eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › Pełnienie funkcji w zakresie Wielobranżowego Inspektora Nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa i modernizacja sieci wodno-kanalizacyjnej w gminie Poddębice etap II" w zakresie branży elektrycznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-08-11

Ogłoszenie nr 500012394-N-2017 z dnia 11-08-2017 r.

Poddębice: Pełnienie funkcji w zakresie Wielobranżowego Inspektora Nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa i modernizacja sieci wodno-kanalizacyjnej w gminie Poddębice etap II" w zakresie branży elektrycznej OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu:
Przedsięwzięcie inwestycyjne współfinansowane jest w ramach działania 2.3 "Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach" II oś priorytetowa "Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu" Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poddębice, Krajowy numer identyfikacyjny 730934387, ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 436782580, e-mail gmina@poddebice.pl, faks 43678 39 95.
Adres strony internetowej (url): http://poddebice.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji w zakresie Wielobranżowego Inspektora Nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa i modernizacja sieci wodno-kanalizacyjnej w gminie Poddębice etap II" w zakresie branży elektrycznej
Numer referencyjny IGKM.271.14.2017

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie branży elektrycznej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa i modernizacja sieci wodno-kanalizacyjnej w gminie Poddębice etap II". Przedsięwzięcie inwestycyjne współfinansowane jest w ramach działania 2.3 "Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach" II oś priorytetowa "Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu" Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Pełnienie nadzoru inwestorskiego ma na celu skuteczne wyegzekwowanie od Wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót oraz wykonania prac w oparciu o dokumentacje projektowe, zgodnie z wydanymi pozwoleniami na budowę i właściwymi przepisami prawnymi i technicznymi, w ustalonym w umowie z Wykonawcą robót terminie, aby osiągnąć cel jakiemu przedsięwzięcie ma służyć. Inspektor Nadzoru ma obowiązek pełnić swoją funkcję z zachowaniem szczególnej staranności o interes Zamawiającego tak, aby całość prac zrealizowana została z dużą starannością wykonania i na wysokim standardzie wykończenia, zapewniającym długotrwałe, bezpieczne i ekonomiczne użytkowanie. Wymagana jest obecność minimum raz w tygodniu (w dni robocze) inspektora nadzoru branży elektrycznej w okresie prowadzenia robót na terenie budowy. Do obowiązków Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy: 1) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) nad robotami budowlanymi wykonywanymi przez wybranego Wykonawcę robót, 2) udział w porozumieniu z Zamawiającym w cyklicznych naradach koordynacyjnych na placu budowy oraz przygotowywanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót (sporządzania protokołów spotkań), 3)sprawdzenie wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 4) poświadczenie usunięcia przez Wykonawcę wad, 5) przygotowywanie do odbioru robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót, 6) poświadczenie terminu zakończenia robót, 7) dostarczanie Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów, aprobat technicznych itp. przygotowanych przez Wykonawcę robót po zakończeniu robót, 8) powiadomienie Zamawiającego o ewentualnych roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy, 9) pomoc Zamawiającemu w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i rozliczeń osób trzecich powstałych przy realizacji inwestycji, 10) przygotowywanie wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego umożliwiających prawidłowe rozliczenie projektu w związku z finansowaniem ze źródeł zewnętrznych, 11) nadzorowanie wykonywanych robót budowlanych pod względem technicznym i jakościowym, 12) sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu podpisanych protokołów odbiorów robót wraz ze sprawdzonym rozliczeniem finansowym tych prac, 13) sprawdzanie gotowości do odbioru, 14) przekazywanie przedmiotów odbioru Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą, 15) egzekwowanie od Wykonawcy robót inwentaryzacji powykonawczej robót, 16) kontrolowanie i sprawowanie nadzoru na Wykonawcą robót w zakresie BHP, 17) prowadzenie nadzoru nad pozostałymi pracami realizowanymi przez Wykonawcę robót nie związanymi z robotami budowlanymi, a w szczególności nad dostawami wyposażenia zgodnego z wymaganiami Zamawiającego, 18) udział na każde wezwanie Zamawiającego w kontrolach realizacji zadania, 19) udział w przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót, 20) kontrola zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu drogowego, 21) zalecanie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości, 22) analizowanie i zatwierdzania sporządzanych przez Wykonawcę robót instrukcji obsługi, eksploatacji i konserwacji. Szczegółowy zakres robót podlegający nadzorowi został opisany w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dostępnej na stronie: http://poddebice.bip.gov.pl/publiccontracts/view/8119

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Przedmiotowe postępowanie przetargowe prowadzone uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego wszczęte w dniu 18.07.2017 roku, nr sprawy IGKM.271.12.2017 jako część II zamówienia oraz w dniu 27.07.2017 roku, nr sprawy IGKM.271.13.2017 zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm), który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W związku z powyższym zgodnie z art. z art. 67 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 z późn. zm) Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki w przypadku gdy w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Firma Handlowo-Usługowa INSTAL Marek Lewandowski, , Miedze 34, 98-290, Warta, kraj/woj. łódzkie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.