eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › USŁUGA KONSERWACJI I NAPRAW INSTALACJI I URZĄDZEŃ ORAZ SIECI SANITARNYCH W BUDYNKACH I NA TERENIE NALEŻĄCYM DO UKSW W WARSZAWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-04

Ogłoszenie nr 500009014-N-2017 z dnia 04-08-2017 r.

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie: USŁUGA KONSERWACJI I NAPRAW INSTALACJI I URZĄDZEŃ ORAZ SIECI SANITARNYCH W BUDYNKACH I NA TERENIE NALEŻĄCYM DO UKSW W WARSZAWIE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538501-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 195600000, ul. ul. Dewajtis 5, 01815 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225 618 943, e-mail dzp@uksw.edu.pl, faks 225 618 944.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

USŁUGA KONSERWACJI I NAPRAW INSTALACJI I URZĄDZEŃ ORAZ SIECI SANITARNYCH W BUDYNKACH I NA TERENIE NALEŻĄCYM DO UKSW W WARSZAWIE

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP.371.37.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa techniczna w zakresie konserwacji, napraw oraz usuwania awarii instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz ze zintegrowaną automatyką oraz przyłączy i sieci sanitarnych na terenie należącym do UKSW w Warszawie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje obsługę techniczną oraz konserwację i serwis systemów oraz urządzeń w budynkach i na terenie Kampusów przy ul. Dewajtis 5 oraz przy ul. Wóycickiego 1/3 w Warszawie w zakresie: 2.1. instalacji centralnego ogrzewania, 2.2. instalacji wodociągowe, centralnej ciepłej wody i cyrkulacji, 2.3. instalacji ciepła technologicznego, 2.4. instalacji gazowych, 2.5. instalacji kanalizacji sanitarnej, technologicznej i deszczowej, 2.6. instalacji i urządzeń hydroforni wraz ze zintegrowaną automatyką, 2.7. instalacji i urządzeń węzłów cieplnych wraz ze zintegrowaną automatyką, 2.8. instalacji i urządzeń lokalnych kotłowni gazowych wraz ze zintegrowaną automatyką, 2.9. instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji wraz ze zintegrowaną automatyką, 2.10. instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych freonowych, 2.11. instalacji i urządzeń układów wody lodowej wraz ze zintegrowaną automatyką, 2.12. instalacji sprężonego powietrza, 2.13. instalacji przeciwpożarowych. 3. Do przyłączy i sieci sanitarnych, znajdujących się na terenie Zamawiającego, objętych zakresem niniejszego zamówienia należą: 3.1. przykanaliki i sieci kanalizacji deszczowej, 3.2. przykanaliki i sieci kanalizacji sanitarnej i technicznej, 3.3. przyłącza i sieci wodociągowe, 3.4. sieć hydrantowa zewnętrzna, 3.5. przyłącza sieci cieplnej, 3.6. sieci wodociągowe służące do podlewania terenu, 3.7. podziemny zbiorniki p.poż., 3.8. deszczowe zbiorniki rozsączające. 4. Wykaz obiektów objętych przedmiotem umowy, użytkowanych przez Zamawiającego: Kampus przy ul. Wóycickiego 1/3: 4.1. budynek nr 2 (kub. 118 m3, pow. użytk. 29,07 m2), 4.1. budynek nr 3 (kub. 1000 m3, pow. użytk. 218,20 m2), 4.2. budynek nr 4 ( pow. użytk. 332,74 m2 ), 4.3. budynek nr 5a ( kub. 6385,05 m3 pow. użytk. 627,17 m2), 4.4. budynek nr 9 (pow. użytk. 74,10 m2), 4.5. budynek nr 12 (kub. 4958 m3 , pow. użytk. 1241,32 m2 ), 4.6. budynek nr 14 (kub. 7731 m3, pow. użytk. 2155,70 m2 ), 4.7. budynek nr 15 (kub. 10020 m3 , pow. użytk. 2656,86 m2 ), 4.8. budynek nr 17 (kub. 7731 m3 , pow. użytk. 2132,80 m2 ), 4.9. budynek nr 19 (kub. 5579 m3 , pow. użytk. 1326,74 m2 ), 4.10. budynek nr 20 (kub. 1414,30 m3 , pow. użytk. 171,20 m2), 4.11. budynek nr 21 (kub. 50255,02 m3 , pow. użytk. 11570,79 m2), 4.12. budynek nr 23 (kub. 60500 m3 , pow. użytk. 14794,20 m2), 4.13. budynek nr 24 (kub. 29207,74 m3 , pow. użytk. 6507,4 m2), 4.14. budynek nr 25 (kub. 694,5. m3 , pow. użytk. 106,34m2), Kampus przy ul. Dewajtis 5: 4.15. budynek Rektorat (kub. 21361,5 m3, pow. użytk. 3600,0 m2), 4.16. budynek Łącznik (kub. 13856,0 m3, pow. użytk. 3274,0 m2), 4.17. budynek Nowy Gmach (kub. 17400,0 m3, pow. użytk. 3600 m2), 4.18. budynek EREM nr 2 (kub. 410,0 m3, pow. użytk. 55,0 m2), 4.19. budynek EREM nr 3 (kub. 410,0 m3, pow. użytk. 55,0 m2), 4.20. budynek EREM nr 8 (kub. 410,0 m3, pow. użytk. 69,0 m2), 4.21. parking dwupoziomowy. 5. Ogólne wytyczne zakresu prac wykonywanych w ramach miesięcznego wynagrodzenia: 5.1. zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji instalacji i sieci sanitarnych na terenach i w obiektach należących do Zamawiającego; 5.2. utrzymanie nieruchomości we właściwym stanie technicznym i estetycznym poprzez dbanie z należytą starannością o systemy objęte przedmiotem zamówienia; 5.3. pełnienie funkcji koordynacyjnych i organizacyjnych dotyczących funkcjonowania instalacji i urządzeń sanitarnych, w tym współpraca z użytkownikami nieruchomości w sprawach dotyczących prawidłowego funkcjonowania nieruchomości oraz zgłaszanie nieprawidłowości Zamawiającemu; 5.4. prowadzenie, przy udziale Zamawiającego, kart urządzeń zawierających fluorowane gazy oraz wykonywanie kontroli szczelności układów (zgodnie z ustawą z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych, Dz. U. 2015, poz. 881); 5.5. dokonywanie napraw i wymiana uszkodzonych elementów instalacji i urządzeń sanitarnych oraz sanitarnych sieci zewnętrznych w obiektach i na terenie należącym do Zamawiającego; 5.6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przeglądów serwisowych oraz utrzymywania w stałej sprawności technicznej instalacji i urządzeń wymienionych w Załączniku nr 1 A - 1 B do OPZ; 5.7. dokonywanie w wymaganych terminach przeglądów gwarancyjnych urządzeń sanitarnych, dla których Wykonawca zobligowany jest prowadzić taką usługę - Załącznik 1 B do OPZ (urządzenia pozostające na gwarancji - zakres Wykonawcy); 5.8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania konserwacji w sposób zapewniający ochronę środowiska na terenie usługi i w jej otoczeniu. 6. Wykonawca musi zrealizować zamówienie zgodnie z wszystkimi warunkami określonymi w SIWZ, w tym z załączonym do SIWZ Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz Załącznikami do OZP (Załącznik nr 1A, 1B, 2A, 2B, 2C, 2D, 2E, 2F) oraz zgodnie z Wzorem umowy (Rozdział IV SIWZ). 7. Na podstawie art. 29 ust. 3a (oraz w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a) ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy), najpóźniej w dniu podpisania umowy, przez Wykonawcę i/lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik od 2 A do 2 F do OPZ oraz w § 2, § 3, § 4, § 6, Wzoru umowy) - z wyłączeniem czynności, które będą wykonywane przez pracownika posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz z wyłączeniem czynności, które będą wykonywane przez pracownika skierowanego do wykonania czynności konserwacji oraz serwisu lub naprawy systemów i urządzeń automatyki, zintegrowanej z urządzeniami i systemami sanitarnymi. 8. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o zatrudnieniu na postawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z wykonaniem zamówienia, tj. określone w 3.7. SIWZ. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do Wzoru umowy). 9. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie okoliczności, które mogą mieć wpływ na cenę zamówienia, dlatego też zaleca się dokonanie (we własnym zakresie i na własny koszt) wizji lokalnej terenu i obiektów objętych realizacją przedmiotu zamówienia w celu uzyskania informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty, jak również uzyskać wszelkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Termin wizji lokalnej należy ustalić telefonicznie z: p. Małgorzatą Kowalik-Myszkowską, tel.: +48 22 561 88 29 , adres e-mail: m.kowalikmyszkowska@uksw.edu.pl od poniedziałku do piątku w godz.: 09:00 - 15:00. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), załącznikach do OPZ (1 A, 1 B, od 2 A do 2 F) oraz w Rozdziale IV SIWZ - Wzór umowy (głównie § 2, § 3, § 4, § 6).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 398373.98
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: COMTEL ROBERT CYLNY
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Warszawska 22
Kod pocztowy: 05-504
Miejscowość: Złotokłos
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 631137.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 631137.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 782280.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.