Ogłoszenie z dnia 2017-09-12
Ogłoszenie nr 500026982-N-2017 z dnia 12-09-2017 r.
Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Poznaniu: Kompleksowe sprzątanie, w okresie od 1 września 2017 r. do 31 sierpnia 2020 r., pomieszczeń w budynku przy ul. Dożynkowej 9H w Poznaniu, administrowanym przez Delegaturę NIK w Poznaniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 17000000,
ul. ul. Dożynkowa
,
61662
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 65 56 200, e-mail
LPO@nik.gov.pl, faks
61 65 56 201.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: organ kontroli
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe sprzątanie, w okresie od 1 września 2017 r. do 31 sierpnia 2020 r., pomieszczeń w budynku przy ul. Dożynkowej 9H w Poznaniu, administrowanym przez Delegaturę NIK w Poznaniu
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pokoi biurowych, ciągów komunikacyjnych i klatek schodowych, a także pomieszczeń sanitarnych i socjalnych. Wykonawca zobowiązany jest również (dwa razy w roku) do czyszczenia mechanicznego kamiennych podłóg oraz mycia okien (okna plastikowe i aluminiowe) łącznie 121 szt. Zamawiający zapewnia papier toaletowy, ręczniki papierowe, duże worki na śmieci do niszczarek oraz mydło w płynie. Wykonawca zapewnia natomiast własne środki, sprzęt i narzędzia czyszczące, odzież ochronną i wszelkie środki bezpieczeństwa pracowników wykonujących czynności objęte niniejszym zamówieniem oraz plastikowe worki do koszy na śmieci.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90919000-2
Dodatkowe kody CPV: 90911300-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
109800
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "Błysk" Zakład pracy Chronionej Beata Maćkowiak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
135054
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z treścią art. 70 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164, ze zm.) zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli spełnione są łącznie dwa warunki: 1)przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych oraz 2)wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 135.000 euro (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2015 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich - Dz.U. poz. 2263.
Ad. 1)Przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych nie zawierają legalnej definicji tego pojęcia. W piśmiennictwie przyjmuje się, że ustawodawca zakłada więc zastosowanie tego trybu do najprostszych dostaw i usług, które oferowane są powszechnie w ustalonym standardzie jakościowym. Powszechność dostępu do dostaw i usług należy odnosić do rynku danego typu odpowiednio produktów i usług, a więc możliwość realizacji zamówienia przez podmioty działające w danej branży. Ustalone standardy jakościowe zaś wskazują na powtarzalny i typowy charakter rzeczy będących przedmiotem dostaw i świadczeń będących przedmiotem usług. Cechą różnicującą w tym przypadku jest cena i na niej swój wybór opiera zamawiający.
Usługi polegające na sprzątaniu obiektów biurowych są powszechnie dostępne i są świadczone przez wiele podmiotów działających na poznańskim rynku. Ze względu na mało skomplikowany charakter prac, ustalone są powszechnie znane i respektowane standardy wykonania tego typu usług (por. komentarz do art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych pod red. T. Czajkowskiego wyd. UZP, W-wa 2007, str. 273 ). Również Główna Komisja Orzekająca, w orzeczeniu z dnia 28 czerwca 2010 r. wskazała, że do usług powszechnie dostępnych o ustalonych standardach zalicza się, m.in. usługi sprzątania pomieszczeń i mycia szyb. W związku z powyższym nie ma, w tym zakresie, przeciwskazań do przeprowadzenia postępowania w trybie zapytania o cenę.
Ad. 2) Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 135.000 euro. Spełniony został również drugi z ww. warunków.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wprowadzenie zmian w stałej organizacji ruchu w Strefie Płatnego Parkowania na terenie Wildy i Łazarza w Poznaniu.
- DOSTAWA Leków do programów lekowych - Darbopoetinum Alfa
- Serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w : WCO Poznań, ul. Garbary 15 , WCO, Ośrodek Radioterapii w Kaliszu, ul. Bydgoska 12, WCO, Ośrodek Radioterapii w Pile, ul. Rydygiera 1.
- "Dostawa mikroskopu sił atomowych (AFM) o zakresie minimalnym zakresie pracy 100 um x 100 um x 12 um wraz ze szkoleniem, oprogramowaniem i darmową dożywotnią licencją dla Politechniki Poznańskiej"
- Dostawa naczyń i sztućców z tworzywa wielokrotnego użytku
- Zakup i dostawa świeżych warzyw i owoców, ziemniaków
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Bydgoszczy oraz Oddziałach OIP w Grudziądzu i Włocławku
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 - V postępowanie.
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń Polskiego Teatru Tańca
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
- Utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Dzielnicy Wilanów przy ul. F. Klimczaka 2 i 4 w Warszawie oraz terenu wokół nich.
więcej: Usługi czyszczenia okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.