To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-16
Ogłoszenie nr 500044096-N-2017 z dnia 16-10-2017 r.
Gmina Gródek nad Dunajcem: Rozbudowa i modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Rożnowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Realizacja przedmiotu zamówienia współfinansowana jest przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020". TYTUŁ PROJEKTU: Rozbudowa i modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Rożnowie.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 585915-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Gródek nad Dunajcem, Krajowy numer identyfikacyjny 491892191,
ul. Gródek nad Dunajcem
54,
33-318
Gródek nad Dunajcem, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
184 401 035, e-mail
przetargi@gminagrodek.pl, faks
18 4401035 w. 20.
Adres strony internetowej (url): www.gminagrodek.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Rożnowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IZP.271.I.12.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. sporządzenie dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 1.2. uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z programem funkcjonalno - użytkowym 1.3. uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na wykonanie robót budowlanych, 1.4. uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę w imieniu Zamawiającego działając na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, 1.5. wykonanie robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego 1.6. dokonanie wszelkich zgłoszeń oraz pozyskanie wszystkich wymaganych prawem uzgodnień, odbiorów oraz decyzji umożliwiających użytkowanie obiektu 2. Zakres przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych obejmuje w szczególności: 2.1. Dobudowę klatki schodowej do istniejącego budynku 2.2. Adaptację nieużytkowego poddasza 2.3. Modernizację (remont) istniejących pomieszczeń w poziomie parteru 3. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu lub zakres robót budowlanych (planowane pow. wg PFU): 3.1. Powierzchnia zabudowy: 387,60 m2 3.2. Powierzchnia całkowita: 1 162,80 m2 3.3. Powierzchnia użytkowa: 697,30 m2, w tym: 3.3.1. Dobudowa klatki schodowej: 153,00 m2 3.3.2. Modernizacja/remont istniejących pomieszczeń: 295,60 m2 3.3.3. Adaptacja poddasza: 248,70 m2 3.4. Kubatura (wg PFU): 2 713,90 m3 3.5. Liczba kondygnacji: 2 (nadziemne) (dopuszcza się rezygnację z części podziemnej - istniejącej i projektowanej na zasadach określonych w PFU) 4. Planowany zakres robót budowlanych: 4.1. Dobudowa klatki schodowej: roboty ziemne, fundamenty, roboty murowe, stropy i schody, dach, stolarka okienna i drzwiowa, roboty stanu wykończeniowego, montaż koniecznych urządzeń (platforma schodowa, klapa oddymiająca, itp. w zależności od potrzeb), instalacje elektryczne, c.o., inst. sanitarne, roboty elewacyjne, zagospodarowanie terenu wokół dobudowywanej części budynku: miejsca postojowe, tereny zielone, krzewy. 4.2. Modernizacja (remont) istniejących pomieszczeń: wyburzenia ścian, wymiana posadzek, wykonanie nowych ścian wynikających z korekty układu funkcjonalnego pomieszczeń, wykonanie posadzek, wymiana okien i drzwi, roboty stanu wykończeniowego (w tym m.in. wygłuszenie ścian sali wielofunkcyjnej, montaż składanej widowni, montaż kurtyn niepalnych, kurtyn powietrznych, montaż platformy dla osób niepełnosprawnych), wymiana lub wykonanie nowej instalacji: inst. elektryczne, oświetleniowe, sanitarne, centralnego ogrzewania, gazowej), c.w.u., roboty elewacyjne, zagospodarowanie terenu wokół remontowanej istniejącej części budynku 4.3. Adaptacja pomieszczeń poddasza: wykonanie ścian, stropów i posadzek, montaż stolarki okiennej w tym wyburzenia ścian, renowacja (wymiana) pokrycia dachu, roboty stanu wykończeniowego (w tym montaż platformy dla osób niepełnosprawnych - w zależności od potrzeb), instalacje: inst. elektryczne, oświetleniowe, odgromowe, sanitarne, centralnego ogrzewania,) c.w.u. 4.4. Ogrzewanie budynku na bazie istniejącej kotłowni (istniejący kocioł gazowy). W ramach zamówienia uwzględnić modernizację pomieszczenia kotłowni (posadzki, okładziny ścian). 4.5. Pokrycie dachowe - blacha na rąbek stojący (dopuszcza się panele dachowe (click)). 4.6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również dostawę i montaż wskazanego w programie funkcjonalno-użytkowym (na rzutach) wyposażenia parteru: składana widownia i kurtyny niepalne na sali wielofunkcyjnej oraz kurtyny powietrzne (w zależności od potrzeb).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 71220000-6, 71320000-7, 45212300-9, 45300000-0, 45310000-3, 45331100-7, 45321000-3, 45400000-1, 45450000-6, 45111291-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1201491.86
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany Wiesław Czop
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1470622.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 3,05 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.