eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prószków › Wykonanie klimatyzacji oraz instalacji elektrycznej dla potrzeb klimatyzacji w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Prószków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-16

Ogłoszenie nr 500013196-N-2017 z dnia 16-08-2017 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Prószków: Wykonanie klimatyzacji oraz instalacji elektrycznej dla potrzeb klimatyzacji w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Prószków

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 524090-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Prószków, Krajowy numer identyfikacyjny 53056253228001, ul. ul. Opolska 11, 46-060 Prószków, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4648022, 4648036, e-mail proszkow@katowice.lasy.gov.pl, faks 77 4648022.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_proszkow

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie klimatyzacji oraz instalacji elektrycznej dla potrzeb klimatyzacji w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Prószków

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZG.270.1.3.2017.Z5

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: " Wykonanie klimatyzacji oraz instalacji elektrycznej dla potrzeb klimatyzacji w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Prószków " 2. Lokalizacja inwestycji: ? województwo opolskie, ? powiat opolski, ? gmina prószków, ? ul. Opolska 11, 46-060 Prószków. 3. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie klimatyzacji w rozwiązaniu technologicznym zapewniającym ekologiczny sposób transmisji chłodu w oparciu o mieszankę wody z glikolem, oraz instalacji elektrycznej dla potrzeb klimatyzacji w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Prószków, w tym m.in.: a) wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót i przedmiarze robót; b) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.), c) pokrycie wszelkich kosztów i opłat z tytułu uzgodnień, opłat administracyjnych, jeżeli takie wystąpią, uzbrojenia terenu d) wykonanie dokumentacji powykonawczej e) wykonanie instrukcji i oznakowań zgodnie z obowiązującymi przepisami f) zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, g) uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu prac, h) zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego. Gwarancja musi obejmować wszystkie składniki systemu, bez względu na okres gwarancji udzielany przez producenta. i) odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji - gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne. j) odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji - gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. 4. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w następujących dokumentach: a) Projekt budowlany - załącznik nr 7 do SIWZ; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 9 do SIWZ; c) Przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ; Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje tj. dokonał wizji lokalnej, która może być konieczna do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 5. Warunki wykonywania zamówienia: ? a) Wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zaleceniami Inspektora nadzoru Zamawiającego oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, wytycznymi niniejszej SIWZ, a także jej pozostałymi załącznikami. ? b) Zasadniczo wszelkie roboty powinny być prowadzone w godzinach pracy Nadleśnictwa Prószków, tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 (realizacja zamówienia będzie się odbywała równolegle z pracą Nadleśnictwa Prószków). Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia robót w godzinach 15:00 do 22:00, jak również w dni wolne od pracy, warunkiem jest zgłoszenie Zamawiającemu chęci prowadzenia w tych terminach robót na co najmniej 48 godzin przed planowanym terminem prac. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, iż prace prowadzone poza godzinami pracy Nadleśnictwa Prószków, oraz w dni wolne od pracy mogą dotyczyć jednocześnie maksymalnie dwóch pomieszczeń biurowych oraz przestrzeni komunikacyjnych (korytarz, klatki schodowe). Każdorazowo przed rozpoczęciem prac Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia wyposażenia i urządzeń znajdujących się w pomieszczeniu przed ich uszkodzeniem (szczególnie urządzeń elektronicznych przed zapyleniem). Każdorazowo po pracy w pomieszczeniu Wykonawca jest zobowiązany do doprowadzenia pomieszczenia do stanu z przed wejścia (bieżące sprzątanie). 6. Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawca uwzględni: ? a) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, ? b) wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, ? c) doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót; ? d) naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia. ? e) wszelkie przeglądy i naprawy serwisowe w okresie rękojmi i gwarancji

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1


Dodatkowe kody CPV: 45332000-3, 45331000-6, 45300000-0, 45330000-9, 45331221-1, 45311200-2, 45317300-5, 45331230-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 199850.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ADG Sp. z o. o.
Email wykonawcy: adg@adg.pl
Adres pocztowy: ul. L. Szabatowskiego 7
Kod pocztowy: 41-500
Miejscowość: Chorzów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 245815.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 245815.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 282900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.