Ogłoszenie nr 500014329-N-2017 z dnia 17-08-2017 r.
Bydgoszcz:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 566022-N-2017
Data: 09.08.2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34051714500000,
ul. ul. Ujejskiego
75,
85168
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
052 3655352, 3655521, 3655296, e-mail
przetargi@biziel.pl, faks
523 655 752.
Adres strony internetowej (url): www.biziel.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
4
W ogłoszeniu jest:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa wraz z rozładunkiem środków i materiałów do utrzymania czystości, środków do mycia i dezynfekcji naczyń, sprzętu kuchennego w zmywarce tunelowej i ściennym podciśnieniowym urządzeniu dozującym, środków higieny osobistej i pielęgnacyjnych. Grupa 1. Chemia profesjonalna do podłóg i ponad podłogi . Grupa 2. Pady. Grupa 3. Ścierki , gąbki, czyściwo. Grupa 4. Mopy bawełniane. Grupa 5. Tabletki do zmywarki wielofunkcyjnej. Grupa 6. Papier toaletowy i ręczniki papierowe. Grupa 7. Inne środki czystości. Grupa 8. Pianka czyszcząco - pielęgnująca dla pacjenta. Grupa 9. Inne środki czystości i kosmetyki. Grupa 10. Maszynka do golenia - jednorazowego użytku do zastosowania w szpitalach. Grupa 11. Wkłady kompatybilne do dozowników Tork. Grupa 12. Prześcieradła papierowe w rolce. Grupa 13. Środki do mycia i dezynfekcji naczyń, sprzętu kuchennego w zmywarce tunelowej i ściennym podciśnieniowym urządzeniu dozującym. Grupa 14. Naczynia jednorazowego użytku do żywności. Grupa 15. Środki i sprzęt służący do utrzymania czystości w kuchni szpitalnej. Grupa 16. Fartuch ochronny wodoodporny z PCV zapewniające ochronę rąk w środowiskiem wilgotnym. Grupa 17. Talerze porcelanowe codziennego użytku Grupa 18. Rękawice gumowe , ochronne do rąk zapewniające ochronę rąk w środowiskiem
W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa wraz z rozładunkiem środków i materiałów do utrzymania czystości, środków do mycia i dezynfekcji naczyń, sprzętu kuchennego w zmywarce tunelowej i ściennym podciśnieniowym urządzeniu dozującym, środków higieny osobistej i pielęgnacyjnych. Grupa 1. Chemia profesjonalna do podłóg i ponad podłogi . Grupa 2. Pady. Grupa 3. Ścierki , gąbki, czyściwo. Grupa 4. Mopy bawełniane. Grupa 5. Tabletki do zmywarki wielofunkcyjnej. Grupa 6. Papier toaletowy i ręczniki papierowe. Grupa 7. Inne środki czystości. Grupa 8. Pianka czyszcząco - pielęgnująca dla pacjenta. Grupa 9. Inne środki czystości i kosmetyki. Grupa 11. Wkłady kompatybilne do dozowników Tork. Grupa 12. Prześcieradła papierowe w rolce. Grupa 13. Środki do mycia i dezynfekcji naczyń, sprzętu kuchennego w zmywarce tunelowej i ściennym podciśnieniowym urządzeniu dozującym. Grupa 14. Naczynia jednorazowego użytku do żywności. Grupa 15. Środki i sprzęt służący do utrzymania czystości w kuchni szpitalnej. Grupa 16. Fartuch ochronny wodoodporny z PCV zapewniające ochronę rąk w środowiskiem wilgotnym. Grupa 17. Talerze porcelanowe codziennego użytku Grupa 18. Rękawice gumowe , ochronne do rąk zapewniające ochronę rąk w środowiskiem
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
6
W ogłoszeniu jest:
1. Oświadczenie Wykonawcy że oferowany przedmiot zamówienia posiada aktualny dokument dopuszczający do obrotu i do używania zgodnie ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz.679 z późn. zm. ), tzn: deklarację zgodności i/lub certyfikat zgodności. ( Zamawiający będzie miał prawo na etapie trwania postępowania o udzielenie zamówienia lub w trakcie obowiązywania umowy wezwać Wykonawcę do przedłożenia deklaracji zgodności i/lub certyfikatu zgodności ) - oświadczenie w tym zakresie zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 6 do SIWZ - dotyczy wyrobów medycznych - dotyczy grup: 10,12.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Oświadczenie Wykonawcy że oferowany przedmiot zamówienia posiada aktualny dokument dopuszczający do obrotu i do używania zgodnie ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz.679 z późn. zm. ), tzn: deklarację zgodności i/lub certyfikat zgodności. ( Zamawiający będzie miał prawo na etapie trwania postępowania o udzielenie zamówienia lub w trakcie obowiązywania umowy wezwać Wykonawcę do przedłożenia deklaracji zgodności i/lub certyfikatu zgodności ) - oświadczenie w tym zakresie zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 6 do SIWZ - dotyczy wyrobów medycznych - dotyczy grupy 12.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
6
W ogłoszeniu jest:
2.2.10. Aktualne materiały dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia ( np. opisy, prospekty lub broszury lub instrukcja lub wyciągi z instrukcji lub foldery lub zdjęcia lub inne posiadane dokumenty. Dokumenty wymienione w ppkt 3.8 nie muszą potwierdzać wszystkich zaoferowanych parametrów
- dotyczy grup: 1(poz. 1,2),2,3,4,5, 7,8,9(poz.1,2,3, 6,9),11,12,13,14,15,16,17,18
W ogłoszeniu powinno być:
2.2.10. Aktualne materiały dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia ( np. opisy, prospekty lub broszury lub instrukcja lub wyciągi z instrukcji lub foldery lub zdjęcia lub inne posiadane dokumenty. Dokumenty wymienione w ppkt 10. nie muszą potwierdzać wszystkich zaoferowanych parametrów
- dotyczy grup: 1(poz. 1,2),2,3,4,5, 7,8,9(poz.1,2,3, 6,9),11,12,13,14,15,16,17,18
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-08-18, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-08-21, godzina: 11:00
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.6
W ogłoszeniu jest:
Informacje dodatkowe: 2. Miejsce i termin otwarcia ofert: publiczne jawne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, lok. Nr 018 - niski parter w dniu 18.08.2017 r. o godzinie 11:00.
W ogłoszeniu powinno być:
2. Miejsce i termin otwarcia ofert: publiczne jawne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, lok. Nr 018 - niski parter w dniu 21.08.2017 r. o godzinie 12:00.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.6
W ogłoszeniu jest:
Informacje dodatkowe:
Część nr: 10 Nazwa: Grupa 10.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Maszynka do golenia - jednorazowego użytku do zastosowania w szpitalach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33721200-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin realizacji bieżącego zamówienia 20,00
Reklamacja jakościowa 20,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający usuwa zapisy dla grupy 10.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Dostawa kontenerów do gromadzenia odpadów dla Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.
- Prowadzenie badań monitoringowych MKUO ProNatura Sp. z o.o.
- Usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego
- 32/PA/2024 Odwodnienie terenu z budową zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej wraz z robotami drogowymi na terenie nieruchomości przy ul. Jagiellońskiej 61 w Bydgoszczy
- Zakup i dostawa 4 sztuk samochodów osobowych M1
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.