eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzepin › Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Drzecin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-26

Ogłoszenie nr 500034395-N-2017 z dnia 26-09-2017 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadlesnictwo Rzepin: Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Drzecin

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 566490-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500015013-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadlesnictwo Rzepin, Krajowy numer identyfikacyjny 81053927828001, ul. ul. Puszczy Rzepińskiej 11, 69-110 Rzepin, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 095 7596433, 7508339, e-mail rzepin@szczecin.lasy.gov.pl, faks 957 596 205.
Adres strony internetowej (url): http://www.rzepin.szczecin.lasy.gov.pl/
Adres profilu nabywcy: NIE DOTYCZY
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
NIE DOTYCZY

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rzepin - jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Drzecin

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.2.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi leśnej w Leśnictwie Drzecin. Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Drzecin o łącznej długości 2525 mb. należącej do sieci dróg leśnych Nadleśnictwa Rzepin. Odcinek projektowanej drogi leśnej zaczyna się w punkcie A km 0+000,00 zaczepionym w działce nr 37/3 będącej we władaniu Nadleśnictwa Rzepin, a kończy w działce nr 32/3 będącej również we władaniu Nadleśnictwa Rzepin. Droga leśna obejmuje działki o numerach ewidencyjnych: 30/1, 37/4, 37/3, 29/1, 36/1, 28/5, 35/6, 27/1, 34/1, 26/1, 33/1, 25/1, 32/3 - obręb nr 1 Starków, gmina Rzepin. W ciągu projektowanej drogi należy zapewnić dojazd do terenów przyległych oraz wszystkich dróg leśnych niższej kategorii poprzez projektowane zjazdy i skrzyżowania I, II, kategorii o promieniach odpowiednio 12m-15m i 5m. Projektowanej drodze leśnej towarzyszy infrastruktura konieczna do obsługi przyległych terenów oraz samej drogi, tj. muldy trawiaste oraz rowy przydrożne chłonne służące odwodnieniu drogi leśnej w przyległy teren. Parametry techniczne projektowanej drogi przedstawiają się następująco: - prędkość projektowa: 30 km/h, - szerokość jezdni: 3,5 m, - szerokość mijanki: 6,5 m, - szerokość składnicy wraz z drogą: 12,0 m, - szerokość poboczy: 2 x 0,75 m, - kategoria ruchu: KR2, - obciążenie: 100 kN/oś, - nawierzchnia tłuczniowa. Istniejąca droga gruntowa jest w złym stanie. Przebiega ona w terenie falistym na podłożu częściowo piaszczystym częściowo na gruntach spoistych drobnofrakcyjnych co po bardziej obfitych opadach powoduje powstawanie kałuż. Przejazd pojazdów i sprzętu leśnego jest bardzo utrudniony. Brak spadków poprzecznych powoduje powstawanie zastoisk wód opadowych, które z kolei powodują dalszą dewastację drogi i uniemożliwiają przejazd pojazdów. Dodatkowo droga na niektórych odcinkach biegnie w trudnych warunkach terenowych (zawężona skrajnia, brak możliwości wyminięcia się pojazdów), co jest dodatkowym elementem wpływającym na dewastację drogi, gdyż wymijając się pojazdy rozjeżdżają pobocza i tereny przyległe bezpośrednio do drogi. Szerokość istniejącego pasa drogowego wynosi od 4.0 do 10.0 m. W obrębie planowanego przedsięwzięcia nie znajdują się istniejące drogi publiczne. W obrębie inwestycji nie znajduje się żadna infrastruktura techniczna. Przebudowywana droga leśna ma długość 2525 mb. Załamania osi w poszczególnych wierzchołkach wyokrąglono łukami kołowymi. Dla łuków o promieniach mniejszych niż 200m przyjęto proste przejściowe oraz poszerzenia nawierzchni na łuku. Przyjęto zasadniczy przekrój jednojezdniowy, jednopasowy o szerokości jezdni 3.5 m. Przy tyczeniu punktów głównych trasy odniesiono się do układu współrzędnych państwowych. W ciągu rozbudowywanej drogi leśnej zlokalizowano mijanki w odległościach ok. 300 - 350 m od siebie, długość mijanek wynosi 23 m nie licząc skosów najazdowych i wyjazdowych w stosunku 1:7, szerokość nawierzchni jezdni na długości mijanki wynosi 6,5 m. Usytuowanie wszystkich mijanek i składnic zostało pokazane w załącznikach do SIWZ. Do obsługi drogi przez służby leśne związane z pozyskaniem drewna zaprojektowano wzdłuż drogi składnice drewna. Składnice zaprojektowano w miejscach charakterystycznych tj. przy zjazdach i skrzyżowaniach. Szerokość składnicy wraz z drogą wynosi 12,0 m. Przebudowywana droga leśna łączy się z istniejącymi drogami leśnymi. Dojazd do przebudowywanej drogi leśnej będzie zapewniony z innej wewnętrznej drogi leśnej. Wszystkie zjazdy na w/w drogi przedstawiono na rys. nr 2.1-2.2 stanowiących załączniki do SIWZ. Z budową drogi wiąże się również budowa elementów odwodnienia w postaci muld trawiastych oraz rowów przydrożnych, których wykonanie ujęto w robotach ziemnych. Rowy chłonne zaprojektowano w poziomie, ich rzędne przedstawiono na przekroju podłużnym - rys. nr 4.1 - 4.2 stanowiące załączniki do SIWZ. Aby zapewnić właściwe odwodnienie drogi leśnej zaprojektowano korytowanie na gł. ok 15-20 cm istniejącego śladu drogi z odwiezieniem gruntu z korytowania poza teren budowy. Grunt zalegający na drodze posiada drobne frakcje pylasto-ilaste, które mocno się uplastyczniają w kontakcie z wodą opadową.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9


Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 45111200-0, 45112100-6, 45100000-8, 45233320-8, 45233226-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 etapy: 1. Etap 1 zrealizowany zostanie od dnia protokolarnego przekazania placu budowy Wykonawcy przez Zamawiającego do końca 2017 roku. Etap pierwszy obejmuje wykonanie robót przygotowawczych oraz robót ziemnych - pozycja nr 1-7 kosztorysu ofertowego. Po zakończeniu Etapu 1 zostanie dokonany odbiór częściowy, z którego zostanie spisany protokół częściowego odbioru. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć, po zrealizowaniu etapu 1 teren budowy do czasu rozpoczęcia etapu 2. Etap 2 zrealizowany od dnia wyznaczonego przez Zamawiającego do dnia 30.06.2018 roku. Zamawiający o wyznaczonym terminie powiadomi Wykonawcę z minimum 14-dniowym wyprzedzeniem. Rozpoczęcie realizacji etapu 2 przewiduje się na początku 2 kwartału 2018 r. Termin ten jest podany orientacyjnie i może ulec zmianie. Etap 2 obejmuje wykonanie robót w zakresie podbudowy, nawierzchni oraz robót wykończeniowych - pozycja nr 8-18 kosztorysu ofertowego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: NIE DOTYCZY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 862611.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FERD Firma Robót Inżynieryjnych i Drogowych Ryszard Bianek
Email wykonawcy: biuro@ferd.pl
Adres pocztowy: Środa Wielkopolska, ul. Szarych Szeregów 25
Kod pocztowy: 63-000
Miejscowość: Środa Wielkopolska
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1061011.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1061011,60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1642288.11
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - operator maszyn typu koparko-ładowarka. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.4. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.