eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie remontu lokali mieszkalnych nr 15 i 39 w budynku przy ul. Puławskiej 4/6/8 w Warszawie w branży ogólnobudowlanej i sanitarnej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-13

Ogłoszenie nr 500053914-N-2018 z dnia 13-03-2018 r.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy: Wykonanie remontu lokali mieszkalnych nr 15 i 39 w budynku przy ul. Puławskiej 4/6/8 w Warszawie w branży ogólnobudowlanej i sanitarnej.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513219-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 1085840700000, ul. ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 5493727, 5493737, e-mail zamowienia@zgnmokotow.waw.pl, faks 225 493 737.
Adres strony internetowej (url): www.zgnmokotow.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie remontu lokali mieszkalnych nr 15 i 39 w budynku przy ul. Puławskiej 4/6/8 w Warszawie w branży ogólnobudowlanej i sanitarnej.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZGN/TZ/PNK/14/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu lokali mieszkalnych nr 15 i 39 w budynku przy ul. Puławskiej 4/6/8 w Warszawie w branży ogólnobudowlanej i sanitarnej. 1.1. W zakresie przedmiotu zamówienia roboty należy wykonać zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót w branży Ogólnobudowlanej i sanitarnej, stanowiącymi Rozdział IV SIWZ oraz zgodnie z przedmiarami robót w branżach ogólnobudowlanej i sanitarnej, stanowiącymi Rozdział V SIWZ. 1.2. Do wykonania przewidziane są n/w roboty wyszczególnione w przedmiarach robót: 1.2.1. Branża budowlana w lokalu nr 15: Roboty rozbiórkowe: o wykucie starych kratek wentylacyjnych, ościeżnic drewnianych i stalowych oraz parapetów wew. drewnianych, o wkucie nadproża i poszerzanie ościeża w ścianie z cegły, o skucie glazury i terakoty, o usunięcie starych powłok malarskich, tapet i styropianowych kasetonów. Roboty murarskie: naprawa ścian - zamurowanie otworów w ścianach obsadzenie nowych kratek wentylacyjnych i ościeżnic stalowych. Roboty tynkarskie: miejscowe uzupełnianie i naprawa tynku. Roboty malarskie: o gruntowanie malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, o malowanie nowych ościeżnic stalowych i rur instalacyjnych. Roboty posadzkowe: o montaż listew progowych, o szlifowanie posadzek z deszczułek i wymiana listew przypodłogowych z drewna liściastego. Roboty stolarskie: o montaż skrzydeł drzwiowych kuchennych i pokojowych, o montaż klamek z szyldem i wymiana wkładki podklamkowej typu YALE, o dopasowanie/regulacja stolarki okiennej z PCV, o wymiana rączek do zasuwnic okien PCV, o montaż nawiewników okiennych higrosterowanych. Mycie stolarki okiennej, okładzin ceramicznych, i zabudowy meblowej kuchennej. Wywóz gruzu. 1.2.2. Branża budowlana w lokalu nr 39: Roboty rozbiórkowe: o wykucie starych kratek wentylacyjnych, ościeżnic drewnianych i stalowych oraz parapetów wew. drewnianych, o poszerzanie ościeża w ścianie z cegły, o skucie glazury i terakoty, o demontaż starych paneli podłogowych, o usunięcie starych powłok malarskich, tapet i styropianowych kasetonów. Roboty murarskie: naprawa ścian - zamurowanie otworów w ścianach obsadzenie nowych kratek wentylacyjnych, ościeżnic stalowych i parapetów wew. drewnianych. Roboty tynkarskie: miejscowe uzupełnianie i naprawa tynku. Roboty malarskie: o gruntowanie malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, o wykonanie lamperii, o malowanie nowych ościeżnic stalowych, rur instalacyjnych. Roboty posadzkowe: o wykonanie posadzek cementowych wyrównujących pod wykładziny podłogowe, o montaż nowej wykładziny PCV oraz uzupełnianie listew przypodłogowych z drewna liściastego, o montaż listew progowych, o szlifowanie posadzek z deszczułek. Roboty stolarskie: o montaż skrzydeł drzwiowych łazienkowych, kuchennych i pokojowych, o montaż klamek z szyldem i wymiana wkładki podklamkowej typu YALE, o dopasowanie/regulacja stolarki okiennej z PCV. Mycie stolarki drzwiowej, okiennej i zabudowy meblowej kuchennej. Wywóz gruzu. 1.2.3. Branża sanitarna w lokalu nr 15: Umycie brodzika z kabiną, miski ustępowej z płuczką (kompakt), wymiana deski sedesowej, umycie zlewu jednokomorowego. Umycie baterii natryskowej i zlewozmywakowej. Wymiana kuchenki gazowej, próba instalacji gazowej. 1.2.4. Branża sanitarna w lokalu nr 39: Montaż instalacji wodnej z. w. i c. c. w. wraz z podejściami dopływowymi w tech. P. P. o śr. 20 mm, kanalizacyjnej w tech. PVC o śr. 50 mm wraz z podejściami odpływowymi na ścianie. Montaż wanny blaszanej 1000, umywalki, zlewozmywaka i umywalki. Wymiana kuchenki gazowej, próba instalacji gazowej. Wykonawca zobowiązany jest dokonać formalności związanych z zakupem energii elektrycznej oraz pokryć koszty z tym związane (brak licznika w pustostanie).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18126.91
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: J.M.S. Maciej Skrobski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul Rabsztyńska 7/9 m. 24
Kod pocztowy: 01-140
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19577.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19577.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19577.06
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.