eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › Pełnienie funkcji w zakresie Wielobranżowego Inspektora Nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa i modernizacja sieci wodno-kanalizacyjnej w gminie Poddębice etap II" w zakresie branży elektrycznej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-08

Ogłoszenie nr 500026055-N-2017 z dnia 08-09-2017 r.

Gmina Poddębice: Pełnienie funkcji w zakresie Wielobranżowego Inspektora Nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa i modernizacja sieci wodno-kanalizacyjnej w gminie Poddębice etap II" w zakresie branży elektrycznej.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedsięwzięcie inwestycyjne współfinansowane jest w ramach działania 2.3 "Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach" II oś priorytetowa "Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu" Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500012394-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Poddębice, Krajowy numer identyfikacyjny 730934387, ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 436782580, e-mail gmina@poddebice.pl, faks 43678 39 95.
Adres strony internetowej (url): http://poddebice.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji w zakresie Wielobranżowego Inspektora Nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa i modernizacja sieci wodno-kanalizacyjnej w gminie Poddębice etap II" w zakresie branży elektrycznej.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IGKM.271.14.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie branży elektrycznej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa i modernizacja sieci wodno-kanalizacyjnej w gminie Poddębice etap II". Przedsięwzięcie inwestycyjne współfinansowane jest w ramach działania 2.3 "Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach" II oś priorytetowa "Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu" Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Pełnienie nadzoru inwestorskiego ma na celu skuteczne wyegzekwowanie od Wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót oraz wykonania prac w oparciu o dokumentacje projektowe, zgodnie z wydanymi pozwoleniami na budowę i właściwymi przepisami prawnymi i technicznymi, w ustalonym w umowie z Wykonawcą robót terminie, aby osiągnąć cel jakiemu przedsięwzięcie ma służyć. Inspektor Nadzoru ma obowiązek pełnić swoją funkcję z zachowaniem szczególnej staranności o interes Zamawiającego tak, aby całość prac zrealizowana została z dużą starannością wykonania i na wysokim standardzie wykończenia, zapewniającym długotrwałe, bezpieczne i ekonomiczne użytkowanie. Wymagana jest obecność minimum raz w tygodniu (w dni robocze) inspektora nadzoru branży elektrycznej w okresie prowadzenia robót na terenie budowy. Do obowiązków Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy: 1) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) nad robotami budowlanymi wykonywanymi przez wybranego Wykonawcę robót, 2) udział w porozumieniu z Zamawiającym w cyklicznych naradach koordynacyjnych na placu budowy oraz przygotowywanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót (sporządzania protokołów spotkań), 3)sprawdzenie wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 4) poświadczenie usunięcia przez Wykonawcę wad, 5) przygotowywanie do odbioru robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót, 6) poświadczenie terminu zakończenia robót, 7) dostarczanie Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów, aprobat technicznych itp. przygotowanych przez Wykonawcę robót po zakończeniu robót, 8) powiadomienie Zamawiającego o ewentualnych roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy, 9) pomoc Zamawiającemu w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i rozliczeń osób trzecich powstałych przy realizacji inwestycji, 10) przygotowywanie wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego umożliwiających prawidłowe rozliczenie projektu w związku z finansowaniem ze źródeł zewnętrznych, 11) nadzorowanie wykonywanych robót budowlanych pod względem technicznym i jakościowym, 12) sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu podpisanych protokołów odbiorów robót wraz ze sprawdzonym rozliczeniem finansowym tych prac, 13) sprawdzanie gotowości do odbioru, 14) przekazywanie przedmiotów odbioru Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą, 15) egzekwowanie od Wykonawcy robót inwentaryzacji powykonawczej robót, 16) kontrolowanie i sprawowanie nadzoru na Wykonawcą robót w zakresie BHP, 17) prowadzenie nadzoru nad pozostałymi pracami realizowanymi przez Wykonawcę robót nie związanymi z robotami budowlanymi, a w szczególności nad dostawami wyposażenia zgodnego z wymaganiami Zamawiającego, 18) udział na każde wezwanie Zamawiającego w kontrolach realizacji zadania, 19) udział w przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót, 20) kontrola zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu drogowego, 21) zalecanie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości, 22) analizowanie i zatwierdzania sporządzanych przez Wykonawcę robót instrukcji obsługi, eksploatacji i konserwacji. Szczegółowy zakres robót podlegający nadzorowi został opisany w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dostępnej na stronie: http://poddebice.bip.gov.pl/publiccontracts/view/8119

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25338.74
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa INSTAL Marek Lewandowski
Email wykonawcy: instalsieradz@interia.pl
Adres pocztowy: Miedze 34
Kod pocztowy: 98-290
Miejscowość: Warta
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29300.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29300.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29300.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotowe postępowanie przetargowe prowadzone uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego wszczęte w dniu 18.07.2017 roku, nr sprawy IGKM.271.12.2017 jako część II zamówienia oraz w dniu 27.07.2017 roku, nr sprawy IGKM.271.13.2017 zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm), który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W związku z powyższym zgodnie z art. z art. 67 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 z późn. zm) Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki w przypadku gdy w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.