eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › USŁUGA ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA DZIAŁAŃ Z ZAKRESU AKCELERACJI BIZNESOWEJ DLA UCZNIÓW GIMNAZJÓW I SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH w ramach projektu Rozwijamy Kompetencje i Programujemy Przyszłość realizowanego przez Gdańskie Centrum Profilaktyki Uzależnień w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-18

Ogłoszenie nr 500015031-N-2017 z dnia 18-08-2017 r.

Gdańskie Centrum Profilaktyki Uzależnień: USŁUGA ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA DZIAŁAŃ Z ZAKRESU AKCELERACJI BIZNESOWEJ DLA UCZNIÓW GIMNAZJÓW I SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH w ramach projektu Rozwijamy Kompetencje i Programujemy Przyszłość realizowanego przez Gdańskie Centrum Profilaktyki Uzależnień w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Rozwijamy Kompetencje i Programujemy Przyszłość" realizowanego przez Gdańskie Centrum Profilaktyki Uzależnień w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556727-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gdańskie Centrum Profilaktyki Uzależnień, Krajowy numer identyfikacyjny 22081939100000, ul. ul. Dyrekcyjna 5, 80852 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 320 02 56, e-mail a.landowski@gcpu.pl, faks 58 320 02 56 wew.40.
Adres strony internetowej (url): http://www.gcpu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

USŁUGA ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA DZIAŁAŃ Z ZAKRESU AKCELERACJI BIZNESOWEJ DLA UCZNIÓW GIMNAZJÓW I SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH w ramach projektu Rozwijamy Kompetencje i Programujemy Przyszłość realizowanego przez Gdańskie Centrum Profilaktyki Uzależnień w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GCPU.263.2.2017.MH

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

USŁUGA ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA DZIAŁAŃ Z ZAKRESU AKCELERACJI BIZNESOWEJ DLA UCZNIÓW GIMNAZJÓW I SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH w ramach projektu Rozwijamy Kompetencje i Programujemy Przyszłość realizowanego przez Gdańskie Centrum Profilaktyki Uzależnień w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzania szkolenia dotyczącego młodzieżowego programu akceleracji biznesowej (zwanej również startup factory) w formie kilkumiesięcznej pracy z dwoma grupami młodzieży w wieku 15-19 lat. Grupy młodzieży do zajęć akceleracji Wykonawca zobowiązany jest wyłonić spośród uczniów i uczennic gdańskich szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych zakwalifikowanych do realizacji projektu "Rozwijamy Kompetencje i Programujemy Przyszłość" realizowanego w Gdańskim Centrum Profilaktyki Uzależnień w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. W ramach usługi przeprowadzone zostaną dwa cykle szkolenia, skierowane łącznie do 40 osobowej grupy młodzieży z gdańskich szkół, po 20 osób na każdy cykl: I cykl zajęć w I semestrze roku szkolnego 2017/2018, oraz II cykl zajęć w II semestrze roku szkolnego 2017/2018. Za termin rozpoczęcia działań w I cyklu akceleracji biznesowej przyjmuje się dzień zawarcia umowy z Wykonawcą, zaś cały I cykl ma zakończyć do dnia 31.01.2018r. . Za termin rozpoczęcia działań w II cyklu akceleracji przyjmuje się dzień 01.02.2018r. zaś cały II cykl ma zakończyć się do dnia 30.06.2018r. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia, warunki rozliczania i obowiązki Wykonawcy określa wzór umowy - załącznik nr 11 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 79000000-4


Dodatkowe kody CPV: 80500000-9, 80532000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Cykl 1 Akceleracji w I semestrze roku szkolnego 2017/2018

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 73495.94
Waluta złoty polski

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DWCom Szkolenia Dorota Wołosiuk-Kondratowicz
Email wykonawcy: dwcom@dwcom.pl
Adres pocztowy: Al.Wolności 30
Kod pocztowy: 84-300
Miejscowość: Lębork
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 63709.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 63709.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 89964.00
Waluta: złotypolsk

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Cykl 2 Akceleracji w II semestrze roku szkolnego 2017/2018

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 71869.92
Waluta złoty polski

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości
Email wykonawcy: biuro@inkubatorstarter.pl
Adres pocztowy: ul. Lęborska 3 B
Kod pocztowy: 80-386
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 89964.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 89964.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 89964.00
Waluta: złotypolsk

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.