eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Utworzenie Centrum rehabilitacji społecznej i zawodowej oraz Subregionalnego Centrum Wsparcia opiekunów Osób Niesamodzielnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-28

Ogłoszenie nr 500019349-N-2017 z dnia 28-08-2017 r.

Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Infrastruktury Miejskiej: Utworzenie Centrum rehabilitacji społecznej i zawodowej oraz Subregionalnego Centrum Wsparcia opiekunów Osób Niesamodzielnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540990-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500002270-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Infrastruktury Miejskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 00064811000000, ul. ul. Mickiewicza 2, 33100 Tarnów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 14 6882869, e-mail j.lorek@umt.tarnow.pl; d.antoniewski@umt.tarnow.pl, faks 14 6882876.
Adres strony internetowej (url): www.tarnow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utworzenie Centrum rehabilitacji społecznej i zawodowej oraz Subregionalnego Centrum Wsparcia opiekunów Osób Niesamodzielnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WIM.271.32.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, nadbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku dawnego internatu przy ul. Sanguszków 28A w Tarnowie na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej "Hotel Słoneczne Wzgórze", świadczącego usługi noclegowo-gastronomiczne wraz z usługami opiekuńczo - rehabilitacyjnymi w trybie dziennym i dobowym dostosowanym dla potrzeb osób niepełnosprawnych oraz osób niesamodzielnych w ramach zadania pn. "Utworzenie Centrum rehabilitacji społecznej i zawodowej oraz Subregionalnego Centrum Wsparcia opiekunów Osób Niesamodzielnych". 1. Zakres robót do wykonania zamówienia obejmuje m.in: 1) Roboty budowlane rozbiórkowe i wyburzeniowe, 2) Wykonanie nadbudowy parteru budynków B i C, 3) Wykonanie dachu o konstrukcji krokwiowo płatwiowej z pełnym deskowaniem krytego blachą powlekaną, 4) Wykonanie trzech szybów windowych: dwóch szybów dla wind osobowych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych oraz szybu dla windy towarowej (szyb kuchenny), 5) Przebudowę i budowę klatek schodowych z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych, 6) Wykonanie tarasu zewnętrznego, 7) Zamurowanie i wycięcie otworów okiennych i drzwiowych, 8) Montaż stolarki okiennej i drzwiowej - wewnętrznej i zewnętrznej, 9) Murowanie ścian wewnętrznych i zewnętrznych, 10) Naprawę murowanych kominów - ocieplenie, wykonanie czapek kominowych, obróbek blacharskich, montaż kratek zabezpieczających, 11) Wykonanie instalacji odgromowej budynku, 12) Wykonanie izolacji akustycznej elementów budowlanych w budynku, 13) Wykonanie izolacji i docieplenia fundamentów, ścian fundamentowych i piwnicznych, 14) Wykonanie instalacji odgromowej budynku, 15) Wykonanie instalacji wewnętrznych : a) Instalacji wod-kan, b) Instalacji hydrantowej, c) Instalacji c.o, d) Instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej, e) Instalacji elektrycznej, f) Instalacji p.poż., g) Instalacji oddymiania klatek schodowych, h) Instalacji teletechnicznej, i) Instalacji pętli indukcyjnej dla niedosłyszących . 16) Roboty wykończeniowe wewnętrzne: wykonanie warstw podłóg i posadzek, tynków, okładzin, sufitów podwieszanych, 17) Dostawę i montaż okapu kuchennego, 18) Dostawę i montaż dwóch wind osobowych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych oraz windy towarowej (kuchennej) Zaleca się, aby zamontowane windy (dźwigi) były od wybranego , ale tego samego Producenta. 19) Przebudowę sanitariatów wraz z dostosowaniem części sanitariatów dla potrzeb osób niepełnosprawnych: roboty branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, 20) Roboty wykończeniowe zewnętrzne: a) wykonanie elewacji, b) montaż zadaszenia szklanego na konstrukcji stalowej wejścia głównego , c) montaż orynnowania, obróbek blacharskich, d) montaż balustrad okiennych i balkonowych, 21) Zagospodarowanie terenu: a) rozbiórka elementów zagospodarowania terenu byłej fontanny, zbiornika ścieków, schodów i ogrodzenia, b) remont istniejącego zjazdu publicznego c) przebudowa i rozbudowa ciągów pieszo - jezdnych, parkingów, chodników d) remont wiaty śmietnikowej, e) wykonanie schodów i pochylni dla osób niepełnosprawnych, f) wykonanie opaski wokół budynku, g) montaż gotowych elementów małej architektury. h) przebudowa instalacji kanalizacji deszczowej wraz z drenażem, i) budowa przyłącza teletechnicznego, 2. Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę "Symage" Szymon Wącior ul. Aleja Róż 6, 57-320 Polanica Zdrój, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Dokumentację projektową stanowią: projekty budowlane i wykonawcze oraz przedmiary robót i Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45110000-1, 45320000-6, 45262500-6, 45262300-4, 45262310-7, 45410000-4, 45442100-8, 45430000-0, 45321000-3, 45450000-6, 45261000-4, 45233222-1, 45262510-9, 45313100-5, 45112710-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10601460.23
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Budowlano - Handlowa "PICO-BELLO" Tomasz Żurowski
Email wykonawcy: biuro@picobello.pl
Adres pocztowy: ul. Okrężna 18
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10700000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10700000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11912595.78
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.