eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Rewitalizacja Placu Piastowskiego w Łodzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-07

Ogłoszenie nr 500054740-N-2017 z dnia 07-11-2017 r.

Zarząd Zieleni Miejskiej: Rewitalizacja Placu Piastowskiego w Łodzi

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592403-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500039756-N-2017;


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Zieleni Miejskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 101465672, ul. Konstantynowska 8/10, 94-303 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48426327579, e-mail zamowienia@zzm.lodz.pl, faks +48426329290.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewitalizacja Placu Piastowskiego w Łodzi

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZZM.WOA.ZP.2510.50.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

[wszelka numeracja przywołana w treści niniejszego ogłoszenia zgodna z numeracją w SIWZ]3.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na " Rewitalizacji Placu Piastowskiego w Łodzi dz. nr 303/1, 303/2, 303/3, obręb B-46" realizowana będąna podstawie dokumentacji projektowej pn. "PROJEKT WYKONAWCZY Rewitalizacji Placu Piastowskiego" opracowanej przez AMP Architekt Michał Piech z Łodzi w lipcu 2017 r. i erraty z września 2017 r. i obejmować będą następujący zakres prac: 3.1.1 Prace rozbiórkowe i przygotowawcze - pozycja 1.1 - 1.8, 2.7 przedmiaru robót; Uwaga: 8 koszy i 10 ławek przeznaczonych do likwidacji wskazanych przez Zamawiającego należy przekazać do jego dyspozycji 3.1.2 Zieleń wycinki - pozycja 3.1- 3.4 przedmiaru robót; 3.1.3 Budowę nawierzchni alejek - pozycja 4.1 - 4.7 przedmiaru robót; 3.1.4 Budowa placu zabaw w tym zakup i montaż urządzeń placu zabaw - pozycja 6.1 - 10.6 przedmiaru robót z wyłączeniem zestawu zabawowego nr 2); 3.1.5 Budowę boiska: pozycja 11.1 - 14.1 przedmiaru robót; 3.1.6 Dostawa i montaż małej architektury - pozycja 19.1 - 19.2 przedmiaru robót; 3.1.7 Rekultywację zieleni: pozycja 24.1 - 24.4 przedmiaru robót; 3.1.8 Obsługa geodezyjna w tym geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. 3.2 Szczegółowy zakres prac został określony przez Zamawiającego w tabeli elementów scalonych zawartej w Formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.3 Zamawiający wyłączył z realizacji z w/w dokumentacji pozostały zakres prac, który nie został wymieniony w pkt. 3.1 i 3.2. 3.4 Obsługa geodezyjna winna być wyceniona przez Wykonawcę wg. kalkulacji własnej i ujęta w tabeli elementów scalonych. 3.5 Teren placu jest nie jest objęty ochroną konserwatorską. 3.6 Zamawiający nie wskazał przedmiotu umów o podwykonawstwo niepodlegających obowiązkowi zgłoszenia. 3.7 Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych polegających na wykonaniu prac rozbiórkowych i przygotowawczych, wykonania boiska ,wykonania nawierzchni z kostki betonowej, montażu: urządzeń zabawowych i małej architektury, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy. 3.8 Wykonawca, winien najpóźniej w dniu przekazania placu budowy dostarczyć Zamawiającemu wykaz pracowników skierowanych do realizacji zamówienia z przypisaniem im wykonywanych czynności/ funkcji zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. W/w wykaz winien być aktualizowany na bieżąco tj. w przypadku każdorazowych zmian personalnych. 3.9 Wykonawca winien zachować szczególną uwagę i ostrożność podczas wykonywania prac, zwłaszcza związanych z przemieszczaniem się sprzętu budowlanego. 3.10 Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zastosowanie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. Wykonawca może przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom opisanym dokumentacji, o której mowa w pkt. 3.1. Przedmiot umowy winien być wykonany zgodnie z w/w projektami budowlanymi, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. 3.11 Roboty muszą być zaplanowane i prowadzone w taki sposób, aby nie miały negatywnego wpływu na utrzymanie porządku ani na stanu zdrowotnego drzew i krzewów wskazanych w projekcie do zachowania. 3.12 Miejsce wykonania robót budowlanych: pomiędzy ulicami: Lutomierską, Bazarową i Rybną, działki nr 303/1, 303/2, 303/3, obręb B-46. 3.13 Wymagany okres gwarancji: minimum 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Warunki gwarancji zostały określone w karcie gwarancyjnej stanowiącej złącznik do umowy. 3.14 Zakres (opis) przewidywanych zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (art. 67 ust. pkt 6 Pzp). Zamawiający przewiduje zlecenie w przypadku zapewnienia źródła finansowania następującego zakresu prac: 3.14.1 Prace rozbiórkowe i przygotowawcze - pozycja 2.1 - 2.6 i 2.8 przedmiaru robót; 3.14.2 Budowę nawierzchni alejek - pozycja 5.1 - 5.9 przedmiaru robót; 3.14.3 Zakup i montaż urządzenia na placu zabaw - pozycja 8.1 (zestaw zabawowy nr 2); 3.14.4 Budowa siłowni w tym zakup i montaż urządzeń - pozycja 15.1 - 18.2 przedmiaru robót; 3.14.5 Dostawa i montaż małej architektury - pozycja 20.1 - 20.5 przedmiaru robót; 3.14.6 Altany - pozycja 21.1 - 21.13 przedmiaru robót; 3.14.7 Gazony murki - pozycja 22.1 - 22.7 przedmiaru robót; 3.14.8 Gazony - zieleń niska - pozycja 23.1 - 23.12 przedmiaru robót; 3.14.9 Zieleń rekultywacja - pozycja 25.1 - 25.2 przedmiaru robót; 3.14.10 Zieleń nowe nasadzenia - pozycja 26.1 - 26.2 przedmiaru robót; 3.14.11 Monitoring - cały zakres; 3.14.12 Linia zasilająca - cały zakres; 3.15 Kod CPV: 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45112720-8 Mała architektura 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0


Dodatkowe kody CPV: 45112720-8, 45112710-5, 45233250-6, 45311000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2536811.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KTU-ZIELEŃ Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Warecka 3
Kod pocztowy: 91-202
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 815235.18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 815235.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1136785.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.