eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa urządzeń pomiarowych dla Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-17

Ogłoszenie nr 500044132-N-2017 z dnia 17-10-2017 r.

Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu: Dostawa urządzeń pomiarowych dla Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543950-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 33263000000, ul. ul. Krakowska 19, 61893 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 576 269, e-mail wa.oum.poznan@gum.gov.pl, faks 618 552 202.
Adres strony internetowej (url): www.oum.poznan.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa urządzeń pomiarowych dla Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: "Dostawa urządzeń pomiarowych dla Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu". Zamówienie jest podzielone na 12 części: o w zakresie dotyczącym wielkości elektrycznych: CZĘŚĆ 1 zamówienia - dostawa "Multimetru referencyjnego 8,5 cyfry" (opis przedmiotu zamówienia - zał. 1.1 do SIWZ) CZĘŚĆ 2 zamówienia - dostawa "Dekady rezystancyjnej wysokoprądowej" (opis przedmiotu zamówienia - zał. 1.2 do SIWZ) CZĘŚĆ 3 zamówienia - dostawa "Kalibratora wielkości elektrycznych o podwyższonym napięciu DC do 4000V" (opis przedmiotu zamówienia - zał. 1.3 do SIWZ) o w zakresie dotyczącym masy: CZĘŚĆ 4 zamówienia - dostawa "Komparatora masy" 1 szt. do wzorcowania wzorców masy i odważników w zakresie od 100 g do 10 kg (opis przedmiotu zamówienia - zał. 1.4 do SIWZ) CZĘŚĆ 5 zamówienia - dostawa "Wzorców masy klasy dokładności E2 o zakresie pomiarowym od 1mg do 500mg" 1 kpl. (opis przedmiotu zamówienia - zał. 1.5 do SIWZ) CZĘŚĆ 6 zamówienia - dostawa "Zestawu wzorców masy klasy dokładności M1" (dokładkowych) 1 kpl. (opis przedmiotu zamówienia - zał. 1.6 do SIWZ) CZĘŚĆ 7 zamówienia - dostawa "Zestawu wzorców dużej masy klasy dokładności M1" o nominałach: 1000 kg (28 szt.) i 500 kg (4 szt.) (opis przedmiotu zamówienia - zał. 1.7 do SIWZ) o w zakresie dotyczącym siły i twardości: CZĘŚĆ 8 zamówienia - "Dostawa wzorców twardości" 8 szt. (opis przedmiotu zamówienia - zał. 1.8 do SIWZ) zgodnie z wyszczególnieniem: a) Wzorzec twardości Brinella 120 ÷ 180 HBW 5/750, niepewność < 2 % H (1 szt.), b) Wzorzec twardości Brinella 250 ÷ 300 HBW 5/750, niepewność < 2 % H (1 szt.). c) Wzorzec twardości Vickersa 130÷180 HV 2, niepewność < 2,0 % H (1 szt.), d) Wzorzec twardości Vickersa 400÷500 HV 2, niepewność < 2,0 % H (1 szt.), e) Wzorzec twardości Vickersa 700÷750 HV 2, niepewność < 2,0 % H (1 szt.), f) Wzorzec twardości Vickersa 130÷180 HV 0,3, niepewność < 3,5 % H (1 szt.), g) Wzorzec twardości Vickersa 400÷450 HV 0,3, niepewność < 3,5 % H (1 szt.), h) Wzorzec twardości Vickersa 700÷750 HV 0,3, niepewność < 3,5 % H (1 szt.), CZĘŚĆ 9 zamówienia - dostawa "Zestawu wzorców pomiarowych twardości HV 0,1 i HV 0,2 wraz z siłomierzem 10 N" 1 kpl. (opis przedmiotu zamówienia - zał. 1.9 do SIWZ) o w zakresie dotyczącym objętości i przepływów: CZĘŚĆ 10 zamówienia - dostawa "Kolby pomiarowej wielomiarowej II rzędu 5 dm3 - 2 szt. (opis przedmiotu zamówienia - zał. 1.10 do SIWZ) CZĘŚĆ 11 zamówienia - dostawa termodensymetru do gazu propan butan LPG (opis przedmiotu zamówienia - zał. 1.11 do SIWZ) o w zakresie dotyczącym taksometrów: CZĘŚĆ 12 zamówienia - dostawa stanowiska do sprawdzania taksometrów po ocenie zgodności" (opis przedmiotu zamówienia - zał. 1.12 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 38300000-8


Dodatkowe kody CPV: 38410000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa "Multimetru referencyjnego 8,5 cyfry"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 101115.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AM Technologies Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy: info@amt.pl
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 146C
Kod pocztowy: 02-305
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 124371.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 124371.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 124371.82
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa dekady rezystancyjnej wysokoporądowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SONEL S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Stanisława Wokulskiego 11
Kod pocztowy: 58-100
Miejscowość: Świdnica
Kraj/woj.: Cypr

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11070
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11070
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11070
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa kalibratora wielkości elektrycznych o podwyższnym napięciu Dc do 4000V

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 79800
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INMEL Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Energetyków 7
Kod pocztowy: 65-729
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 98154
Oferta z najniższą ceną/kosztem 98154
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 98154
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa komparatora masy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

na podst. art. 93 ust. 1 pkt 4 PZP, cena jedynej oferty niepodlegającej odrzuceniu przekracza wysokość środków jakimi dysponuje Zamawiający.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa Wzorców masy klasy dokładności E2 o zakresie od 1mg do 500mg

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1430
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kaspo Lab Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Prometeusza 3
Kod pocztowy: 80-299
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1758.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1758.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1881.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Dostawa zsestawu wzorców masy klasy dokładności M1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 813
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kaspo Lab Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Prometeusza 3
Kod pocztowy: 80-299
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 999.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 664.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 999.99
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Oferta Wykonawcy Kaspo Lab Sp. z o.o. uzyskała łącznie najwyższą ilość punktów w kryterium cena i termin realizacji.


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Dostawa zestawu wzorców dużej masy klasy dokładności M1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 185040.65
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kaspo Lab Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Prometeusza 3
Kod pocztowy: 80-299
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 227600
Oferta z najniższą ceną/kosztem 227600
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 337924
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Dostawa Wzorców twardości

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podst. art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP, nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Dostawa Zestawau wzorców pomiarowych twardości HV 0,1 i HV 0,2 wraz z siłomierzem 10N

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podst. art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Dostawa kolby pomiarowej wielomiarowej II dzędu 5dm3

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podst. art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Dostawa termodensymetru do gazu propan butan LPG

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podst. art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Dostawa stanowiska do sprawdzania taksometrów po ocenie zgodności

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podst. art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.