eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barlinek › Usługa przygotowania realizacji zajęć i kursów na potrzeby projektu "Praktyka i kwalifikacje gwarancją pracy w zawodzie" współfinansowanego w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-08

Ogłoszenie nr 500055121-N-2017 z dnia 08-11-2017 r.

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego "Morro": Usługa przygotowania realizacji zajęć i kursów na potrzeby projektu "Praktyka i kwalifikacje gwarancją pracy w zawodzie" współfinansowanego w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
RPZP.08.09.00-IP.02-32-K005/16-00 Działanie 8.9 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego w ramach Kontraktów Samorządowych, Kontrakt Samorządowy - Lider Pojezierzy, Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Tytuł Projektu: "Praktyka i kwalifikacje gwarancją pracy w zawodzie"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 600234-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego "Morro", Krajowy numer identyfikacyjny 18304100000, ul. ul. Szosowa 2, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 957 461 064, e-mail zspnr1barlinek@wp.pl, faks 957 461 064.
Adres strony internetowej (url): http://www.zspnr1barlinek.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://www.zspnr1barlinek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa przygotowania realizacji zajęć i kursów na potrzeby projektu "Praktyka i kwalifikacje gwarancją pracy w zawodzie" współfinansowanego w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I: Usługa realizacji zajęć dydaktyczno - przygotowawczych 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dydaktyczno-przygotowawczych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Barlinku i w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Dębnie w ramach projektu "Praktyka i kwalifikacje gwarancją pracy w zawodzie". Celem zadania jest realizacja zajęć dydaktyczno-przygotowawczych zakończonych egzaminem czeladniczym. Zajęcia prowadzone będą w ZSP nr 1 w Barlinku i ZSP Nr 1 w Dębnie 2. Zleceniobiorca zobowiązany jest przygotować programy zajęć zgodne z podstawą programową dla zawodu "operator obrabiarek skrawających" i standardami wymagań egzaminacyjnych (egzamin czeladniczy) w zawodzie OPERATOR OBRABIAREK SKRAWAJĄCYCH (722307). 3. Program powinien uwzględniać wykorzystanie oprogramowania typu CAD, zastosowania IT oraz nowoczesnych technologii obróbkowych. 4. Program zajęć umożliwi uczestnikom uzyskanie zaświadczenia ukończenia kursu, przystąpienie do egzaminu czeladniczego w zawodzie "operator obrabiarek skrawających" (wykonawca pokrywa kosztu egzaminu czeladniczego i jednego egzaminu poprawkowego), a tym samym zdobycie dodatkowego zawodu. 5. Egzamin przeprowadzi Komisja Egzaminacyjna Izby Rzemieślniczej. W zajęciach uczestniczyć mogą zarówno chłopcy jak i dziewczęta, którzy zostaną wyłonieni w procesie rekrutacji z zachowaniem zasady równości. 6. Termin realizacji: a) dla grup 1, 2, 3 - III i IV kwartał 2017 r. (3 grupy) b) dla grup 4, 5, 6 - I i II kwartał 2018 r. (3 grupy). Zajęcia dla 42 uczestników w 6 grupach (po 7 osób) w podziale na zajęcia praktyczne - 60 jednostek lekcyjnych (po 55 min.). i teoretyczne - 45 jednostek lekcyjnych (po 45 min.).. Razem - 105 jednostek lekcyjnych dla każdej grupy. II Usługa realizacji kursów operatora urządzeń transportu bliskiego - operatora wózków jezdniowych podnośnikowych. 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursów operatora urządzeń transportu bliskiego - operatora wózków jezdniowych podnośnikowych dla 28 uczestników w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Barlinku i dla 14 uczestników w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Dębnie w ramach projektu "Praktyka i kwalifikacje gwarancją pracy w zawodzie". 2. Koszt kursu obejmuje: a) 60 godz. zajęć dla każdej grupy (6 grup po 7 uczestników): b) 45 godzin zajęć teoretycznych po 45 min. dla każdej grupy c) 15 godzin zajęć praktycznych po 60 min. dla każdej grupy d) Zakup i przygotowanie wyżywienia uczestników zajęć (546 zestawów dla 42 uczestników) e) Usługa - Egzamin przeprowadzony przez Komisję Urzędu Dozoru Technicznego - wykonawca pokrywa kosztu egzaminu i jednego egzaminu poprawkowego f) Zakup dla każdego uczestnika: niekopiowanych podręczników (zgodnych z programem kursu), notatnika, długopisu g) Koszty eksploatacji wózka podnośnikowego (zajęcia i egzamin) h) sukcesywny zakup i dostawy 546 zestawów wyżywienia dla uczestników kursu operatora urządzeń transportu bliskiego/operatora wózków jezdniowych podnośnikowych (13 zestawów x 42 uczestników = 546 zestawów) w tym 273 zestawów w 2017 r. i 273 zestawów w 2018 r. 3. Kurs dla każdego z uczestników trwa 60 godzin, w tym 45 godzin zajęć teoretycznych oraz 15 godzin zajęć praktycznych (15 godzin praktycznej jazdy wózkiem widłowym i obsługi wózka wraz z obsługą instalacji gazowej). Przez godzinę zajęć teoretycznych należy rozumieć 45 minut natomiast praktycznych 60 minut. III Usługa realizacji kursów energetycznych SEP 1kV Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursów uprawniających do obsługi urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV dla 42 uczestników w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Barlinku i dla 14 uczestników w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Dębnie w ramach projektu "Praktyka i kwalifikacje gwarancją pracy w zawodzie". Kurs ma na celu przygotowanie do egzaminu i uzyskanie uprawnień elektrycznych w wybranym zakresie "E" lub "D", czyli eksploatacji lub dozoru określonych urządzeń, instalacji lub sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV 1. Koszt kursu obejmuje: a) 30 godz. zajęć dla każdej grupy (6 grup po 7 uczestników): b) Zakup i przygotowanie wyżywienia uczestników zajęć (360 zestawów dla 42 uczestników) c) Usługa - Egzamin przeprowadzony przez Komisję Urzędu Regulacji Energetyki - wykonawca pokrywa kosztu egzaminu i jednego egzaminu poprawkowego d) Zakup dla każdego uczestnika: podręczników (zgodnych z programem kursu), notatnika, długopisu e) Sukcesywny zakup i dostawy 360 zestawów wyżywienia dla uczestników kursu energetycznego SEP 1kV (Część 3). (90 zestawów x 42 uczestników = 360 zestawów) w tym 180 zestawów w 2017 r. i 180 zestawów w 2018 r. 2. Kurs dla każdego z uczestników trwa 30 godzin (zajęć teoretycznych oraz praktycznych. Przez godzinę zajęć teoretycznych należy rozumieć 45 minut natomiast praktycznych 60 minut. 3. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs w siedzibie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Barlinku i w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Dębnie w terminach wskazanych w harmonogramie dla dwóch grup szkoleniowych (po 18 uczestników). 4. Kurs zostanie zrealizowany zgodnie z programem zaakceptowanym przez UDT, który może ulec zmianie tylko w uzgodnieniu z Zamawiającym. 5. Termin przeprowadzenia szkolenia: 3 grupy - III - IV kwartał 2017 r.; 3 grupy - III - IV kwartał 2018 r..

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 80530000-8


Dodatkowe kody CPV: 55500000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 148194
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SALOMON Centrum Szkoleniowo-Doradcze Aneta Kurczewska-Cieślak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Aleja Wojska Polskiego 5a
Kod pocztowy: 74-500
Miejscowość: Chojna
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 145700
Oferta z najniższą ceną/kosztem 145700
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 276000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.