To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-22
Ogłoszenie nr 500016295-N-2017 z dnia 22-08-2017 r.
Centrum Usług wspólnych Domów Pomocy Społecznej w Radomiu: Sukcesywna dostawa wędlin wraz z transportem dla Dom Pomocy Społecznej, ul. Rodziny Ziętalów 13,26-600 w Radom w II Półroczu 2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 558366-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Centrum Usług Wspólnych Domów Pomocy Społecznej ul. Pułaskiego 9, 26-600 Radom działającym w imieniu i na rzecz domów pomocy społecznej wymienionych w § 2 ust. 1 Uchwały Nr 428/2017 Rady Miejskiej w Radomiu z dnia 30 stycznia 2017 roku - zwanym dalej Centrum dla: Domu Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany ,, Danuty" Kijewskiej, ul. A. Struga 88, Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy ul. Wyścigowa 16, 26-600 Radom, Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza, ul. Garbarska 35, 26-600 Radom, Domu Pomocy Społecznej ul. Rodziny Ziętalów 13, 26-600 Radom na podstawie zarządzenia nr 2234/2017 Prezydenta Miasta Radomia z dnia 17 maja 2017 w sprawie wyznaczenia jednostki organizacyjnej Gminy Miasta Radomia do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na sukcesywną dostawę mięsa oraz wędlin wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w w Radomiu w II półroczu 2017 roku.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług wspólnych Domów Pomocy Społecznej w Radomiu, Krajowy numer identyfikacyjny 366727626,
ul. Pułaskiego
9,
26-600
Radom, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48(48)3680900, +48(48)3680900 wew. 41, e-mail
k.bledowski@cuwradom.pl, h.borkowska@cuwradom.pl, faks
+48(48)3680901.
Adres strony internetowej (url): http:bip.cuwradom.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa wędlin wraz z transportem dla Dom Pomocy Społecznej, ul. Rodziny Ziętalów 13,26-600 w Radom w II Półroczu 2017 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP.271.1.55.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wędlin wraz z transportem dla Dom Pomocy Społecznej, ul. Rodziny Ziętalów 13 w Radomiu, w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2017r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ . Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem, według potrzeb do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Radomiu, ul. Ziętalów 13, w dni robocze od poniedziałku do piątku w terminach ustalonych przez Dom Pomocy Społecznej, w godz. 700 - 1000 w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Zamawiającego z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem - pisemnie, faxem, pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Do pierwszej dostawy należy dostarczyć dokument dopuszczający środek transportu dostawcy do przewozu artykułów żywnościowych, zgodnie z wymogami Rozporządzenia WE NR 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dn. 29.04.2004 w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z dn. 30.04.2004 r. z póź. zm.). Każdorazowo do dostawy na każdą partię określonego produktu należy dostarczać "Handlowy dokument identyfikacyjny", zgodnie z Ustawą z dnia 16 grudnia 2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 242) oraz Rozporządzeniem WE 853/2004 r. Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004 ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego ( Dz. Urz. EU L139 z 30.04.2004r.). Wszystkie produkty wędliniarskie muszą być dostarczone bez oznak zepsucia, w stanie świeżym, wcześniej nie mrożonym. Niedopuszczalny jest zapach i smak świadczący o nieświeżości. Ponadto przy każdej dostawie do każdego rodzaju wyrobów wędliniarskich muszą być dołączone etykiety z informacją w języku polskim z czytelną datą produkcji, terminie przydatności do spożycia, pełnymi danymi identyfikującymi skład surowcowy, dodanych substancjach (podana na etykiecie % zawartość mięsa, podane pełne i prawidłowe nazwy substancji dodatkowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia). Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych produktów, itp. Zamawiający -zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy PZP- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia produkty itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). Przedmiot zamówienia jest powszechnie dostępny, oraz ma ustalone standardy jakościowe, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, oferowany przez wiele podmiotów na rynku. Koszty cyklu życia ponoszone w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia nie zmieniają się. Za dzień wydania towaru Zamawiającemu uważa się dzień, w którym towar został odebrany przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni takie opakowanie towaru, jakie jest wymagane, aby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy. Zakres zamówienia poniżej 209.000 EURO .
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15100000-9
Dodatkowe kody CPV: 15131130-5, 15131135-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19827.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Przetwórstwa Mięsnego Nowakowski Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20818.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych mających na celu określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości, położonych w Radomiu przy ulicy: Wrocławskiej, Potkanowskiej, Żółkiewskiego.
- Budowa obiektu mostowego na rzece Iłżance wraz z budową drogi powiatowej nr 3554W Gr. woj. - Seredzice - Iłża
- Dostawę materiałów medycznych i drobnego sprzętu jednorazowego użytku
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 15,36 kWp na dachu budynku Domu Studenta nr 2 Uniwersytetu Radomskiego w Radomiu przy ul. Akademickiej 3 wraz z magazynem energii o pojemności 30 kWh.
- P-32-2024 Zakup i dostawa odczynników do badań serologicznych wraz z dzierżawą analizatora dla Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawy gazu ziemnego
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy mięsa, drobiu i wędlin dla Szkoły Podstawowej nr 30 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Lublinie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu w okresie od lipca do grudnia 2024 roku
- Dostawy wędlin i mięsa do Zakładu Karnego w Płocku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 37 w Chorzowie, ul. Ratuszowa 20 - I/2024
- "Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej im. Kunegundy Pawłowskiej w Trąbkach Wielkich na 2024 rok"
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 w Rydułtowach w roku szkolnym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.