eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gródek nad Dunajcem › Rozbudowa i modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Rożnowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-16

Ogłoszenie nr 500044096-N-2017 z dnia 16-10-2017 r.

Gmina Gródek nad Dunajcem: Rozbudowa i modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Rożnowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Realizacja przedmiotu zamówienia współfinansowana jest przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020". TYTUŁ PROJEKTU: Rozbudowa i modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Rożnowie.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585915-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Gródek nad Dunajcem, Krajowy numer identyfikacyjny 491892191, ul. Gródek nad Dunajcem 54, 33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 184 401 035, e-mail przetargi@gminagrodek.pl, faks 18 4401035 w. 20.
Adres strony internetowej (url): www.gminagrodek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa i modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Rożnowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.271.I.12.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. sporządzenie dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 1.2. uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z programem funkcjonalno - użytkowym 1.3. uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na wykonanie robót budowlanych, 1.4. uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę w imieniu Zamawiającego działając na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, 1.5. wykonanie robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego 1.6. dokonanie wszelkich zgłoszeń oraz pozyskanie wszystkich wymaganych prawem uzgodnień, odbiorów oraz decyzji umożliwiających użytkowanie obiektu 2. Zakres przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych obejmuje w szczególności: 2.1. Dobudowę klatki schodowej do istniejącego budynku 2.2. Adaptację nieużytkowego poddasza 2.3. Modernizację (remont) istniejących pomieszczeń w poziomie parteru 3. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu lub zakres robót budowlanych (planowane pow. wg PFU): 3.1. Powierzchnia zabudowy: 387,60 m2 3.2. Powierzchnia całkowita: 1 162,80 m2 3.3. Powierzchnia użytkowa: 697,30 m2, w tym: 3.3.1. Dobudowa klatki schodowej: 153,00 m2 3.3.2. Modernizacja/remont istniejących pomieszczeń: 295,60 m2 3.3.3. Adaptacja poddasza: 248,70 m2 3.4. Kubatura (wg PFU): 2 713,90 m3 3.5. Liczba kondygnacji: 2 (nadziemne) (dopuszcza się rezygnację z części podziemnej - istniejącej i projektowanej na zasadach określonych w PFU) 4. Planowany zakres robót budowlanych: 4.1. Dobudowa klatki schodowej: roboty ziemne, fundamenty, roboty murowe, stropy i schody, dach, stolarka okienna i drzwiowa, roboty stanu wykończeniowego, montaż koniecznych urządzeń (platforma schodowa, klapa oddymiająca, itp. w zależności od potrzeb), instalacje elektryczne, c.o., inst. sanitarne, roboty elewacyjne, zagospodarowanie terenu wokół dobudowywanej części budynku: miejsca postojowe, tereny zielone, krzewy. 4.2. Modernizacja (remont) istniejących pomieszczeń: wyburzenia ścian, wymiana posadzek, wykonanie nowych ścian wynikających z korekty układu funkcjonalnego pomieszczeń, wykonanie posadzek, wymiana okien i drzwi, roboty stanu wykończeniowego (w tym m.in. wygłuszenie ścian sali wielofunkcyjnej, montaż składanej widowni, montaż kurtyn niepalnych, kurtyn powietrznych, montaż platformy dla osób niepełnosprawnych), wymiana lub wykonanie nowej instalacji: inst. elektryczne, oświetleniowe, sanitarne, centralnego ogrzewania, gazowej), c.w.u., roboty elewacyjne, zagospodarowanie terenu wokół remontowanej istniejącej części budynku 4.3. Adaptacja pomieszczeń poddasza: wykonanie ścian, stropów i posadzek, montaż stolarki okiennej w tym wyburzenia ścian, renowacja (wymiana) pokrycia dachu, roboty stanu wykończeniowego (w tym montaż platformy dla osób niepełnosprawnych - w zależności od potrzeb), instalacje: inst. elektryczne, oświetleniowe, odgromowe, sanitarne, centralnego ogrzewania,) c.w.u. 4.4. Ogrzewanie budynku na bazie istniejącej kotłowni (istniejący kocioł gazowy). W ramach zamówienia uwzględnić modernizację pomieszczenia kotłowni (posadzki, okładziny ścian). 4.5. Pokrycie dachowe - blacha na rąbek stojący (dopuszcza się panele dachowe (click)). 4.6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również dostawę i montaż wskazanego w programie funkcjonalno-użytkowym (na rzutach) wyposażenia parteru: składana widownia i kurtyny niepalne na sali wielofunkcyjnej oraz kurtyny powietrzne (w zależności od potrzeb).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 71220000-6, 71320000-7, 45212300-9, 45300000-0, 45310000-3, 45331100-7, 45321000-3, 45400000-1, 45450000-6, 45111291-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1201491.86
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany Wiesław Czop
Email wykonawcy: zrb@planty.pl
Adres pocztowy: Podegrodzie 210A
Kod pocztowy: 33-386
Miejscowość: Podegrodzie
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1470622.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1470622.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2041390.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 3,05

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.