Ogłoszenie nr 500012394-N-2017 z dnia 11-08-2017 r.
Poddębice: Pełnienie funkcji w zakresie Wielobranżowego Inspektora Nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa i modernizacja sieci wodno-kanalizacyjnej w gminie Poddębice etap II" w zakresie branży elektrycznej OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu:
Przedsięwzięcie inwestycyjne współfinansowane jest w ramach działania 2.3 "Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach" II oś priorytetowa "Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu" Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Poddębice, Krajowy numer identyfikacyjny 730934387,
ul. Łódzka
17/21,
99-200
Poddębice, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
436782580, e-mail
gmina@poddebice.pl, faks
43678 39 95.
Adres strony internetowej (url): http://poddebice.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji w zakresie Wielobranżowego Inspektora Nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa i modernizacja sieci wodno-kanalizacyjnej w gminie Poddębice etap II" w zakresie branży elektrycznej
Numer referencyjny
IGKM.271.14.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie branży elektrycznej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa i modernizacja sieci wodno-kanalizacyjnej w gminie Poddębice etap II". Przedsięwzięcie inwestycyjne współfinansowane jest w ramach działania 2.3 "Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach" II oś priorytetowa "Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu" Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Pełnienie nadzoru inwestorskiego ma na celu skuteczne wyegzekwowanie od Wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót oraz wykonania prac w oparciu o dokumentacje projektowe, zgodnie z wydanymi pozwoleniami na budowę i właściwymi przepisami prawnymi i technicznymi, w ustalonym w umowie z Wykonawcą robót terminie, aby osiągnąć cel jakiemu przedsięwzięcie ma służyć. Inspektor Nadzoru ma obowiązek pełnić swoją funkcję z zachowaniem szczególnej staranności o interes Zamawiającego tak, aby całość prac zrealizowana została z dużą starannością wykonania i na wysokim standardzie wykończenia, zapewniającym długotrwałe, bezpieczne i ekonomiczne użytkowanie.
Wymagana jest obecność minimum raz w tygodniu (w dni robocze) inspektora nadzoru branży elektrycznej w okresie prowadzenia robót na terenie budowy.
Do obowiązków Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy:
1) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) nad robotami budowlanymi wykonywanymi przez wybranego Wykonawcę robót,
2) udział w porozumieniu z Zamawiającym w cyklicznych naradach koordynacyjnych na placu budowy oraz przygotowywanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót (sporządzania protokołów spotkań),
3)sprawdzenie wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych,
4) poświadczenie usunięcia przez Wykonawcę wad,
5) przygotowywanie do odbioru robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót,
6) poświadczenie terminu zakończenia robót,
7) dostarczanie Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów, aprobat technicznych itp. przygotowanych przez Wykonawcę robót po zakończeniu robót,
8) powiadomienie Zamawiającego o ewentualnych roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy,
9) pomoc Zamawiającemu w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i rozliczeń osób trzecich powstałych przy realizacji inwestycji,
10) przygotowywanie wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego umożliwiających prawidłowe rozliczenie projektu w związku z finansowaniem ze źródeł zewnętrznych,
11) nadzorowanie wykonywanych robót budowlanych pod względem technicznym i jakościowym,
12) sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu podpisanych protokołów odbiorów robót wraz ze sprawdzonym rozliczeniem finansowym tych prac,
13) sprawdzanie gotowości do odbioru,
14) przekazywanie przedmiotów odbioru Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą,
15) egzekwowanie od Wykonawcy robót inwentaryzacji powykonawczej robót,
16) kontrolowanie i sprawowanie nadzoru na Wykonawcą robót w zakresie BHP,
17) prowadzenie nadzoru nad pozostałymi pracami realizowanymi przez Wykonawcę robót nie związanymi z robotami budowlanymi, a w szczególności nad dostawami wyposażenia zgodnego z wymaganiami Zamawiającego,
18) udział na każde wezwanie Zamawiającego w kontrolach realizacji zadania,
19) udział w przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót,
20) kontrola zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu drogowego,
21) zalecanie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości,
22) analizowanie i zatwierdzania sporządzanych przez Wykonawcę robót instrukcji obsługi,
eksploatacji i konserwacji.
Szczegółowy zakres robót podlegający nadzorowi został opisany w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dostępnej na stronie: http://poddebice.bip.gov.pl/publiccontracts/view/8119
II.5) Główny Kod CPV:
71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Przedmiotowe postępowanie przetargowe prowadzone uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego wszczęte w dniu 18.07.2017 roku, nr sprawy IGKM.271.12.2017 jako część II zamówienia oraz w dniu 27.07.2017 roku, nr sprawy IGKM.271.13.2017 zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm), który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
W związku z powyższym zgodnie z art. z art. 67 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 z późn. zm) Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki w przypadku gdy w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Firma Handlowo-Usługowa INSTAL Marek Lewandowski,
,
Miedze 34,
98-290,
Warta, kraj/woj.
łódzkie
INNE PRZETARGI PODDĘBICE
- Wykonanie usługi polegającej na serwisie układu kogeneracyjnego SGE 42HM o mocy 999 kWe/1133 kWt zainstalowanego na terenie Geotermii Poddębice Sp. z o.o., 99-200 Poddębice, ul. Mickiewicza 17A
- Ubezpieczenie Powiatu Poddębickiego na lata 2024- 2027
- Dostawa ambulansu sanitarnego typu C z częściowym wyposażeniem medycznym dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
- Utworzenie i prowadzenie Gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych zwanego GPSZOK na terenie Gminy Poddębice oraz zagospodarowanie z GPSZOK odpadów komunalnych selektywnie zbieranych
więcej: przetargi PODDĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową budynku Wydziału Mechatroniki i Elektrotechniki Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 (etap II).
- "Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie"
- "Remont budynków komunalnych wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w okresie realizacji robót budowlanych na zadaniu pn. "Odcinek nr 16 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 211 na odcinku Łapalice - ..."
- Nadzór inwestorski w ramach projektu: "Renowacja i konserwacja figury św. Jana Nepomucena w Różance"
- Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. "Modernizacja dróg powiatowych o numerach: 1974N Linowo - Przerośl, 1790N Rudzie - granica powiatu, 1892N Dubeninki w kierunku msc. Cisówek"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.