eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipno › "Pracownie zawodowe na poziomie - trafiona inwestycja Powiatu Lipnowskiego - zakup, dostawa i montaż mebli na potrzeby pracowni zawodowych Zespołu Szkół Technicznych w Lipnie, Zespołu Szkół w Dobrzyniu nad Wisłą oraz Zespołu Szkół w Skępem"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-06

Ogłoszenie nr 500048413-N-2018 z dnia 06-03-2018 r.

Powiat Lipnowski: "Pracownie zawodowe na poziomie - trafiona inwestycja Powiatu Lipnowskiego - zakup, dostawa i montaż mebli na potrzeby pracowni zawodowych Zespołu Szkół Technicznych w Lipnie, Zespołu Szkół w Dobrzyniu nad Wisłą oraz Zespołu Szkół w Skępem"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pod nazwą: "Pracownie zawodowe na poziomie - trafiona inwestycja powiatu lipnowskiego" NR RPKP.06.03.02-04-0005/16 WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH: OŚ PRIORYTETOWEJ 6.SOLIDARNE SPOŁECZEŃSTWO I KONKURENCYJNE KADRY Działania: 6.3 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną Podziałania: 6.3.2 inwestycję w infrastrukturę kształcenia zawodowego regionalnego programu operacyjnego województwa kujawsko-pomorskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507320-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Lipnowski, Krajowy numer identyfikacyjny 91086972000000, ul. ul. Sierakowskiego 10 B, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 542 872 039, e-mail starostwo@lipnowski.powiat.pl, faks 542 872 039.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.lipnowski.powiat.pl/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://www.bip.lipnowski.powiat.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Pracownie zawodowe na poziomie - trafiona inwestycja Powiatu Lipnowskiego - zakup, dostawa i montaż mebli na potrzeby pracowni zawodowych Zespołu Szkół Technicznych w Lipnie, Zespołu Szkół w Dobrzyniu nad Wisłą oraz Zespołu Szkół w Skępem"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Or.II.272.01.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

"Pracownie zawodowe na poziomie - trafiona inwestycja Powiatu Lipnowskiego - zakup, dostawa i montaż mebli na potrzeby pracowni zawodowych Zespołu Szkół Technicznych w Lipnie, Zespołu Szkół w Dobrzyniu nad Wisłą oraz Zespołu Szkół w Skępem" Projekt realizowany w ramach projektu pod nazwą: "Pracownie zawodowe na poziomie - trafiona inwestycja Powiatu Lipnowskiego" nr RPKP.06.03.02-04-0005/16 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Osi priorytetowej: 6. Solidne społeczeństwo i konkurencyjne kadry. Działania: 6.3 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną. Podziałania: 6.3.2: Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020." 3.1. Przedmiot Zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) . Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 części: część I - ZS Skępe - pracownia języka angielskiego zawodowego - załącznik nr 1 część II - ZS Skępe - pracownia obsługi gości - załącznik nr 2 część III - ZS Skępe - pracownia informatyczna - załącznik nr 3 część IV - ZST Lipno - pracownia planowania żywienia - załącznik nr 4 część V - ZST Lipno - pracownia informatyczna - załącznik nr 5 część VI - ZST Lipno - pracownia języka angielskiego zawodowego - załącznik nr 6 część VII - ZST Lipno - pracownia obsługi gości - załącznik nr 7 część VIII - ZS Dobrzyń nad Wisłą - pracownia obsługi gości - załącznik nr 8 część IX - ZS Dobrzyń nad Wisłą - pracownia informatyczna - załącznik nr 9 część X - ZS Dobrzyń nad Wisłą - pracownia języka angielskiego zawodowego - załącznik nr 10 UWAGA! Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-10 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-10 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie. Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-10). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3


Dodatkowe kody CPV: 39130000-2, 39120000-9, 39160000-1, 39150000-8, 39140000-5, 39170000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: część I - ZS Skępe - pracownia języka angielskiego zawodowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5861.79
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRONUS POLSKA Sp z o.o.
Email wykonawcy: dzp@tronus.pl
Adres pocztowy: ul. Ordona 2A
Kod pocztowy: 01-237
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11047.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11047.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16789.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Kwoty podane w sekcji IV.6) są kwotami brutto.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: część II - ZS Skępe - pracownia obsługi gości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 19591.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: STOLMAX MEBLE Sp z o.o.
Email wykonawcy: o.dawidziog@stolmax-meble.pl
Adres pocztowy: Stróżewo 77
Kod pocztowy: 09-410
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31221.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31221.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 46656.36
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Kwoty podane w sekcji IV.6) są kwotami brutto.


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: część III - ZS Skępe - pracownia informatyczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3495.93
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Goga - Grażyna Staszewska
Email wykonawcy: goga-gastro@go2.pl
Adres pocztowy: ul. Podłużna
Kod pocztowy: 03-290
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7995.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7995.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13935.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Kwoty podane w sekcji IV.6) są kwotami brutto


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: część IV - ZST Lipno - pracownia planowania żywienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4552.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Goga - Grażyna Staszewska
Email wykonawcy: goga-gastro@go2.pl
Adres pocztowy: ul. Podłużna
Kod pocztowy: 03-290
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10455.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10350.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17200.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Kwoty podane w sekcji IV.6) są kwotami brutto


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: część V - ZST Lipno - pracownia informatyczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6056.91
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Goga - Grażyna Staszewska
Email wykonawcy: goga-gastro@go2.pl
Adres pocztowy: ul. Podłużna 28
Kod pocztowy: 03-290
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12177.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12177.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28061.22
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Kwoty podane w sekcji IV.6) są kwotami brutto.


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: część VII - ZST Lipno - pracownia obsługi gości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16308.94
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Goga - Grażyna Staszewska
Email wykonawcy: goga-gastro@go2.pl
Adres pocztowy: ul. Podłużna 28
Kod pocztowy: 03-290
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29766.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29766.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 46907.28
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Kwoty podane w sekcji IV.6) są kwotami brutto.


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: część VI - ZST Lipno - pracownia języka angielskiego zawodowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5861.79
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRONUS POLSKA Sp. z o.o. ul. Ordona 2A 01-237 Warszawa
Email wykonawcy: dzp@tronus.pl
Adres pocztowy: ul. Ordona 2A
Kod pocztowy: 01-237
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11056.47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11056.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16789.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: część VIII - ZS Dobrzyń nad Wisłą - pracownia obsługi gości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16308.94
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29766.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29766.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39620.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Kwoty podane w sekcji IV.6) są kwotami brutto.


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: część IX - ZS Dobrzyń nad Wisłą - pracownia informatyczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4756.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Goga - Grażyna Staszewska
Email wykonawcy: goga-gastro@go2.pl
Adres pocztowy: ul. Podłużna 28
Kod pocztowy: 03-290
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9840
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9840
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22484.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Kwoty podane w sekcji IV.6) są kwotami brutto.


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: część X - ZS Dobrzyń nad Wisłą - pracownia języka angielskiego zawodowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4300.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRONUS POLSKA Sp. z o.o.
Email wykonawcy: dzp@tryton.pl
Adres pocztowy: ul. Ordona 2A
Kod pocztowy: 01-237
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7932.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7932.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11943.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Kwoty podane w sekcji IV.6) są kwotami brutto.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.