To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-30
Ogłoszenie nr 500051163-N-2017 z dnia 30-10-2017 r.
Gmina Potworów: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Rdzowie i Potworowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 592258-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500038949-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Potworów, Krajowy numer identyfikacyjny 67022389900000,
ul. ul. Radomska
2A,
26414
Potworów, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
48 6713046 w. 117, e-mail
potworow@potworow.pl; zamowieniapubliczne@potworow.pl, faks
48 6713048 wew. 100.
Adres strony internetowej (url): www.potworow.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.potworow.biuletyn.net
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Rdzowie i Potworowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RGK.IV.271.11.2017/ZP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia pod nazwą "Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Rdzowie i Potworowie" są roboty budowlane polegające na dostawie, montażu i uruchomieniu 86 sztuk przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków spełniających wymogi normy PN-EN 12566-3+A2:2013 i oznakowanych znakiem CE wraz z infrastrukturą niezbędną do ich prawidłowego funkcjonowania. Zakres robót obejmuje budowę biologicznych oczyszczalni ścieków umieszczanych na działkach mieszkańców miejscowości Rdzów i Potworów, z przyłączeniem kanalizacji sanitarnej do budynków, odprowadzeniem ścieków oczyszczonych, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym. Wymaga się, aby częstotliwość wywozu osadów z oczyszczalni ścieków objętych zamówieniem była nie większa niż jeden raz na dwadzieścia cztery miesiące (parametr ten będzie weryfikowany raportem z badań skuteczności oczyszczania ścieków wykonanego przez notyfikowane laboratorium na koszt Wykonawcy), zaś energochłonność oczyszczalni wynosiła 0,00 kWH/d. Nie dopuszcza się budowy drenaży rozsączających i studni chłonnych w nasypach ziemnych w tzw. kopcach, w których warstwa filtrująca znajduje się w poziomie lub powyżej poziomu gruntu rodzimego. Wszystkie pojedyncze systemy dla oczyszczonych ścieków muszą legitymować się najwyższymi dopuszczalnymi wartościami wskaźników zanieczyszczeń zgodnymi z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2014 r. w sprawie warunków jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego. W skład wyżej wymienionych robót wchodzą: 1) Roboty ziemne, 2) Roboty montażowe, 3) Roboty elektryczne, 4) Odwodnienie wykopów, 5) Wentylacja, 6) Obsługa geodezyjna. 2. Wyżej wymieniony zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej: dokumentacją projektową - załącznik nr 11, specyfikacją techniczną - załącznik nr 12 oraz przedmiarem robót - załącznik nr 13, które w szczegółowy sposób opisują przedmiot zamówienia. 3. Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 Pzp wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Jako urządzenia równoważne rozumie się oczyszczalnie przydomowe, zgodnie z normą PN-EN 12566-3+A2:2013, a co za tym idzie, te które na dzień składania ofert posiadają komplet raportów określonych normą PN-EN 12566-3+A2:2013 i do swojej pracy nie wymagają energii elektrycznej oraz nie wpłyną na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań techniczno-technologicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zastosowania równoważnych (zamiennych do widniejących w projektach) sposobów odprowadzania ścieków oczyszczonych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty materiałowe do stosowania w budownictwie, a także zapewnić sprawność eksploatacyjną. 4. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1) Wykonać roboty budowlane związane z budową przydomowych oczyszczalni ścieków w zakresie określonym w przedmiarze robót - Załącznik nr 13; 2) Wykonać wszelkie inne prace oraz czynności niezbędne do budowy przydomowych oczyszczalni ścieków, wynikające z przepisów Prawa budowlanego i projektu technicznego, w tym miedzy innymi: a) roboty przygotowawcze, b) roboty porządkowe, c) zagospodarowanie i oznakowanie placu budowy, d) obsługa geodezyjna. 3) Wykonać niezbędne do prowadzenia robót urządzenia placu budowy, utrzymywać ład i porządek podczas wykonywania robót, a po zakończeniu robót usunąć te urządzenia i uporządkować teren; 4) Oznakować teren robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; 5) Przeprowadzić próby końcowe (w tym rozruch technologiczny) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi; 6) Przeprowadzić szkolenie dla wszystkich użytkowników przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków w zakresie sposobu ich użytkowania oraz przygotować i przekazać szczegółową obsługę w języku polskim; 7) Wykonać inwentaryzację powykonawczą z potwierdzeniem o przyjęciu dokumentów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; 8) Wykonać raport porealizacyjny, w którym zaprezentowane zostaną przez Wykonawcę wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczenia ścieków zgodnych z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2014 r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz. U. z 2014 r. poz. 1800 z późn. zm.) jak dla oczyszczalni poniżej 2000 RLM według załącznika nr 2 do wyżej wymienionego aktu wykonawczego; 9) Wykonać w terminie minimum 120 dni od uruchomienia wszystkich oczyszczalni badania (wykonane przez akredytowane laboratorium) ścieków oczyszczonych z 50% (wskazanych przez Zamawiającego) wykonanych przydomowych oczyszczalni, sfinansowanych przez Wykonawcę, potwierdzających, że jakość ścieków jest zgodna z wymogami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2014 r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz. U. z 2014 r. poz. 1800 z późn. zm.) jak dla oczyszczalni poniżej 2000 RLM według załącznika nr 2 do wyżej wymienionego rozporządzenia. W przypadku braku wymaganych badań Zamawiający potrąci z zabezpieczenia należytego wykonania umowy, pozostawionego na okres rękojmi, kwotę stanowiącą 30% tego zabezpieczenia tytułem kary za niewywiązanie się z powyższego warunku: 10) Sporządzić dokumentację powykonawczą. 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za: 1) Uszkodzenie instalacji naniesionych na planie uzbrojenia terenu oraz tych instalacji, których istnienie można było przewidzieć w trakcie realizacji robót; 2) Uszkodzenia i zniszczenia spowodowane przez Wykonawcę w terenie sąsiadującym z przekazanym terenem budowy; 3) Szkody i zniszczenia spowodowane na terenie przekazanym Wykonawcy - w tych elementach terenu i jego urządzeniach, które będą użytkowane po zakończeniu robót, nie przewidziane do rozbiórki (np. zieleńce, krzewy, drzewa, znaki drogowe, chodniki, jezdnie, ogrodzenia, mała architektura, itp.); 4) Szkody osób trzecich powstałe w wyniku realizacji robót niezgodnie z obowiązującymi przepisami; 5) Szkody i zniszczenia spowodowane w wykonanych robotach - obiektach na skutek zdarzeń losowych i innych powstałe przed odbiorem końcowym obiektu Wykonawca naprawia na własny koszt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45332300-6, 45232420-2, 45232423-3, 45232440-8, 45232421-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1355423.15
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EMKAN-PRO Krzysztof Murawski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1023400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na budowie placu zabaw przy przedszkolu wraz z oddziałem żłobkowym w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem niezbędnych robót towarzyszących w budynku DMOW im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu przy ul. Strzegomskiej 20
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ożegów
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA DLA BUDYNKU DAWNEJ UJEŻDŻALNI W JELENIEJ GÓRZE
- Budowa przyszkolnej hali sportowej w Konarach
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w Parku Centralnym na Felinie w Lublinie w ramach D-15 Budżetu Obywatelskiego X ...
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.