eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Luzino › Budowa miejsc postojowych wraz z remontem nawierzchni placu postojowego przy siedzibie Nadleśnictwa Strzebielino

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-15

Ogłoszenie nr 500029053-N-2017 z dnia 15-09-2017 r.

Nadleśnictwo Strzebielino z/s w Luzinie: Budowa miejsc postojowych wraz z remontem nawierzchni placu postojowego przy siedzibie Nadleśnictwa Strzebielino

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 564161-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Strzebielino z/s w Luzinie, Krajowy numer identyfikacyjny 19003676628001, ul. ul. Ofiar Stutthofu 47, 84242 Luzino, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 6782077 w. 116, e-mail pawel.laga@gdansk.lasy.gov.pl, faks 58 6782077 w. 100.
Adres strony internetowej (url): www.strzebielino.gdansk.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Lasy Państwowe

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa miejsc postojowych wraz z remontem nawierzchni placu postojowego przy siedzibie Nadleśnictwa Strzebielino

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.6.2017.PŁ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, obejmujących wykonanie nawierzchni: a) jezdni z kostki betonowej brukowej szarej gr. 8cm o powierzchni jezdni 857,2 m2 b) chodników z kostki betonowej brukowej szarej gr. 6cm o powierzchni 122,7 m2 c) drogi dojazdowej z KŁSM (kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie) o powierzchni 98,1 m2 d) miejsc postojowych z prefabrykowanych płyt ażurowych szarych typu MEBA gr. 10cm o powierzchni 167,8 m2 e) placu manewrowego z prefabrykowanych płyt ażurowych szarych typu MEBA gr. 10cm o powierzchni 100,0 m2 2. Zakres zamówienia obejmuje także wykonanie robót budowlanych towarzyszących, wynikających z opisu przedmiotu zamówienia, w szczególności wykonanie podbudowy, wbudowanie krawężników i odwodnienia nawierzchni, a także wykonanie innych niezbędnych dla prawidłowego wykonania zamówienia czynności, takich jak obsługa geodezyjna przedsięwzięcia (z inwentaryzacją powykonawczą włącznie). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych stanowi dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ, obejmująca: a) projekt budowlany, b) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej: STWiORB), c) przedmiar robót, z zastrzeżeniem, że nie ma charakteru wiążącego, a jedynie pomocniczy, ułatwiający wykonawcy określenie ceny ofertowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45230000-8, 45233000-9, 45233200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamawiający informuje, że wykonywanie robót budowlanych wchodzących w zakres zamówienia, w szczególności polegających na przygotowaniu (profilowaniu i zagęszczaniu) i układaniu nawierzchni drogowej (z kostki brukowej, płyt typu MEBA, KŁSM) wiąże się z wykonywaniem pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), z czego wynika obowiązek zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących te czynności, z wyjątkiem osoby samego wykonawcy lub podwykonawcy, gdy prace te wykonuje osobiście wraz z podległymi mu pracownikami.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 137578.36
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@zukwejherowo.pl
Adres pocztowy: ul. Obrońców Helu 1
Kod pocztowy: 84-200
Miejscowość: Wejherowo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 215000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 215000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 261356.09
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zamawiający przeprowadził procedurę oceny zgodności oferty z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz przepisami ustawy Pzp. Wybrano ofertę zgodną z przedmiotem zamówienia, złożoną przez Wykonawcę spełniającego warunki udziału w postępowaniu, określone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlegającego wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24, ust. 1, pkt 12 - 23 ustawy Pzp, art. 24, ust. 5, pkt 1, 4 i 8 ustawy Pzp, która na podstawie kryteriów oceny ofert, ustalonych zgodnie z art. 91 ustawy Pzp, uzyskała największą ilość punktów.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.