eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › ZP-2380-19-15/2018 Świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-05

Ogłoszenie nr 500047077-N-2018 z dnia 05-03-2018 r.

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach: ZP-2380-19-15/2018 Świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507431-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 27020829200000, ul. ul. J. Lompy 19, 40038 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 002 050, e-mail zamowienia@slaska.policja.gov.pl, faks 322 002 060.
Adres strony internetowej (url): http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZP-2380-19-15/2018 Świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-2380-19-15/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych obejmujących: a) badania okresowe i kontrolne funkcjonariuszy Policji określone w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 9 stycznia 2016 r. w sprawie badań okresowych i kontrolnych policjantów (Dz.U. z 2017 r. poz. 110); b) badania wstępne, kontrolne i okresowe pracowników Policji określone w art. 229 par. 1 i 2 Kodeksu Pracy; c) badania w celu uzyskania uprawnień do kierowania pojazdem uprzywilejowanym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących pracę na stanowisku kierowcy. d) badania stermotorzystów; e) badania i wpisy do książeczek sanitarno-epidemiologicznych; f) szczepienia ochronne; g) badanie funkcjonariuszy wykonujących prace podwodne oraz skoczków spadochronowych. 2. Zamawiający dokonuje podziału badań na dwa pakiety: - pakiet A obejmuje: badanie lekarza uprawnionego do wykonywania zadań służby medycyny pracy, pobieranie materiału do badań laboratoryjnych, RTG klatki piersiowej, EKG spoczynkowe, spirometria, audiogram, okulistę internistę, psychiatrę, ortopedę, laryngologa, neurologa, kardiologa, stomatologa, psychologa; - pakiet B obejmuje inne badania niż wskazane w pakiecie A zlecone przez lekarza uprawnionego do wykonywania zadań służby medycyny pracy. Pakiet A: - badania będą mogły być wykonywane na terenie jednostki (Komendy Miejskiej / Powiatowej Policji) bądź w punkcie wskazanym przez Wykonawcę, a znajdującym się na terenie miasta, w którym ma siedzibę Komenda Miejska / Powiatowa Policji. Dopuszcza się również wskazanie do wykonywania badań z pakietu A punktu znajdującego się poza danym miastem, w którym ma siedzibę dana Komenda Miejska / Powiatowa Policji, pod warunkiem, że jest to miasto Katowice i Wykonawca wykaże możliwość wykonania części bądź wszystkich wskazanych w tym pakiecie badań w tym jednym punkcie. Dodatkowo Wykonawca może wskazać jako miejsce wykonywania przedmiotowych badań punkty znajdujące się w Bielsku - Białej lub Częstochowie pod warunkiem, iż Wykonawca wykaże możliwość wykonania wskazanych w tym pakiecie badań w tym jednym punkcie. Pakiet B: - badania będą wykonywane w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Wskazywanie miejsca wykonania badania nastąpi po wystawieniu skierowania przez lekarza uprawnionego do wykonywania zadań służby medycyny pracy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w załączniku nr 5 do SWZiP miejsca świadczenia usług dla pakietu A (rodzaj badań oraz miejsce badań). 3. Jednostki, dla których będą świadczone usługi to: - KMP w Katowicach (obejmuje również KWP w Katowicach, SPAP w Katowicach, OPP w Katowicach oraz komórki organizacyjne CBŚP i BSW KGP mające swoją siedzibę na terenie miasta Katowice), - KPP w Będzinie, - KMP w Bielsku Białej (obejmuje również SPPP w Bielsku - Białej, KWP w Katowicach z siedzibą w Bielsku-Białej, oraz komórki organizacyjne CBŚP i BSW KGP mające swoją siedzibę na terenie miasta Bielsko-Biała), - KPP w Bieruniu, - KMP w Bytomiu, - KMP w Chorzowie, - KPP w Cieszynie, - KMP w Częstochowie (obejmuje również SPPP w Częstochowie, KWP w Katowicach z siedzibą w Częstochowie oraz komórki organizacyjne CBŚP i BSW KGP mające swoją siedzibę na terenie miasta Częstochowa), - KMP w Dąbrowie Górniczej, - KMP w Gliwicach, - KMP w Jastrzębiu Zdroju, - KMP w Jaworznie, - KPP w Kłobucku, - KPP w Lublińcu, - KPP w Mikołowie, - KMP w Mysłowicach, - KPP w Myszkowie, - KMP w Piekarach Śląskich, - KPP w Pszczynie, - KPP w Raciborzu, - KMP w Rudzie Śląskiej, - KMP w Rybniku, - KMP w Siemianowicach Śląskich, - KMP w Sosnowcu, - KMP w Świętochłowicach, - KPP w Tarnowskich Górach, - KMP w Tychach, - KPP w Wodzisławiu Śląskim, - KMP w Zabrzu, - KPP w Zawierciu, - KMP w Żorach, - KPP w Żywcu, - Komisariat Autostradowy Policji w Gliwicach. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił wykonywanie badań przez lekarza uprawnionego do wykonywania zadań służby medycyny pracy każdego dnia tygodnia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił świadczenie pozostałych usług według potrzeb Zamawiającego w dniach od poniedziałku do piątku i godzinach od 7:00 do 15:00 5. Wykonawca wykona: 5.1. badania okresowe w sposób, który nie spowoduje nieobecności w pracy funkcjonariuszy z tytułu wykonywania badań okresowych trwającej dłużej niż 4 dni. 5.2 badania okresowe w sposób, który nie spowoduje nieobecności w pracy pracowników Policji z tytułu wykonywania badań okresowych trwającej dłużej niż 2 dni. 5.3 badania kontrolne policjantów i pracowników Policji w ciągu jednego dnia, każdego dnia tygodnia od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył usługi dla Zamawiającego przez minimum trzech lekarzy uprawnionych do wykonywania zadań służby medycyny pracy w miejscach wskazanych w załączniku nr 5 do SWZiP 7. Zamawiający przewiduje, iż realizacja zamówienia będzie wymagała od Wykonawcy wykonania różnego rodzaju świadczeń medycznych w stosunku do średnio około 70 osób w ciągu jednego dnia. 8. Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia i Postępowania. 9. Zakres przedmiotowy niniejszego zamówienia publicznego tj. rodzaje badań wchodzących w zakres przedmiotu umowy stanowią załącznik nr 1 do umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZiP - formularz cenowy. Zamawiający wymaga, aby usługi tożsame pojawiające się w różnych miejscach załącznika nr 3 do SWZiP zostały jednakowo wycenione. W przypadku różnych cen występujących w wypełnionym załączniku nr 3 do SWZiP, a dotyczących tych samych usług, Zamawiający odrzuci taką ofertę jako niezgodną z SWZiP. 10. Wszystkie urządzenia medyczne niezbędne do wykonania badań przewidzianych w załączniku nr 1 do wzoru umowy muszą posiadać aktualne i ważne dokumenty legalizacyjne (paszporty). 11. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych poprzez: a) przetwarzanie przekazywanych danych osobowych, które odbywać się będzie wyłącznie w formie papierowej; b) kartoteka przechowywana będzie w odrębnym pomieszczeniu, w zamykanych na klucz szafach kartotecznych; c) dostęp do kartoteki będą miały wyłącznie osoby wskazane na wykazie, który Wykonawca po zawarciu umowy przekaże Zamawiającemu. Każda zmiana osób na wykazie będzie niezwłocznie zgłaszana Zamawiającemu w formie pisemnej; d) wykonawca będzie prowadził ewidencję dostępu do kartoteki, w której wpisywane będzie każdorazowe z niej skorzystanie wraz z imieniem i nazwiskiem osoby z niej korzystającej. 12. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 do SWZiP). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SWZiP i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SWZiP). 13. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 85 12 10 00-3 Usługi medyczne UWAGA: Zamawiający informuje, że niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie przepisów określonych w Rozdziale 6 "Zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi", ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych podanych w załączniku nr 3 do SWZiP - formularzu cenowym. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cena oferty brutto obliczona wg Rozdz. X SWZiP, wpisana do załącznika nr 1 do SWZiP - formularza ofertowego posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty. Jeżeli cena oferty najkorzystniejszej przekroczy wartość podaną na otwarciu ofert, Zamawiający podejmie decyzję czy będzie zawierał umowę do wysokości posiadanych środków, czy unieważni postępowanie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 85.12.10.00 - Usługi medyczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone na podstawie przepisów określonych w Rozdziale 6 "Zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi", w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 574168.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Katowicach im. sierż. Grzegorza Załogi
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Głowackiego 10
Kod pocztowy: 40-052
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 574168.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 574563.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 587425.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Umowę zawarto na kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.