eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń drukujących

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-18

Ogłoszenie nr 500014630-N-2017 z dnia 18-08-2017 r.

Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń drukujących

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Wsparcie zarządzania i wdrażania. Komunikacja i badania na 2017 rok dla instytucji pośredniczącej - Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 oraz Pomoc techniczna PO WER dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze na lata 2017-2018

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546795-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500003489-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 97013998800000, ul. ul. Wyspiańskiego 15, 65036 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 68 456 56 10; 456 76 93, e-mail wup@wup.zgora.pl, faks 68 327 01 11.
Adres strony internetowej (url): http://wupzielonagora.praca.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń drukujących

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I - dostawa komputerów stacjonarnych, przenośnych oraz oprogramowania:komputer stacjonarny - jednostka centralna- 12 szt.,monitor do komputera stacjonarnego - 12 szt.,komputery przenośne - 6 szt.,pakiet biurowy - 14 szt.,program do szyfrowania dysków twardych - 6 szt.;dyski twarde do macierzy QNAP - 2 szt. dyski twarde do macierzy QSAN - 6 szt. projektor multimedialny - 1 szt., skaner - 1 szt., nagrywarka zewnętrzna Blu-ray - 1 szt., Część II - dostawa drukarek wielofunkcyjnych wraz z materiałami eksploatacyjnymi:drukarka wielofunkcyjna kolorowa typ A- 2 szt.,tonery do drukarki wielofunkcyjnej kolorowej typu A - 4 komplety, urządzenie wielofunkcyjne kolorowe z faksem typ B- 1 szt., tonery do urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego z faksem typu B - 2 komplety, urządzenie wielofunkcyjne A3 typ C- 1 szt., tonery do urządzenia wielofunkcyjnego A3 typu C - 2 szt. Część III - dostawa macierzy dyskowej - 1 szt. Szczegółowe opisy zostały zawarte w załacznikach nr 1a, 1b i 1c do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1


Dodatkowe kody CPV: 48000000-8, 30125110-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa macierzy dyskowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34608.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Xcomp sp. z o.o. sp.k.
Email wykonawcy: biuro@xcomp.pl
Adres pocztowy: ul. Białowieska 6b
Kod pocztowy: 71-010
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 51783.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 51783.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51783.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego oprogramowania oraz urządzeń drukujących

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa urządzeń drukujących i tonerów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.