eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn › Zorganizowanie i administrowanie Strefą Płatnego Parkowania na terenie miasta Wolsztyna

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-14

Ogłoszenie nr 500012879-N-2017 z dnia 14-08-2017 r.

Gmina Wolsztyn: Zorganizowanie i administrowanie Strefą Płatnego Parkowania na terenie miasta Wolsztyna

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547868-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500003946-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wolsztyn, Krajowy numer identyfikacyjny 97077070600000, ul. Rynek 1, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 68 347 45 00, e-mail inwestycje@wolsztyn.pl, faks 68 347 45 90.
Adres strony internetowej (url): bip.wolsztyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zorganizowanie i administrowanie Strefą Płatnego Parkowania na terenie miasta Wolsztyna

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KOS.271.7.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zorganizowaniu i administrowaniu Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Wolsztyna. Zasady funkcjonowania SPP określa: Uchwała Rady Miejskiej w Wolsztynie Nr X/84/2015 z dnia 24 czerwca 2015 r. w sprawie ustalenia Strefy Płatnego Parkowania, wprowadzenia opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w strefie płatnego Parkowania, wysokości stawek za parkowanie, wysokości opłat dodatkowych i sposobu ich pobierania z późniejszymi zmianami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 08 do SIWZ pn. "Opis przedmiotu zamówienia". Do zadań wykonawcy należy: 1.Zorganizowanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w Wolsztynie, w tym m.in.: - właściwe oznakowanie Strefy Płatnego Parkowania w oparciu o zatwierdzone i ujednolicone przez Wykonawcę Projekty Organizacji Ruchu udostępnione przez Zamawiającego oraz bieżąca odnowa oznakowania pionowego i poziomego, w tym z uwzględnieniem zmian wprowadzonych w czasie trwania umowy. Ujednolicony i opracowany przez Wykonawcę projekt winien uwzględniać wszelkie zmiany organizacji ruchu wprowadzone w SPP w latach 2015-2017 (wersja ostateczna - obowiązująca), - wyposażenie i zamontowanie na swój koszt w Strefie Płatnego Parkowania (SPP) 15 szt. urządzeń ( parkomatów) do pobierania opłat parkingowych, - uruchomienie Biura Obsługi SPP, 2. Prowadzenie czynności techniczno-organizacyjnych związanych z pobieraniem opłat za parkowanie oraz bieżącym utrzymaniem SPP i jej wyposażenia. 3. Wdrożenie i obsługa systemu rozliczania rzeczywistego czasu postoju w Strefie Płatnego Parkowania za pomocą telefonu komórkowego. 4. W sposób ciągły dbanie o czystość miejsc postojowych w SPP, t.j. zbieranie na bieżąco wszelkich zanieczyszczeń stałych, w tym: niedopałki papierosów, wyrzucone opakowania, psie odchody, liście, itp. oraz odśnieżanie tych miejsc w sposób umożliwiający parkowanie pojazdów. 5. Wdrożenie systemu informacji parkingowej w obrębie Rynku (41 miejsc parkingowych). Zamawiający informuje, iż obecnie na terenie miasta Wolsztyna funkcjonuje Strefa Płatnego Parkowania wyposażona w 15 parkomatów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 63712400-7


Dodatkowe kody CPV: 79941000-2, 38730000-1, 51214000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 746720.61
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: City Parking Group S.A
Email wykonawcy: centrala@citypg.pl
Adres pocztowy: ul. Budowlanych 3
Kod pocztowy: 86-300
Miejscowość: Grudziądz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 970512.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 970512.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 970512.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.