eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Twardogóra › Modernizacja Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie miasta Twardogóra, przy ul. Wrocławskiej 15

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-14

Ogłoszenie nr 500054963-N-2018 z dnia 14-03-2018 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.: Modernizacja Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie miasta Twardogóra, przy ul. Wrocławskiej 15

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Modernizacja Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie miasta Twardogóra, przy ul. Wrocławskiej 15

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 514945-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500030674-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 36357792000000, ul. Ul. Wrocławska 15, 56416 Twardogóra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 315 80 60, e-mail l.bernacki@zgk.twardogora.pl, faks 71 315 80 69.
Adres strony internetowej (url): www.zgk.twardogora.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie miasta Twardogóra, przy ul. Wrocławskiej 15

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Roboty obejmują następujące branże: konstrukcyjno - architektoniczną, drogową, sanitarną i elektroenergetyczną. a) konstrukcyjno - architektonicznych należy wykonać: ? wiatę magazynową otwartą w konstrukcji stalowej na kontenery i pojemniki do składowania odpadów komunalnych o pow. 144 m2, ? wiatę magazynową częściowo zamkniętą w konstrukcji stalowej na kontenery i pojemniki do składowania odpadów komunalnych o pow. 108 m2 , ? dostawę i montaż samochodowej wagi najazdowej z najazdami oraz niezbędnym wyposażeniem umożliwiającym korzystanie wraz z jej uruchomieniem oraz legalizacją, ? rozbiórkę istniejącej rampy najazdowej, ? demontaż starego i montaż nowego ogrodzenia systemowego panelowego ocynkowanego na podmurówce systemowej wraz z bramą i furtką systemową, ? remont pomieszczeń gospodarczo-magazynowo-garażowych w tym remont pomieszczenia dla obsługi PSZOK i pomieszczenia dla kącika rzeczy używanych polegający na remoncie dachu, ścian, izolacji posadzek, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, montażu oświetlenia, punktów wodno-kanalizacyjnych. b) drogowych należy wykonać: ? nawierzchnię placu manewrowego z asfaltu o powierzchni ok. 560 m2, ? miejsca postojowe z kostki betonowej o pow. ok.70 m2, ? chodniki z kostki betonowej o pow. ok.50 m2, ? przygotować podłoże pod montaż wagi najazdowej (zgodnie z wytycznymi producenta wagi), Po wykonaniu warstw konstrukcyjnych placu manewrowego, stopień ich zagęszczenia podlega protokolarnemu odbiorowi przez Inspektora Nadzoru. c) sanitarnych należy wykonać: ? sieć kanalizacji deszczowej ø 160 mm PVC o dł. ok 100 mb wraz z dostawą i montażem separatora substancji ropopochodnych i odprowadzeniem ścieków poprzez separator do istniejącej kanalizacji deszczowej, ? kanalizację sanitarną ø 160 mm PVC o dł. ok 15 mb, ? sieć wodociągową ø 40 mm PP, PE, PB o dł. ok. 50 mb, d) elektroenergetycznych należy wykonać: ? zasilanie energetyczne, ? instalację odgromową ? instalację uziemienia i połączeń wyrównawczych wiat, kontenerów na odpady niebezpieczne, wagi samochodowej, oświetlenia zewnętrznego obiektu, ? instalację wewnętrzną modernizowanego budynku gospodarczo-magazynowo-garażowego, e) dostarczyć: ? fabrycznie nową elektroniczną, bezfundamentową wagę samochodową najazdową, spełniającą minimalne parametry: - pomost wagowy oraz najazdy wykonane ze stali, - pomost o wymiarach: długość 5 m. szerokość 2,5 m. - najazdy o długości 2m. - nośność minimalna nie większa niż 100 kg - nośność maksymalna nie mniej niż 8 000 kg, - działka odczytowa i legalizacyjna minimum 5 kg - tarowanie automatyczne - czujniki tensometryczne 4 szt. wykonane ze stali nierdzewnej, w hermetycznej obudowie - dokładność do rozliczeń handlowych zgodna z wymogami Głównego Urzędu Miar. wyposażoną w: terminal wagowy, komputer z monitorem i drukarką zapewniający pracę z programem wagowym oraz program do obsługi ważeń o minimalnej funkcjonalności: tworzenie i zapisywanie kwitów wagowych, tworzenie raportów towarów, klientów oraz wydruków, eksport danych do formatu xls lub xlsx. Dostawa wagi obejmuje również wszystkie czynności związane z uzyskaniem legalizacji. ? dwa fabrycznie nowe kontenery magazynowe do magazynowania odpadów niebezpiecznych, niewymagające budowania fundamentów, wykonane z konstrukcji stalowej ocynkowanej o kubaturze minimum: 15m3, wyposażone w drzwi dwuskrzydłowe zamykane na klucz, otwory wentylacyjne na ścianach umożliwiające działanie wentylacji grawitacyjnej i ograniczające gromadzenie się niebezpiecznych oparów, techniczne regały półkowe zamontowane na całej powierzchni bocznej ściany kontenera, przeznaczone do magazynowania przedmiotów, wodoszczelną wannę wychwytową z ocynkowanym rusztem stanowiącym podłogę magazynu, oświetlenie wnętrza.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111291-4, 45233140-2, 45311000-0, 45200000-9, 45222000-9, 45231300-8, 45232130-2, 45330000-9, 44211000-2, 38311000-8, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 734812.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ładne Wnętrze s.c. J. W. Lenda
Email wykonawcy: wiesieklen@o2.pl
Adres pocztowy: Pl.Piastów 10-12/7
Kod pocztowy: 56-416
Miejscowość: Twardogóra
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1432417.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1432417.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1583777.91
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.