To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-25
Ogłoszenie nr 500018064-N-2017 z dnia 25-08-2017 r.
Zarząd Budynków Komunalnych: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 11 części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519303-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Budynków Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 35076836500000,
ul. ul. Bolesława Czerwieńskiego
16,
31319
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
126 166 222, e-mail
barbara.batko@zbk.krakow.pl, faks
126 166 229.
Adres strony internetowej (url): www.zbk.krakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 11 części.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):36/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej (część 1,2,10) na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 11 części - zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do Umowy, w ilości 1.136,35 m2 stolarki okiennej (ogółem), 626,38 mb parapetów zewnętrznych (ogółem), 418 sztuk nawiewników.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45.42.11.32 - Instalowanie okien
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1 - stolarka drewniana, lokale mieszkalne: pow. okien - 42,14 m2, dł. parapetu z blachy ocynkowanej - 21,37 mb, nawiewnik -15 szt.; |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 uPzp - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: W części 1 cena najkorzystniejszej oferty (tj. 46.689,59 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. 38.983,57 zł); |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 - stolarka drewniana, lokale mieszkalne: pow. okien - 187,58 m2, dł. parapetu z blachy ocynkowanej- 89,76 mb, nawiewnik - 68 szt.; |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
160588.40
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Fabryka Okien i Drzwi BAS Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
172467.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część 3 - stolarka PCV, lokale mieszkalne: pow. okien - 132,26 m2, dł. parapetu z blachy ocynkowanej- 58,53 mb, nawiewnik -50 szt.; |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 13.06.2017 r. do godz. 09:45 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część 4 - stolarka PCV, lokale mieszkalne: pow. okien - 101,29 m2, dł. parapetu z blachy ocynkowanej- 61,10 mb, nawiewnik - 42 szt.; |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 13.06.2017 r. do godz. 09:45 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część 5 - stolarka PCV, lokale mieszkalne: pow. okien - 36,03 m2, dł. parapetu z blachy ocynkowanej- 20,55 mb, nawiewnik -16 szt.; |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11304.60
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FPHU Progress Marek Adamczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13980.93
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Część 6 - stolarka PCV, lokale mieszkalne: pow. okien - 209,61 m2, dł. parapetu z blachy ocynkowanej- 122,54 mb, nawiewnik 72 szt.; |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 uPzp - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: W części 6 cena najkorzystniejszej oferty (tj. 84.793,01 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. 69.758,17 zł); |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Część 7 - stolarka PCV, lokale mieszkalne: pow. okien - 97,27 m2, dł. parapetu z blachy ocynkowanej- 60,92 mb, nawiewnik 38 szt.; |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30370.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FPHU Progress Marek Adamczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36877.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Część 8 - stolarka PCV, lokale mieszkalne: pow. okien - 76,61 m2, dł. parapetu z blachy ocynkowanej- 41,78 mb, nawiewnik -27 szt.; |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23558.10
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.U.H EURO-BUD Iwona Palus
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30944.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Część 9 - stolarka PCV, lokale mieszkalne: pow. okien - 210,93 m2, dł. parapetu z blachy ocynkowanej- 131,54 mb, nawiewnik -81 szt.; |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 13.06.2017 r. do godz. 09:45 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Część 11- stolarka PCV, lokale użytkowe: pow. okien - 40,89 m2, dł. parapetu z blachy ocynkowanej- 17,27 mb, nawiewnik -8 szt.; |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 13.06.2017 r. do godz. 09:45 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Część 10 - stolarka drewniana, lokale użytkowe: pow. okien - 1,74 m2, dł. parapetu z blachy ocynkowanej- 1,02 mb, nawiewnik - 1 szt.; |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 uPzp - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: W części 10 cena najkorzystniejszej oferty (tj. 3.628,03 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. 1.866,40 zł); |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Renowacja pomnika Czynu Zbrojnego Proletariatu Krakowa.
- Szkolenia oraz konsultacje z zakresu edukacji cyfrowej w ramach projektu "Cyfrowy asystent - podnoszenie kompetencji cyfrowych służb społecznych"
- Dostawa serwera NAS dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
- 134.2024 Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie mikroskopu stereoskopowego z wyposażeniem i płytą grzejną na potrzeby Instytut Zoologii i Badań Biomedycznych UJ
- DOSTARCZANIE ZESTAWÓW DO PRZEZSKÓRNEJ WERTEBROPLASTYKI TRZONU KRĘGOWEGO - MAŁOINWAZYJNY ZESTAW DO PLASTYKI TRZONÓW KRĘGOSŁUPA
- ZP.36.2024 Świadczenie usług pralniczych dla jednostek i komórek Policji woj. małopolskiego
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynkach I i II w ramach termomodernizacji budynków Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
- Wymiana okien w Szkole Podstawowej im. Gen. Józefa Bema w Suszu
- Modernizacji łazienek wraz z instalacją elektryczną w Szkole Podstawowej nr 300 im. Wandy Rutkiewicz przy ul. Gubinowskiej 28/30" cz. 1
- "Prace konserwatorskie przy budynku Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim"
- Rekonstrukcja klatki schodowej budynku przy ul. Wiosny Ludów 30a w Katowicach
- "Termomodernizacja budynku przepompowni"- znak sprawy DI-03/24.
więcej: Instalowanie okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.