), moc uzyskana nie mniej niż 14,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze budynku. Działka nr 288/1 w miejscowości Dębowa Łąka 38 - budynek administracyjny Urzędu Gminy, montaż na płaskim betonowym dachu, instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 17,28 kW (DC, 64 panele ), moc uzyskana nie mniej niż 17,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze budynku. Zalecenia Zaleca się aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizytację terenu oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do prawidłowego sporządzenia oferty.Wykonawca zamontuje panele fotowoltaiczne w sposób trwały do podłoża. Wymagana jest gwarancja producenta na panele fotowoltaiczne na okres minimum 10 latW ramach zadania należy wykonać uziemienie konstrukcji modułów fotowoltaicznych. Zamontowane urządzenia należy podłączyć do istniejącej wewnętrznej sieci elektrycznej oraz zgłosić do Operatora Sieci Dystrybucyjnej (OSD) w celu założenia licznika dwukierunkowego.Wykonawca ma obowiązek sporządzić raport z osiągnięcia efektu ekologicznego określającego wartość poniższych wskaźników po zakończeniu realizacji zadania: - szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych ze źródeł odnawialnych (tony równoważnika CO2),- wielkość produkcji energii elektrycznej z nowo wybudowanych instalacji MWhe/rok.Po zakończeniu robót należy wykonać dokumentację projektową powykonawczą oddzielnie dla każdego obiektu w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej, przeprowadzić kontrolę okresową, badanie instalacji elektrycznej w zakresie stanu sprawności połączeń osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji, a także należy przeszkolić użytkowników poszczególnych instalacji.Wykonawca zapewni serwisowanie i przeglądy techniczne urządzeń objętych zamówieniem w okresie obowiązywania gwarancji. Serwis i przeglądy powinny być prowadzone w wyznaczonych przez producenta/sprzedawcę terminach w uzgodnieniu z zamawiającym. Serwis w przypadku stwierdzonej awarii i naprawy gwarancyjnej obejmie bezpłatną wymianę uszkodzonych lub zużytych części na nowe. Czas reakcji serwisu na zgłoszenia nieprawidłowości w działaniu instalacji wyniesie maksymalnie 72 godziny od pisemnego zgłoszenia.3.2. Część nr 2 zamówienia - Budowa instalacji solarnych i pompy ciepła obejmuje wykonanie w budynkach stanowiących własność prywatną 7 szt instalacji solarnych dla potrzeb wyprodukowania ciepłej wody użytkowej(c.w.u.) oraz 1 instalacji pompy ciepła dla potrzeb centralnego ogrzewania (c.o.) oraz ciepłej wody użytkowej(c.w.u.)Zakres prac obejmuje :wykonanie urządzeń do produkcji energii cieplnej - kolektory solarne : Działka nr 287/2 w miejscowości Dębowa Łąka 17 - montaż na dachu budynku mieszkalnego zestawu solarnego 3-kolektorowego o mocy uzyskanej nie mniej niż 4,38 kW oraz zasobnika 300 litrowego w kotłowni. Działki nr 173, 174 w miejscowości Kurkocin 11 - montażu na dachu budynku mieszkalnego zestawu solarnego 2 - kolektorowego o mocy uzyskanej nie mniej niż 2,92 kW oraz zasobnika 300 litrowego w kotłowni. Działka nr 243/3 w miejscowości Kurkocin 45 - montaż na dachu budynku mieszkalnego zestawu solarnego 2 - kolektorowego o mocy uzyskanej nie mniej niż 2,92 kW oraz zasobnika 300 litrowego w kotłowni. Działka nr 110 w miejscowości Lipnica 19 - montaż na dachu budynku mieszkalnego zestawu solarnego 2 - kolektorowego o mocy uzyskanej nie mniej niż 2,92 kW oraz zasobnika 300 litrowego w kotłowni. Działka nr 71 w miejscowości Łobdowo 19 - montaż na dachu budynku mieszkalnego zestawu solarnego 2 - kolektorowego o mocy uzyskanej nie mniej niż 2,92 kW oraz zasobnika 300 litrowego w kotłowni.Działka nr 370/1 w miejscowości Wielkie Radowiska 83 - montaż na dachu budynku mieszkalnego zestawu solarnego 3 - kolektorowego o mocy uzyskanej nie mniej niż 4,38 kW oraz zasobnika 300 litrowego w kotłowni.Działka nr 58/1 w miejscowości Łobdowo 34 - montaż na dachu budynku mieszkalnego zestawu 2 - kolektorowego o mocy nie mniej niż 2,92 kW oraz zasobnika 300 litrowego w kotłowni.Urządzenia do produkcji energii cieplnej - pompa ciepła do zasilania w ciepło instalacji centralnego ogrzewania (c.o.) oraz ciepłej wody użytkowej :Działka nr 288 w miejscowości Małe Pułkowo 64 - montaż na budynku mieszkalnym pompy ciepła powietrze - woda typu monoblok o mocy 10,00 kW Zalecenia Wykonawca wykona podłączenie wykonanej instalacji solarnej do wewnętrznej instalacji ciepłej wody użytkowej, a w przypadku pompy ciepła również do instalacji centralnego ogrzewania w budynku wraz z zabezpieczeniem przed wzrostem ciśnienia w instalacji.Wymagana jest gwarancja producenta na kolektory słoneczne na okres minimum 10 latWykonawca ma obowiązek sporządzić raport z osiągnięcia efektu ekologicznego określającego wartość poniższych wskaźników po zakończeniu realizacji zadania: - dodatkową zdolność wytwarzania energii cieplnej ze źródeł odnawialnych (MWt),szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych ze źródeł odnawialnych (tony równoważnika CO2),raport z produkcji energii elektrycznej z nowo wybudowanych instalacji MWhe/rok, raport z produkcji energii cieplnej z nowo wybudowanych instalacji MWht/rok.Wykonawca zapewni nieodpłatne serwisowanie i przeglądy techniczne urządzeń solarnych objętych zamówieniem w okresie obowiązywania gwarancji. Wymagane jest co najmniej 2 razy w roku dokonania bezpłatnego przeglądu i dokonania nieodpłatnie uzupełnienia płynu solarnego Serwis i przeglądy powinny być prowadzone w wyznaczonych przez producenta/sprzedawcę terminach w uzgodnieniu z zamawiającym. Serwis w przypadku stwierdzonej awarii i naprawy gwarancyjnej obejmie bezpłatną wymianę uszkodzonych lub zużytych części na nowe. Czas reakcji serwisu na zgłoszenia nieprawidłowości w działaniu instalacji wyniesie maksymalnie 72 godziny od pisemnego zgłoszenia.4. Zamawiający dokona oceny i wyboru złożonych ofert oddzielnie na część nr 1 zamówienia i oddzielnie na część nr 2 zamówienia.5. Zamawiający wymaga aby wykonawca realizował roboty zgodnie z harmonogramem rzeczowo - terminowym robót stanowiącym załącznik A oraz/lub załącznik B do projektu Umowy .6. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:obsługi geodezyjnej inwestycji przez uprawnione służby geodezyjne, w tym wytyczenia przed przystąpieniem do robót oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (jeżeli dotyczy);przeprowadzenia prób, pomiarów i badań związanych z wykonywanymi robotami i przekazania zamawiającemu protokołów wykonanych prób (w tym protokoły elektryczne, prób szczelności instalacji, odbiorów częściowych);przygotowania dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie (jeżeli dotyczy);naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego (instalacji i urządzeń) spowodowanych prowadzonymi robotami;naprawienia uszkodzeń istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu;odtworzenia znaków geodezyjnych (kamieni granicznych) w przypadku ich naruszenia;utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów;innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu zamówienia;uporządkowania terenu po zakończeniu inwestycji.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:projekty budowlane instalacji fotowoltaicznych;projekty budowlane instalacji solarnych;projekt pompy ciepła.8. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuję, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz wszystkich przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoznacznych wraz z podaniem nazwy producenta, typu urządzenia oraz dokumentów określających parametry techniczne musi zostać załączony do oferty.9.Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie zamówienia: roboty montażowe instalacji fotowoltaicznych i solarnych , instalacji elektrycznej, obsługi urządzeń związanych z realizacją przedmiotu zamówienia z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia pracowników wykonujących powyższe czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zmianami). Każdorazowo na żądanie zamawiającego, w terminie wskazanym przez zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia do wglądu kopię umów o pracę zawartych przez wykonawcę lub podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej, wymogi wymienione wyżej dotyczą również podwykonawców. Brak spełnienia powyższego warunku stwierdzony podczas kontroli, spowoduje obciążenie wykonawcy karą w wysokości 1000 zł za każdą osobę pracującą bez umowy o pracę. Nałożona kara pomniejszy należne wykonawcy wynagrodzenie. Dane osobowe zawarte w dokumentach, o których mowa powyżej winny być anonimizowane.W trakcie realizacji zamówienia zamawiający jest uprawniony do czynności kontrolnych wobec wykonawcy lub podwykonawcy odnośnie spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane wyżej, w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogów i dokonywania ich oceny; żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie spełnienia wymogów, przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przedłoży wskazane dowody na potwierdzenie spełnienia warunku zatrudnienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie takie powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922). Możliwe do zidentyfikowania powinny być informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu.Za niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane wyżej zamawiający uważa niezłożenie przez wykonawcę lub podwykonawcę w terminie określonym w wezwaniu (dopuszcza się przesłanie wezwania do wykonawcy drogą elektroniczną) żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.

II.5) Główny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach
Dodatkowe kody CPV:09331200-0, 71314100-3, 71320000-7, 71323109-9, 71326000-9, 45311200-2, 45312310-3, 45315300-1, 45311100-1, 45261215-4, 09331100-9, 45330000-9, 71321200-6, 45251250-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30/04/2018


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:a) dla części nr 1 zamówienia 400.000 zł ( słownie: czterysta tysięcy złotych),b) dla części nr 2 zamówienia 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych),w przypadku gdy wykonawca będzie składał ofertę na obie części zamówienia suma gwarancyjna musi stanowić sumę w/w kwot tj. 500.000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:a) dla części nr 1 zamówienia: jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa instalacji fotowoltaicznych o wartości równej lub wyższej od kwoty 400.000,00 złotych brutto, b) dla części nr 2 zamówienia: jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa instalacji solarnych, pomp ciepła o wartości równej lub wyższej od kwoty 100.000,00 złotych brutto,w przypadku ubiegania się o obie części zamówienia wykonawca spełni ten warunek jeżeli udokumentuje wykonanie minimum jednej roboty w zakresie jak wyżej tj. budowę instalacji ogniw fotowoltaicznych, solarnych i pomp ciepła na kwotę równą lub wyższą niż 500.000,00 zł lub wykaże wykonanie minimum dwóch robót na łączną kwotę 500.000,00 zł.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w ppkt 1 lit. a, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt. 1 lit. a zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). 2.Dokumenty potwierdzające, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejsza niż : a) dla części nr 1 zamówienia 400.000 zł ( słownie: czterysta tysięcy złotych),b) dla części nr 2 zamówienia 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych), w przypadku gdy wykonawca będzie składał ofertę na obie części zamówienia suma gwarancyjna musi stanowić sumę w/w kwot tj. 500.000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożonym oświadczeniem wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). 2.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli dotyczy, zalecane jest sporządzenie oświadczenia na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. 3. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty zgodnie z postanowieniami rozdziału XI pkt 3 ppkt 7 specyfikacji. Wadium niezależnie od formy wniesienia podlega prawu polskiemu. 4. Wypełniony formularz oferty zgodnie z treścią wzoru zamieszczonego w specyfikacji - załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Stosowne pełnomocnictwo ( oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona ) - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 6. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w terminie do dnia 29.09.2017r. do godziny 10.00 : a) dla części nr 1 zamówienia - Instalacje fotowoltaiczne na terenie Gminy Dębowa Łąka - w wysokości 10.000,00 zł,b) dla części nr 2 zamówienia - Instalacje solarne i pompa ciepła na terenie Gminy Dębowa Łąka - w wysokości 2.000,00 zł.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawiera szczegółowo "wzór umowy" stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29/09/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Budowa instalacji fotowoltaicznych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 1 zamówienia - Budowa instalacji fotowoltaicznych obejmuje kompleksowe wybudowanie 16 instalacji fotowoltaicznych wytwarzających energię elektryczną na terenie gminy Dębowa Łąka, w tym 12 na obiektach stanowiących własność prywatną ( w tym 1 instalacja posadowiona na gruncie) i 4 na obiektach użyteczności publicznej stanowiących własność Gminy Dębowa Łąka.Zakres prac obejmuje budowę urządzeń do produkcji energii elektrycznej jak niżej Urządzenia do produkcji energii elektrycznej - fotowoltaika do zamontowania na budynkach oraz gruncie stanowiących własność osób prywatnych.Działka nr 301/3 w miejscowości Dębowa Łąka 166c - montaż na dachu budynku mieszkalnego instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 3,24 kW zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze budynku. Działka nr 243/3 w miejscowości Kurkocin 45 - montaż na dachu budynku gospodarczego, instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 5,40 kW ( DC, 20 paneli ), moc uzyskana nie mniej niż 5,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze budynku. Działka nr 110 w miejscowości Lipnica 19 - montaż na dachu budynku mieszkalnego, instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 5,40 kW (DC, 20 paneli ), moc uzyskana nie mniej niż 5,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze budynku. Działka nr 191 w miejscowości Lipnica 42 - montaż na gruncie w sąsiedztwie budynku mieszkalnego instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 5,40 kW ( DC, 20 paneli ), moc uzyskana nie mniej niż 5,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze budynku. Działka nr 160/1 w miejscowości Łobdowo 1a - montaż na dachu budynku mieszkalnego instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 3,24 kW (DC, 12 paneli ), moc uzyskana nie mniej niż 3,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej w garażu.Działka nr 153 w miejscowości Małe Pułkowo 42 - montaż na dachu budynku gospodarczego instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 5,40 kW ( DC, 20 paneli ), moc uzyskana nie mniej niż 5,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej w garażu na parterze budynku. Działka nr 15 w miejscowości Małe Pułkowo 56 - montaż na dachu budynku mieszkalnego instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 5,40 kW (DC, 20 paneli ), moc uzyskana nie mniej niż 5,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze budynku. Działka nr 288 w miejscowości Małe Pułkowo 64 - montaż na dachu budynku mieszkalnego instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 5,40 kW ( DC, 20 paneli ), moc uzyskana nie mniej niż 5,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej w garażu. Działka nr 469/3 w miejscowości Wielkie Radowiska 60 - montaż na dachu budynku mieszkalnego instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 3,24 kW (DC, 12 paneli ), moc uzyskana nie mnie niż 3,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze. Działka nr 605 w miejscowości Dębowa Łąka 174 - montaż na dachu budynku gospodarczego instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 5,40 kW ( DC, 20 paneli ), moc uzyskana nie mniej niż 5,00 kW. Falownik zamontowany będzie na parterze budynku gospodarczego. Działka nr 58/1 w miejscowości Łobdowo 34 - montaż na dachu budynku mieszkalnego, instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 3,24 kW (DC, 12 paneli ), moc uzyskana nie mniej niż 3,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze budynku. Działka nr 408 w miejscowości Dębowa Łąka 69 - montaż na dachu budynku mieszkalnego instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 3,24 kW ( DC, 12 paneli ), moc uzyskana nie mniej niż 3,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze budynku. Urządzenia do produkcji energii elektrycznej - fotowoltaika, do zamontowania na obiektach użyteczności publicznej : Działka nr 75/3 w miejscowości Łobdowo 6 - budynek szkoły, montaż na płaskim betonowym, pokrytym papą termozgrzewalną dachu budynku głównego, instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 14,04 kW ( DC, 52 panele ), moc uzyskana nie mniej niż 14,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze budynku. Działka nr 204 w miejscowości Wielkie Radowiska 204 - budynek szkoły, montaż na dachu budynku głównego, instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 11,34 kW ( DC, 42 panele ), moc uzyskana nie mniej niż 11,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze budynku. Działka nr 301/1 w miejscowości Dębowa Łąka 127 - budynek szkoły, montaż na płaskim, betonowym dachu, instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 14,04 kW ( DC, 52 panele ), moc uzyskana nie mniej niż 14,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze budynku. Działka nr 288/1 w miejscowości Dębowa Łąka 38 - budynek administracyjny Urzędu Gminy, montaż na płaskim betonowym dachu, instalacji fotowoltaicznej trójfazowej o mocy zainstalowanej paneli fotowoltaicznych 17,28 kW (DC, 64 panele ), moc uzyskana nie mniej niż 17,00 kW. Falownik zamontowany będzie w bezpośrednim sąsiedztwie rozdzielni głównej zlokalizowanej na parterze budynku. Zalecenia Zaleca się aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizytację terenu oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do prawidłowego sporządzenia oferty.Wykonawca zamontuje panele fotowoltaiczne w sposób trwały do podłoża. Wymagana jest gwarancja producenta na panele fotowoltaiczne na okres minimum 10 latW ramach zadania należy wykonać uziemienie konstrukcji modułów fotowoltaicznych. Zamontowane urządzenia należy podłączyć do istniejącej wewnętrznej sieci elektrycznej oraz zgłosić do Operatora Sieci Dystrybucyjnej (OSD) w celu założenia licznika dwukierunkowego.Wykonawca ma obowiązek sporządzić raport z osiągnięcia efektu ekologicznego określającego wartość poniższych wskaźników po zakończeniu realizacji zadania: - szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych ze źródeł odnawialnych (tony równoważnika CO2),- wielkość produkcji energii elektrycznej z nowo wybudowanych instalacji MWhe/rok.Po zakończeniu robót należy wykonać dokumentację projektową powykonawczą oddzielnie dla każdego obiektu w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej, przeprowadzić kontrolę okresową, badanie instalacji elektrycznej w zakresie stanu sprawności połączeń osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji, a także należy przeszkolić użytkowników poszczególnych instalacji.Wykonawca zapewni serwisowanie i przeglądy techniczne urządzeń objętych zamówieniem w okresie obowiązywania gwarancji. Serwis i przeglądy powinny być prowadzone w wyznaczonych przez producenta/sprzedawcę terminach w uzgodnieniu z zamawiającym. Serwis w przypadku stwierdzonej awarii i naprawy gwarancyjnej obejmie bezpłatną wymianę uszkodzonych lub zużytych części na nowe. Czas reakcji serwisu na zgłoszenia nieprawidłowości w działaniu instalacji wyniesie maksymalnie 72 godziny od pisemnego zgłoszenia.3.2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0, 09331200-0, 71314100-3, 71320000-7, 71323100-9, 71326000-9, 45311200-2, 45312310-3, 45315300-1, 45311100-1, 45261215-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Budowa instalacji solarnych i pompy ciepła

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 2 zamówienia - Budowa instalacji solarnych i pompy ciepła obejmuje wykonanie w budynkach stanowiących własność prywatną 7 szt instalacji solarnych dla potrzeb wyprodukowania ciepłej wody użytkowej(c.w.u.) oraz 1 instalacji pompy ciepła dla potrzeb centralnego ogrzewania (c.o.) oraz ciepłej wody użytkowej(c.w.u.)Zakres prac obejmuje :wykonanie urządzeń do produkcji energii cieplnej - kolektory solarne : Działka nr 287/2 w miejscowości Dębowa Łąka 17 - montaż na dachu budynku mieszkalnego zestawu solarnego 3-kolektorowego o mocy uzyskanej nie mniej niż 4,38 kW oraz zasobnika 300 litrowego w kotłowni. Działki nr 173, 174 w miejscowości Kurkocin 11 - montażu na dachu budynku mieszkalnego zestawu solarnego 2 - kolektorowego o mocy uzyskanej nie mniej niż 2,92 kW oraz zasobnika 300 litrowego w kotłowni. Działka nr 243/3 w miejscowości Kurkocin 45 - montaż na dachu budynku mieszkalnego zestawu solarnego 2 - kolektorowego o mocy uzyskanej nie mniej niż 2,92 kW oraz zasobnika 300 litrowego w kotłowni. Działka nr 110 w miejscowości Lipnica 19 - montaż na dachu budynku mieszkalnego zestawu solarnego 2 - kolektorowego o mocy uzyskanej nie mniej niż 2,92 kW oraz zasobnika 300 litrowego w kotłowni. Działka nr 71 w miejscowości Łobdowo 19 - montaż na dachu budynku mieszkalnego zestawu solarnego 2 - kolektorowego o mocy uzyskanej nie mniej niż 2,92 kW oraz zasobnika 300 litrowego w kotłowni.Działka nr 370/1 w miejscowości Wielkie Radowiska 83 - montaż na dachu budynku mieszkalnego zestawu solarnego 3 - kolektorowego o mocy uzyskanej nie mniej niż 4,38 kW oraz zasobnika 300 litrowego w kotłowni.Działka nr 58/1 w miejscowości Łobdowo 34 - montaż na dachu budynku mieszkalnego zestawu 2 - kolektorowego o mocy nie mniej niż 2,92 kW oraz zasobnika 300 litrowego w kotłowni.Urządzenia do produkcji energii cieplnej - pompa ciepła do zasilania w ciepło instalacji centralnego ogrzewania (c.o.) oraz ciepłej wody użytkowej :Działka nr 288 w miejscowości Małe Pułkowo 64 - montaż na budynku mieszkalnym pompy ciepła powietrze - woda typu monoblok o mocy 10,00 kW Zalecenia Wykonawca wykona podłączenie wykonanej instalacji solarnej do wewnętrznej instalacji ciepłej wody użytkowej, a w przypadku pompy ciepła również do instalacji centralnego ogrzewania w budynku wraz z zabezpieczeniem przed wzrostem ciśnienia w instalacji.Wymagana jest gwarancja producenta na kolektory słoneczne na okres minimum 10 latWykonawca ma obowiązek sporządzić raport z osiągnięcia efektu ekologicznego określającego wartość poniższych wskaźników po zakończeniu realizacji zadania: - dodatkową zdolność wytwarzania energii cieplnej ze źródeł odnawialnych (MWt),szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych ze źródeł odnawialnych (tony równoważnika CO2),raport z produkcji energii elektrycznej z nowo wybudowanych instalacji MWhe/rok, raport z produkcji energii cieplnej z nowo wybudowanych instalacji MWht/rok.Wykonawca zapewni nieodpłatne serwisowanie i przeglądy techniczne urządzeń solarnych objętych zamówieniem w okresie obowiązywania gwarancji. Wymagane jest co najmniej 2 razy w roku dokonania bezpłatnego przeglądu i dokonania nieodpłatnie uzupełnienia płynu solarnego Serwis i przeglądy powinny być prowadzone w wyznaczonych przez producenta/sprzedawcę terminach w uzgodnieniu z zamawiającym. Serwis w przypadku stwierdzonej awarii i naprawy gwarancyjnej obejmie bezpłatną wymianę uszkodzonych lub zużytych części na nowe. Czas reakcji serwisu na zgłoszenia nieprawidłowości w działaniu instalacji wyniesie maksymalnie 72 godziny od pisemnego zgłoszenia.4. Zamawiający dokona oceny i wyboru złożonych ofert oddzielnie na część nr 1 zamówienia i oddzielnie na część nr 2 zamówienia.5. Zamawiający wymaga aby wykonawca realizował roboty zgodnie z harmonogramem rzeczowo - terminowym robót stanowiącym załącznik A oraz/lub załącznik B do projektu Umowy .6. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:obsługi geodezyjnej inwestycji przez uprawnione służby geodezyjne, w tym wytyczenia przed przystąpieniem do robót oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (jeżeli dotyczy);przeprowadzenia prób, pomiarów i badań związanych z wykonywanymi robotami i przekazania zamawiającemu protokołów wykonanych prób (w tym protokoły elektryczne, prób szczelności instalacji, odbiorów częściowych);przygotowania dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie (jeżeli dotyczy);naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego (instalacji i urządzeń) spowodowanych prowadzonymi robotami;naprawienia uszkodzeń istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu;odtworzenia znaków geodezyjnych (kamieni granicznych) w przypadku ich naruszenia;utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów;innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu zamówienia;uporządkowania terenu po zakończeniu inwestycji.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:projekty budowlane instalacji fotowoltaicznych;projekty budowlane instalacji solarnych;projekt pompy ciepła.8. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuję, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz wszystkich przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoznacznych wraz z podaniem nazwy producenta, typu urządzenia oraz dokumentów określających parametry techniczne musi zostać załączony do oferty.9.Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie zamówienia: roboty montażowe instalacji fotowoltaicznych i solarnych , instalacji elektrycznej, obsługi urządzeń związanych z realizacją przedmiotu zamówienia z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia pracowników wykonujących powyższe czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zmianami). Każdorazowo na żądanie zamawiającego, w terminie wskazanym przez zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia do wglądu kopię umów o pracę zawartych przez wykonawcę lub podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej, wymogi wymienione wyżej dotyczą również podwykonawców. Brak spełnienia powyższego warunku stwierdzony podczas kontroli, spowoduje obciążenie wykonawcy karą w wysokości 1000 zł za każdą osobę pracującą bez umowy o pracę. Nałożona kara pomniejszy należne wykonawcy wynagrodzenie. Dane osobowe zawarte w dokumentach, o których mowa powyżej winny być anonimizowane.W trakcie realizacji zamówienia zamawiający jest uprawniony do czynności kontrolnych wobec wykonawcy lub podwykonawcy odnośnie spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane wyżej, w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogów i dokonywania ich oceny; żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie spełnienia wymogów, przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przedłoży wskazane dowody na potwierdzenie spełnienia warunku zatrudnienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie takie powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922). Możliwe do zidentyfikowania powinny być informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu.Za niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane wyżej zamawiający uważa niezłożenie przez wykonawcę lub podwykonawcę w terminie określonym w wezwaniu (dopuszcza się przesłanie wezwania do wykonawcy drogą elektroniczną) żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0, 09331100-9, 45330000-9, 71320000-7, 71326000-9, 45311200-2, 71321200-6, 45251250-8, 71000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.