Ogłoszenie z dnia 2017-08-22
Ogłoszenie nr 500016454-N-2017 z dnia 22-08-2017 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Opolu: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 53112570400000,
ul. ul. Korfantego
2,
45077
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 4545001, 4222670, e-mail
zamowienia@opolska.policja.gov.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): http://zamowienia.opolska.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WS-Z.2380. 14.2356.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu w ilości i asortymencie wyszczególnionym w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5
Dodatkowe kody CPV: 30192320-0, 30192112-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
27547.63
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: POLPRIMES Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29730.43
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
uzasadnienie prawne: art.70 ustawy Pzp
uzasadnienie faktyczne:
1. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy
PZP,
2. Materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych są materiałami biurowymi, ustandaryzowanymi, powszechnie dostępnymi na rynku, oferowanymi przez dużą liczbę dostawców, co umożliwia łatwy dostęp do tych materiałów praktycznie niegraniczonej grupie konsumentów,
3. W związku z ustandaryzowaniem przedmiotu zamówienia jedynym elementem odpowiedzi oferentów jest cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa przeglądów sprzętu i aparatury medycznej
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia studentów oraz kadry dydaktycznej podczas realizacji obozu letniego w roku akademickim 2023/2024
- Usługa doradcza obejmująca analizę w zakresie benchmarkingu i optymalizacji pracy Szpitala.
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- TP.D.LN NŻ.30.24_Zakup wraz z dostawą przetworów oraz artykułów spożywczych
- Dostawa konsolety do sterowania oświetleniem scenicznym na potrzeby Narodowego Centrum Polskiej Piosenki w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych - sprawa numer 34/2024
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Dostawa urządzeń drukujących i graficznych oraz materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz faksów będących w posiadaniu Prokuratury Okręgowej w Warszawie i podległych prokuratur rejonowych.
- DOSTAWA TUSZY, TONERÓW DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH, LASEROWYCH, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.