eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zagospodarowanie terenu między ul. Kujawską a ul. Akademicką przy hali OSiR

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-17

Ogłoszenie nr 500014011-N-2017 z dnia 17-08-2017 r.

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych: Zagospodarowanie terenu między ul. Kujawską a ul. Akademicką przy hali OSiR

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527265-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 27625533500000, ul. Ul. Zwycięstwa 21, 44100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 238 55 30, e-mail za@um.gliwice.pl, faks 32 238 55 27.
Adres strony internetowej (url): www.gliwice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie terenu między ul. Kujawską a ul. Akademicką przy hali OSiR

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZA.271.69.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych dla zadania "Zagospodarowanie terenu między ul. Kujawską a ul. Akademicką przy hali OSiR" wraz z poprawą estetyki budynku hali OSiR. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót budowlanych: a) w ramach remontu elewacji: o Remont elewacji budynku (prócz elewacji frontowej) wraz z pracami towarzyszącymi, o Zakrycie przeszklenia stałego w hali sportowej płytami włókowo-cementowymi, o Remont tarasu, o Remont przybudówki, o Remont miejsca składowania odpadów i segregacji śmieci, o Przemurowanie górnych warstw komina, o Wymiana istniejących oraz montaż dodatkowych opraw oświetleniowych, o Wymiana zwodów pionowych, b) w ramach zagospodarowania terenu wokół budynku hali OSiR: o Wymiana istniejących oraz wykonanie nowych nawierzchni utwardzonych, o Remont istniejącego parkingu, o Wykonanie nowych miejsc postojowych, o Wykonanie placu gospodarczego wraz z ogrodzeniem, o Montaż elementów małej architektury (ławki, kosze, stojaki na rowery), o Wykonanie oświetlenia terenu, o Wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej, o Odwodnienie terenu, o Zieleń, o Prace rozbiórkowe. oraz wykonanie wszelkich robót towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotowego zadania. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: SIWZ, wzorze umowy oraz dokumentacji projektowej wykonanej przez Jednostkę Projektowania ML-BUD S.C. Mariusz i Leszek Czyszek 44-100 Gliwice, ul. Łużycka 16: tj.w projektach budowlanych, projektach wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót (opracowania wraz z suplementami) stanowiących ZAŁĄCZNIK Nr 6 do SIWZ. a) W ramach remontu elewacji: Projekt Budowlany nr 1575/11/16 -Zagospodarowanie terenu między ul. Kujawską a ul. Akademicką przy hali OSiR - Remont elewacji wraz z Suplementem i Suplementem 2. Projekt Wykonawczy Zagospodarowanie terenu między ul. Kujawską a ul. Akademicką przy hali OSiR - Remont elewacji wraz z Suplementem i Suplementem 2. Przedmiar robót: - Zagospodarowanie terenu między ul.Kujawską a ul.Akademicką przy hali OSiR - Prace związane z budynkiem Projekt zagospodarowania terenu między ul. Kujawską a ul. Akademicką przy hali OSIR - Prace związane z budynkiem - Suplement 2 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Projekt zagospodarowania terenu między ul. Kujawską a ul. Akademicką przy hali OSIR wraz z Suplementem i Suplementem 2 - dotyczy zakresu dla całego opracowania. b) W ramach zagospodarowania terenu: Projekt Budowlany nr 1575/11/16 Zagospodarowanie terenu między ul.Kujawską a ul. Akademicką przy hali OSiR - Projekt remontu istniejącego parkingu, budowy 10 miejsc postojowych, wymiany istniejących oraz budowy nowych nawierzchni utwardzonych, przebudowy drogi wewnętrznej, projekt kanalizacji deszczowej oraz budowa oświetlenia terenu wraz z Suplementem i Suplementem 2 Projekt Wykonawczy Branża arch-konstr. - Zagospodarowanie terenu między ul. Kujawską a ul. Akademicką przy hali OSiR wraz z Suplementem i Suplementem 2 Projekt Wykonawczy Projekt branży drogowej - Zagospodarowanie terenu między ul. Kujawską a ul. Akademicką przy hali OSiR wraz Suplementem Projekt Wykonawczy Projekt zagospodarowania terenu między ul. Kujawską a ul. Akademicką przy hali OSiR - Oświetlenie terenu z elewacji wraz z Suplementem Projekt Wykonawczy Projekt kanalizacji deszczowej - Zagospodarowanie terenu między ul.Kujawską a ul. Akademicką przy hali OSiR wraz z Suplementem i Suplementem 2 Projekt Wykonawczy Projekt zagospodarowania terenu między ul. Kujawską a ul. Akademicką przy hali OSiR - Oświetlenie terenu wraz z Suplementem Przedmiar robót: - Zagospodarowanie terenu między ul. Kujawską a ul. Akademicką przy hali OSiR w Gliwicach - Odwodnienie terenu wokół hali OSiR - Suplement - Zagospodarowanie terenu między ul. Kujawską a ul. Akademicką przy hali OSiR w Gliwicach - Oświetlenie terenu - Suplement - Zagospodarowanie terenu między ul. Kujawską a ul. Akademicką przy hali OSiR w Gliwicach - Prace związane z zagospodarowaniem terenu - Suplement Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i wyroby z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (t.j. Dz. U. z 2015 poz.2164 z póź. zm.) Oznacza to, ze wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem równoważnych parametrów technicznych do osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia, z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnych wymaganych uzgodnień. Uwagi i inne wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia: 1) Przy przygotowaniu oferty należy uwzględnić specyfikę prowadzenia robót w czynnym obiekcie sportowym. 2) Wykonawca robót jest zobowiązany do ogrodzenia terenu prowadzonych robót budowlanych. 3) W związku z brakiem konieczności prowadzenia dziennika budowy Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenie dziennika robót jako dokumentu z realizacji zadania. 4) Wykonawca, którego oferta została wybrana, przed zawarciem umowy przedłoży (zaakceptowany wcześniej przez Zamawiającego) harmonogram terminowo-rzeczowo-finansowy, opracowany zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 11 do SIWZ. 5)W przypadku ustanowienia Inżyniera Kontraktu Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z wybranymi inspektorami nadzoru inwestorskiego. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji kolorystyki farb przed zamówieniem ich przez Wykonawcę. W celu akceptacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu próbki farb na płytach OSB o wymiarach minimum 50x100cm. 7) Wszelkie prace na i w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu należy wykonać w uzgodnieniu z dzierżawcą obiektu. 8) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany termin gwarancji był taki sam jak termin rękojmi. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45316100-6, 45111300-1, 45332300-6, 45233200-1, 45442100-8, 45233253-7, 45233293-9, 77310000-6, 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1375814.25
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Remontów Ulic i Mostów S.A.
Email wykonawcy: drogi@pruim. gliwice.pl
Adres pocztowy: ul. Nad Bytomką 1
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1861601,63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 658322,05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1861601,63
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 153189,15

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.