To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-02-21
Ogłoszenie nr 500039028-N-2018 z dnia 21-02-2018 r.
Prokuratura Okręgowa w Płocku: Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach prokuratur okręgu płockiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507879-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Prokuratura Okręgowa w Płocku, Krajowy numer identyfikacyjny 56963900000,
ul. pl. Obrońców Warszawy
8,
09404
Płock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
242 674 560, e-mail
budzet@plock.po.gov.pl, faks
242 674 580.
Adres strony internetowej (url): http://plock.po.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Organ ochrony prawa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach prokuratur okręgu płockiego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PO VII WB 261.2.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług polegających na stałym utrzymaniu czystości przy użyciu własnego sprzętu i własnych środków potrzebnych do wykonywania usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach prokuratur okręgu płockiego. 2) Przedmiot zamówienia w zakresie: a) Zadanie nr 1 - dotyczy budynku Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Płocku przy Pl. Obrońców Warszawy 8 oraz budynków Prokuratury Okręgowej w Płocku przy ul. Kościuszki 11 i ul. Kazimierza Wielkiego 46; Okres umowy: od dnia 01 marca 2018 roku do dnia 28 lutego 2019 roku; b) Zadanie nr 2 - dotyczy budynku Prokuratury Rejonowej w Ciechanowie przy ul. Mikołajczyka 5; Okres umowy: od dnia 01 marca 2018 roku do dnia 28 lutego 2019 roku; c) Zadanie nr 3 - dotyczy budynku Prokuratury Rejonowej w Mławie przy ul. Lelewela 4; Okres umowy: od dnia 01 marca 2018 roku do dnia 30 czerwca 2018 roku; d) Zadanie nr 4 - dotyczy budynku Prokuratury Rejonowej w Płońsku przy ul. Płocka 39; Okres umowy: od dnia 01 marca 2018 roku do dnia 28 lutego 2019 roku; e) Zadanie nr 5 - dotyczy budynku Prokuratury Rejonowej w Sierpcu przy Pl. Kardynała Wyszyńskiego 16; Okres umowy: od dnia 01 marca 2018 roku do dnia 28 lutego 2019 roku; f) Zadanie nr 6 - dotyczy budynku Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie przy ul. Ziemowita 10; Okres umowy: od dnia 01 marca 2018 roku do dnia 28 lutego 2019 roku; 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: a) W trybie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby bezpośrednio wykonujące czynności zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502, z późn. zm.) na: - cały etat (1/1) - jedna osoba w Prokuraturze Okręgowej w Płocku; - 3/4 etatu - dwie osoby w Prokuraturze Okręgowej i Rejonowej w Płocku; - 3/4 etatu - jedna osoba w Prokuraturze Rejonowej w Ciechanowie; - 3/4 etatu - jedna osoba w Prokuraturze Rejonowej w Mławie; - 1/2 etatu - jedna osoba w Prokuraturze Rejonowej w Płońsku; - 1/2 etatu - jedna osoba w Prokuraturze Rejonowej w Sierpcu; - 3/4 etatu - jedna osoba w Prokuraturze Rejonowej w Sochaczewie; - 1/2 etatu - jedna osoba w Prokuraturze Rejonowej w Sochaczewie. Obowiązek ten dotyczy również zastępstwa i zmiany osób dokonanej w trakcie realizacji zamówienia. W trybie art. 36a ust. 2 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonywania przez Wykonawcę kluczowych części niniejszego zamówienia polegające na wykonywaniu codziennych usług sprzątania pomieszczeń biurowych. b) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, ze wskazaniem czynności, które te osoby będą wykonywały w zakresie realizacji zamówienia zgodnie z postanowieniem zawartym w pkt. a) (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Umowy). c) W przypadku zmian w trakcie obowiązywania umowy wykaz, o którym mowa w pkt. b) będzie aktualizowany na bieżąco, najpóźniej na dwa dni przed zmianą. Zmiana ta nie będzie stanowić zmiany treści Umowy. d) Wykonawca lub Podwykonawca będzie zobowiązany składać na żądanie Zamawiającego w terminie przez niego określonym do wglądu zanonimizowane kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z osobami, o których mowa w pkt. a), z których powinno wynikać zawarcie umowy o pracę z osobą/osobami (imię i nazwisko oraz wymiar etatu - powinny pozostać nie zanominizowane), o których mowa w pkt. b) i c). e) W ramach zanominimizowania umów o pracę, a także w zakresie składanych wyjaśnień, Wykonawca ma prawo nie ujawniać: danych osobowych z wyjątkiem imienia i nazwiska oraz wymiaru etatu tych osób, w tym wynagrodzenia tych osób i jego składników, ani innych dodatków do wynagrodzenia, stanowiska, zakresu czynności, miejsca i czasu wykonywania pracy itd.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 90919200-4, 90911300-9, 98310000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Płocku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
106030.86
Liczba otrzymanych ofert:
12
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Zakład Pracy Chronionej EMIR Sp. z .o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
111930.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku Prokuratury Rejonowej w Ciechanowie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40967.08
Liczba otrzymanych ofert:
9
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Zakład Pracy Chronionej EMIR Sp. z .o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
34563.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku Prokuratury Rejonowej w Mławie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11241.80
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Zakład Pracy Chronionej EMIR Sp. z .o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11070.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku Prokuratury Rejonowej w Płońsku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28279.80
Liczba otrzymanych ofert:
11
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Zakład Pracy Chronionej EMIR Sp. z .o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23124.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku Prokuratury Rejonowej w Sierpcu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26980.00
Liczba otrzymanych ofert:
12
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Zakład Pracy Chronionej EMIR Sp. z .o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22140.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
55187.66
Liczba otrzymanych ofert:
9
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Zakład Pracy Chronionej EMIR Sp. z .o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
55473.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Sukcesywna dostawa druków i formularzy oraz opakowań bezkwasowych do Urzędu Miasta Płocka w 2024r.
- Dostawa środków higienicznych
- Remont podłóg w Szkole Podstawowej nr 23 w Płocku.
- Opracowanie ekspertyzy tech. z zakresu ochrony ppoż. wraz z inwentaryzacją architektoniczno-budowlaną dla budynków Sądu Okręgowego w Płocku przy pl. Gabriela Narutowicza 4 i pl. Gabriela Narutowicza 6
- Wykonanie remontu zaplecza sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Krakówka 4 w Płocku
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Zespole Szkół Nr 1 w Płocku 1"
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologicznego
- Usługa konserwacji dźwigów (7 szt.) zainstalowanych w Gmachu Głównym, Budynku Biurowym i Stołówce Centralnej PW oraz mycie dźwigu panoramicznego
- Wynajem i serwis odzieży roboczej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu, sprzątanie pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych, bieżących napraw
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych
- Kompleksowe sprzątanie obiektów Sądu Rejonowego w Rybniku
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.