eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont budynku nr 13

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-30

Ogłoszenie nr 500020491-N-2017 z dnia 30-08-2017 r.

8 Baza Lotnictwa Transportowego: Remont budynku nr 13

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 554522-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

8 Baza Lotnictwa Transportowego, Krajowy numer identyfikacyjny 35013887100000, ul. Kraków 50, 30901 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 261 136 250, e-mail balice@wp.pl, faks 261 136 280.
Adres strony internetowej (url): www.8bltr.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku nr 13

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

16/SI/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku nr 13 na terenie 8. Bazy Lotnictwa Transportowego w Krakowie - Balicach, zwanej dalej 8. BLTr. Zakres remontu obejmuje: 1.1. remont dachu i instalacji odgromowej; 1.2. remont opaski budynku; 1.3. wykonanie robót dodatkowych. 2. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: a) zał. nr 3 do SIWZ - "Istotne postanowienia umowy"; b) zał. nr 4 do SIWZ - "Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót" (STWiOR); c) zał. nr 5 do SIWZ - "Przedmiar robót". 3. Wszystkie standardy jakościowe, związane z realizacją zamówienia, zostały opisane w zał. nr 4 do SIWZ - "Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych". 4. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy PZP wymaga zatrudnienia, przez wykonawcę lub podwykonawcę (o ile występuje), na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.), przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia, osób bezpośrednio realizujących zamówienie czyli wykonujących roboty budowlane określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, z wyjątkiem osób pełniących samodzielne funkcję techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r., poz. 290 ze zm.), tj. kierowników robót. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone w zał. nr 3 do SIWZ - "Istotne postanowienia umowy", a następnie zostaną zawarte w treści przyszłej umowy. 6. Przed udzieleniem zamówienia zamawiający zastrzega sobie prawo żądania, aby wykonawca udowodnił zamawiającemu, że zatrudnia na podstawie umowy o pracę, co najmniej 5 pracowników realizujących zamówienie, bezpośrednio wykonujących roboty budowlane, o których mowa powyżej w ppkt. 5, przedstawiając kopie zawartych umów o pracę z tymi osobami wraz z pisemną zgodą tych osób na przetwarzanie danych osobowych przez odbiorcę danych, zgodnie z art. 7 ust. 5 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 922). 7. Brak przedłożenia na wezwanie zamawiającego dokumentów, o których mowa w ppkt. 7, będzie równoznaczne z uchylaniem się wykonawcy od podpisania umowy. 8. Wszelkie nazwy własne produktów użyte w zał. nr 4 do SIWZ - "Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót" oraz w zał. nr 5 do SIWZ - "Przedmiar robót", winny być interpretowane jako wskazanie standardów jakościowych, a nie jako nazwy konkretnych produktów lub rozwiązań mających zastosowanie w wykonaniu zamówienia. Produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać produkty oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami użytymi przez producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego produktu lub rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. 9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie niższych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy PZP. 10. Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót przez przedstawicieli wykonawcy i przedstawicieli zamawiającego. 11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części niniejszego zamówienia. 12. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w pkt. 11 zał. nr 1 do SIWZ - Druk "Oferta" - części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firmy podwykonawców (art. 36 b ust. 1 Ustawy PZP). W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcy, wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania podwykonawcy jak za własne. Sposób postępowania w przypadku powierzenia do wykonania części zamówienia podwykonawcom określony został w projekcie umowy, stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ. 13. Brak informacji, o której mowa w ppkt. 12 będzie rozumiany przez zamawiającego jako realizacja zamówienia przez wykonawcę we własnym zakresie bez udziału podwykonawców

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45440000-3, 45261320-3, 45261000-4, 45111220-6, 45111300-1, 45233223-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Remont budynku nr 13

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 171354.01
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wiesław Skorek Przedsiębiorstwo "ERGAL-S"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wiśniowieckiego 11
Kod pocztowy: 31-978
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 233455.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 233455.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 233455.05
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.