eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Kompleksowe sprzątanie, w okresie od 1 września 2017 r. do 31 sierpnia 2020 r., pomieszczeń w budynku przy ul. Dożynkowej 9H w Poznaniu, administrowanym przez Delegaturę NIK w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2017-09-12

Ogłoszenie nr 500026982-N-2017 z dnia 12-09-2017 r.

Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Poznaniu: Kompleksowe sprzątanie, w okresie od 1 września 2017 r. do 31 sierpnia 2020 r., pomieszczeń w budynku przy ul. Dożynkowej 9H w Poznaniu, administrowanym przez Delegaturę NIK w Poznaniu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 17000000, ul. ul. Dożynkowa , 61662 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 65 56 200, e-mail LPO@nik.gov.pl, faks 61 65 56 201.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: organ kontroli

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowe sprzątanie, w okresie od 1 września 2017 r. do 31 sierpnia 2020 r., pomieszczeń w budynku przy ul. Dożynkowej 9H w Poznaniu, administrowanym przez Delegaturę NIK w Poznaniu

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pokoi biurowych, ciągów komunikacyjnych i klatek schodowych, a także pomieszczeń sanitarnych i socjalnych. Wykonawca zobowiązany jest również (dwa razy w roku) do czyszczenia mechanicznego kamiennych podłóg oraz mycia okien (okna plastikowe i aluminiowe) łącznie 121 szt. Zamawiający zapewnia papier toaletowy, ręczniki papierowe, duże worki na śmieci do niszczarek oraz mydło w płynie. Wykonawca zapewnia natomiast własne środki, sprzęt i narzędzia czyszczące, odzież ochronną i wszelkie środki bezpieczeństwa pracowników wykonujących czynności objęte niniejszym zamówieniem oraz plastikowe worki do koszy na śmieci.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90919000-2


Dodatkowe kody CPV: 90911300-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 109800
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "Błysk" Zakład pracy Chronionej Beata Maćkowiak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Engestroma4/1
Kod pocztowy: 60-571
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 135054
Oferta z najniższą ceną/kosztem 135054
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 216972
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z treścią art. 70 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164, ze zm.) zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli spełnione są łącznie dwa warunki: 1)przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych oraz 2)wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 135.000 euro (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2015 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich - Dz.U. poz. 2263. Ad. 1)Przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych nie zawierają legalnej definicji tego pojęcia. W piśmiennictwie przyjmuje się, że ustawodawca zakłada więc zastosowanie tego trybu do najprostszych dostaw i usług, które oferowane są powszechnie w ustalonym standardzie jakościowym. Powszechność dostępu do dostaw i usług należy odnosić do rynku danego typu odpowiednio produktów i usług, a więc możliwość realizacji zamówienia przez podmioty działające w danej branży. Ustalone standardy jakościowe zaś wskazują na powtarzalny i typowy charakter rzeczy będących przedmiotem dostaw i świadczeń będących przedmiotem usług. Cechą różnicującą w tym przypadku jest cena i na niej swój wybór opiera zamawiający. Usługi polegające na sprzątaniu obiektów biurowych są powszechnie dostępne i są świadczone przez wiele podmiotów działających na poznańskim rynku. Ze względu na mało skomplikowany charakter prac, ustalone są powszechnie znane i respektowane standardy wykonania tego typu usług (por. komentarz do art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych pod red. T. Czajkowskiego wyd. UZP, W-wa 2007, str. 273 ). Również Główna Komisja Orzekająca, w orzeczeniu z dnia 28 czerwca 2010 r. wskazała, że do usług powszechnie dostępnych o ustalonych standardach zalicza się, m.in. usługi sprzątania pomieszczeń i mycia szyb. W związku z powyższym nie ma, w tym zakresie, przeciwskazań do przeprowadzenia postępowania w trybie zapytania o cenę. Ad. 2) Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 135.000 euro. Spełniony został również drugi z ww. warunków.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.