eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia lekcyjne do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Chrzanowie, Szkoły Podstawowej Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Chrzanowie oraz Przedszkola Samorządowego Nr 11 w Chrzanowie, w okresie wrzesień 2017 r. - czerwiec 2018 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-24

Ogłoszenie nr 500017360-N-2017 z dnia 24-08-2017 r.

Zespół Ekonomiczno-Admnistracyjny Szkół i Przedszkoli w Libiążu: Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia lekcyjne do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Chrzanowie, Szkoły Podstawowej Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Chrzanowie oraz Przedszkola Samorządowego Nr 11 w Chrzanowie, w okresie wrzesień 2017 r. - czerwiec 2018 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555809-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Ekonomiczno-Admnistracyjny Szkół i Przedszkoli w Libiążu, Krajowy numer identyfikacyjny 12304395900000, ul. ul. Paderewskiego 2, 32590 Libiąż, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 32 6271841, 32 6165028, e-mail sekretariat@zeasip.pl, faks 32 6271841, 32 6165028.
Adres strony internetowej (url): www.zeasip.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia lekcyjne do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Chrzanowie, Szkoły Podstawowej Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Chrzanowie oraz Przedszkola Samorządowego Nr 11 w Chrzanowie, w okresie wrzesień 2017 r. - czerwiec 2018 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZEASiP.SU.2610.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia lekcyjne do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Chrzanowie, Szkoły Podstawowej Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Chrzanowie oraz Przedszkola Samorządowego Nr 11 w Chrzanowie, w okresie wrzesień 2017 r. - czerwiec 2018 r. 2.Przedmiotem zamówienia jest przewóz 15 uczniów z Libiąża, Żarek i z Gromca na zajęcia lekcyjne. Przewóz będzie dobywać się do: SOSW w Chrzanowie przy ul. Paderewskiego 5 (12 uczniów), SP Nr 1 z OI w Chrzanowie przy ul. Borelowskiego 1 (1 uczeń) i PS Nr 11 w Chrzanowie przy ul. Fabrycznej 25 (1 uczeń) oraz ich odwiezienie po zajęciach do Libiąża, Żarek i do Gromca na trasie obejmującej następujące przystanki: 1)Libiąż: ul. Rolna 8B, ul. Kamienna 17, ul. Piłsudskiego 2A, ul. Kolejowa 13, ul. Jaworowa 9/4, ul. Partyzantów 22; ul. Chrzanowska 8A; ul. Wspólna 1, ul. Kolorowa 14C, ul. Piłkarska 5; 2)Żarki: ul. Lenartowicza 30, ul. Kościuszki 99, ul. Obwodowa 16, ul. Kościuszki 110; 3)Gromiec: ul. Moniuszki 4A. 3.Rano dowóz odbywał się będzie w godzinach pomiędzy 7:00 - 9:00, natomiast popołudniowy odwóz będzie miał miejsce w godzinach pomiędzy 13:00 - 15:00. 4.Dowóz jednego z uczniów odbywać się będzie w stałych godzinach od 08:45 do 12:45 (tuż przed rozpoczęciem zajęć i po zajęciach, ze względu na stałe przyjmowanie leków). Przewoźnik zapewni w busie miejsce na przewożenie składanego wózka inwalidzkiego. 5.Przewoźnik musi zapewnić fotelik samochodowy odpowiedni do wagi dziecka (11 kg). Uczennica nie porusza się samodzielnie. Potrzebuje przeniesienia z busa do przedszkola i z przedszkola do busa. Jest na etapie raczkowania. 6.Dokładny harmonogram dowozu i odwozu ustalony zostanie między wykonawcą, a rodzicami dzieci, w sposób zapewniający uczniom obecność w placówkach oświatowych w czasie trwania zajęć. 7.Harmonogram określający trasę oraz godziny dowozów zostanie przekazany do wiadomości zamawiającego. 8.Przewidywana ilość kursów : 186 dni x 2 = 372. 9.Poranny dowóz dzieci oraz ich popołudniowy odwóz do miejsc zamieszkania odbywa się pod opieką osoby pełniącej rolę opiekuna. 10.Do obowiązków opiekuna, będzie należało: 1)odbieranie uczniów od rodziców spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i przekazywanie uczniów pod opiekę nauczyciela; 2)po zakończeniu zajęć odbieranie uczniów od nauczycieli w szkole i przekazywanie pod opiekę rodziców; 3)zapewnienie bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania uczniów z pojazdu; 4)zapewnienie bezpieczeństwa dzieci w trakcie przewozu; 5)utrzymywanie stałego kontaktu z rodzicami uczniów, z dyrektorami poszczególnych placówek i ośrodków w sprawach dotyczących zmian w organizacji przewozów. 11.Wyklucza się łączenie funkcji kierowcy i opiekuna. 12.Wykonawca winien w trakcie wykonywania usług zabezpieczyć na własny koszt i przewozić w pojeździe środki konieczne do udzielenia pierwszej pomocy. 13.Na wypadek awarii Wykonawca musi mieć w dyspozycji pojazd rezerwowy. 14.Dodatkowe obowiązki Wykonawcy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 16.Poniższa tabela zawiera zestawienie liczby uczniów podlegających dowozowi wraz ze wskazaniem ich stopnia niepełnosprawności, miejsca zamieszkania oraz placówki, do której są dowożeni. Lp. Dowóz do placówki Stopień niepełnosprawności Miejsce zamieszkania ucznia 1.Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy w Chrzanowie przy ul. Paderewskiego 5, Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Chrzanowie przy ul. Borelowskiego 1, Przedszkole Samorządowe Nr 11 w Chrzanowie przy ul. Fabrycznej 25 1 uczeń Upośledzenie umysłowe w stopniu głębokim - epilepsja Żarki 2.1 uczeń Upośledzenie umysłowe w stopniu znacznym Libiąż 3.1 uczeń Upośledzenie umysłowe w stopniu umiarkowanym Żarki 4.1 uczeń Upośledzenie w stopniu lekkim Libiąż 5.1 uczeń Niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym Libiąż 6.1 uczeń Niepełnosprawności sprzężone: autyzm atypowy, niepełnosprawność intelektualna Gromiec 7.1 uczeń Niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym Libiąż 8.1 uczeń Autyzm Żarki 9.1 uczeń Niepełnosprawności sprzężone: niepełnosprawność ruchowa i niepełnosprawność intelektualna w stopniu znacznym Libiąż 10.1 uczeń Niepełnosprawności sprzężone: niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym, uczeń słabowidzący Libiąż 11.1 uczeń Niepełnosprawności sprzężone - upośledzenie umysłowe w stopniu umiarkowanym, niepełnosprawność ruchowa, uczennica słabowidząca Żarki 12.1 uczeń Niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym Libiąż 13.1 uczeń Niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym Libiąż 14.1 uczeń Upośledzenie umysłowe w stopniu lekkim Libiąż 15.1 uczeń Niepełnosprawności sprzężone: upośledzenie umysłowe w stopniu umiarkowanym, uczeń słabowidzący Libiąż 15 uczniów 17.Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1)zamawiający stosowanie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia. Wymóg dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane m. in. z kierowaniem pojazdów, opiekunów. Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawców odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 17 ppkt 1 czynności. Zamawiający jest uprawniony do:żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny;żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów; przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2)na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie wykonawca przedłoży wskazany dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 17 ppkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenia podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 3)w przypadku niespełnienia wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 17 ppkt 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie w wyznaczonym terminie przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia będzie traktowane jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 17 ppkt 1 czynności; 4)zamawiający może się zwrócić o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy w przypadku wątpliwości, co do przestrzegania praw pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9


Dodatkowe kody CPV: 60130000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 44261.70
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Transportowo- Usługowa Adam Norys
Email wykonawcy: adam.norys@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 48
Kod pocztowy: 32-593
Miejscowość: Żarki
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 46499.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 46499.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 55442.88
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.