eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego, parkowego oraz iluminacji obiektów architektonicznych na terenie miasta Suwałk

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-01

Ogłoszenie nr 500006564-N-2017 z dnia 01-08-2017 r.

Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach: Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego, parkowego oraz iluminacji obiektów architektonicznych na terenie miasta Suwałk

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 525397-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 95832-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach, Krajowy numer identyfikacyjny 20066207700000, ul. ul. Sejneńska 84, 16400 Suwałki, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 87 566 78 55, e-mail przetargi@zdiz.suwalki.pl, faks 87 565 99 26.
Adres strony internetowej (url): www.zdiz.suwalki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego, parkowego oraz iluminacji obiektów architektonicznych na terenie miasta Suwałk

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/271-12/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego, parkowego oraz iluminacji obiektów architektonicznych na terenie miasta Suwałk. 2. Zakres zamówienia obejmuje prowadzenie prac w zakresie konserwacji i utrzymania urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Suwałk. W celu zapewnienia należytej ich eksploatacji Wykonawca, z zastrzeżeniem pkt. 6, ma obowiązek w szczególności: a) utrzymać świecenie opraw świetlnych w ustalonych godzinach; b) utrzymać oprawy oświetleniowe we właściwym stanie technicznym, czyścić elementy opraw łącznie z kloszami, z taką częstotliwością, aby zabrudzenia lub częściowe uszkodzenia nie powodowały zmniejszenia ich sprawności oraz strumienia świetlnego opraw; c) zabezpieczać przed osobami postronnymi latarnie uliczne oraz parkowe uszkodzone wskutek zdarzeń losowych w ciągu 2 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia; d) zabezpieczyć i naprawić uszkodzenia mechaniczne oświetlenia, m.in.: kable ziemne lub napowietrzne, pochylone słupy, wysięgniki, oprawy, zwisające klosze lub całe oprawy, rozbite lub skradzione oprawy, opadnięte przewody linii napowietrznej, wyrwane drzwiczki wnęki słupów, zdewastowane wnęki słupowe, otwarte lub rozbite szafki oświetleniowe itp. w ciągu 12 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia; e) usunąć awarię, tj. wymieniać i uzupełniać w oprawach oświetleniowych źródła światła, oprawki, układy zapłonowe, dławiki, kondensatory, regulatory mocy, klosze - w terminie wskazanym w ofercie przez Wykonawcę, lecz nie dłuższym niż 216 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia; f) wymieniać w oprawach przepalone źródła światła na takie jakie są zabudowane; g) wymieniać i uzupełniać w latarniach oraz w szafkach oświetleniowych (zwanych dalej "SO") wyeksploatowane lub uszkodzone przewody, tabliczki słupowe typu IZK, wkładki topikowe, zabezpieczenia nadprądowe, podstaw bezpiecznikowe, pokrywy, uszczelki wnęk słupowych, zamknięć drzwiczek oraz styczników w SO; h) utrzymać we właściwym stanie technicznym sieci zasilające urządzenia oświetleniowe, w tym lokalizować i naprawiać uszkodzenia w sieci oświetleniowej kablowej i napowietrznej, aby zapewniona była prawidłowa praca tych urządzeń i prawidłowe sterowanie siecią oświetleniową; i) utrzymać jednolity typ wysięgników, opraw, słupów i źródeł światła w określonym ciągu latarń, o ile geometria drogi nie wymusza innego rozwiązania; j) regulować przekrzywione oprawy, słupy i wysięgniki do pozycji prawidłowej; k) prowadzić dokumentację techniczną eksploatowanych urządzeń w tym: - dokumentację wykonywanych czynności z wyszczególnieniem materiałów oraz sprzętu, z wpisem do rejestru awarii oświetlenia według referencji - według Załącznika nr 5 do umowy; l) zapewnić fachowe pogotowie oświetleniowe, wyposażone w środki łączności, środki transportu i odpowiedni sprzęt specjalistyczny (podnośniki samochodowe dopuszczone do pracy pod napięciem), umożliwiający szybką reakcję na zgłoszenia o usterkach i awariach; m) zapewnić całodobowy dyżur, umożliwiający przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń o awariach (od Zamawiającego i innych osób) w każdym dniu trwania umowy, także w niedziele, święta oraz pozostałe dni wolne od pracy. Telefon musi pracować w ogólnodostępnej sieci lub umożliwić bezpłatne zgłoszenia (numer musi mieć wyłączoną funkcję poczty głosowej); n) przekazywać wraz z protokołami odbioru, stanowiącymi podstawę wystawienia faktur miesięcznych (§ 4 ust. 4 projektu umowy - załącznik nr 10 do SIWZ) informację o zgłoszonych w danym miesiącu usterkach i awariach (sieci zasilającej urządzeń sterowniczych) oraz o ich usunięciu. W przypadku prac wymagających włączenia oświetlenia poza ustalonym programem świecenia, należy niezwłocznie powiadomić o nich Zamawiającego w formie pisemnej (np. fax) lub telefonicznej; o) posiadać stały dostęp do Internetu oraz urządzenie (komputer wraz z oprogramowaniem systemowym) umożliwiające współpracę z Zamawiającym drogą elektroniczną; p) wykonywać pomiary: - skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, - rezystancji uziemień, - napięć i obciążeń obwodów oświetleniowych, - natężenia oświetlenia oraz innych wymaganych pomiarów w sposób i z częstotliwością określoną w szczegółowych przepisach oraz na wniosek Zamawiającego; harmonogram pomiarów wyznacza Zamawiający, a ostateczny termin dostarczenia protokołów pomiarowych wynosi 2 dni przed zakończeniem realizacji umowy; q) zapewnić transport do comiesięcznego przeglądu stanu oświetlenia z przedstawicielem Zamawiającego (dzień objazdu będzie ustalany na bieżąco w trakcie trwania umowy); r) zapewniać wyłączenie lokalnego oświetlenia (według wskazań miejsca, czasu i ilości punktów świetlnych) i ewentualne ponowne ich włączenie, także na czas trwania spektakli plenerowych oraz imprez z udziałem sztucznych efektów świetlnych i iluminacji (do 5 razy w roku); s) prowadzić bieżącą współpracę z miejscowym Operatorem Systemu Energetycznego w zakresie prawidłowości pracy układów pomiarowych, urządzeń oświetlenia ulicznego podwieszonych na słupach energetycznych (linie napowietrzne), zasilania SO; t) w przypadku awarii zasilania SO natychmiast powiadomić pogotowie energetyczne miejscowego Operatora Systemu Energetycznego i egzekwować, aby niezwłocznie usunięto awarię; u) dokonywać systematycznych przeglądów sieci i urządzeń oraz określać ich stan techniczny w zakresie przedmiotowego zamówienia. Wykonawca każdorazowo sporządzi raport z w/w przeglądów i dostarczy Zamawiającemu, z informacją o ewentualnej potrzebie modernizacji systemu oświetleniowego itp.; v) dokonywać systematycznych (co najmniej raz w miesiącu) objazdów sprawdzających w szczególności linie napowietrzne, linie kablowe, punkty świetlne oraz urządzenia sterujące i zasilające (obowiązek przedłożenia protokołu z objazdu lub przeglądu do 20 dnia każdego miesiąca), zapewniających poprawne działanie punktów, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa przeciwporażeniowego, wymagań dotyczących eksploatacji urządzeń energetycznych, obowiązujących norm oraz przepisów prawa; w) uczestniczyć w odbiorach remontowanych i nowych urządzeń oświetleniowych. 3. W przypadku przekazania, bądź odbioru remontowanego oświetlenia ulicznego, Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Wykonawcę o planowanym terminie odbioru, o którym mowa w pkt. 2 lit. w). 4. W przypadku przekazania do eksploatacji nowego odcinka oświetlenia ulicznego, Zamawiający zobowiązany jest powiadomić Wykonawcę o planowanym terminie odbioru, o którym mowa w pkt. 2 lit. w). 5. W przypadku prac związanych z usuwaniem awarii w pasie drogowym, należy posiadać opracowany i uzgodniony typowy projekt organizacji ruchu drogowego lub instrukcję prowadzenia i oznakowania prac prowadzonych w pasie drogowym na czas trwania robót. Teren należy zabezpieczyć w odpowiedni sposób zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r., nr 220 poz. 2181 ze zm.) -Tymczasowy projekt organizacji ruchu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy. Po zakończonych pracach ziemnych Wykonawca ma obowiązek przywrócić teren do stanu pierwotnego. 6. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie konserwacji urządzeń będących własnością miejscowego Operatora Systemu Energetycznego (zwanego dalej Zakładem) należy: a) prowadzenie oględzin, przeglądów oraz doraźnych remontów oświetlenia; b) wymiana eksploatacyjna źródeł światła oraz niezbędnego osprzętu; c) doraźne naprawy innych elementów obwodów oświetleniowych po przyjęciu reklamacji o zakłóceniu; d) zabezpieczenie w całości materiałów na potrzeby konserwacji wraz z urządzeniami sterowniczo-zasilającymi; e) utrzymanie obiektów konserwowanych urządzeń w należytym stanie technicznym; f) sprawne usuwanie stanów awaryjnych powodujących zakłócenia w funkcjonowaniu zleconego zakresu prac; g) protokolarne przekazanie uprawnionym pracownikom Zakładu dokumentów potwierdzających wykonanie zabiegów eksploatacyjnych na urządzeniach oświetlenia drogowego na ciągach oświetleniowych będących na majątku Zakładu, niezwłocznie po wykonaniu tych zabiegów; h) całodobowe przyjmowanie reklamacji o niesprawnym oświetleniu; i) usuwanie awarii do 2 godz. od przyjęcia zgłoszenia, na linii limitującej załączenie obwodów komunalnych; j) uzgadnianie form łączności: Wykonawca - Centrum Dyspozytorskie; k) każdorazowe uzgadnianie przez Wykonawcę z dyżurnym Centrum Dyspozytorskiego możliwości załączenia oświetlenia poza normalnymi porami świecenia; l) pisanie poleceń na prace wykonywane przez podległych pracowników (PPN) - dotyczy urządzeń nie będących własnością PGE Dystrybucja S.A. Oddział Białystok; m) archiwizowanie dokumentacji związanych z utrzymaniem urządzeń oświetlenia drogowego; n) przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji dotyczącej funkcjonowania oświetlenia; o) zgłaszanie potrzeby wykonania prac zgodnie z procedurą, umożliwiającą powiadomienie odbiorców o planowanych przerwach w zasilaniu; p) dokonanie naprawy wspólnej sieci oświetleniowej w ciągu 2 godzin od zgłoszenia awarii - po tym czasie Zakład załączy swoją sieć po uprzednim trwałym odłączeniu nie naprawionych urządzeń. Naprawę urządzeń należy w tym wypadku prowadzić zgodnie z postanowieniami Instrukcji wydanej przez PGE stanowiącej Załącznik nr 4 do umowy; q) ponoszenie kosztów nadzoru, przygotowania miejsc pracy dla brygad Wykonawcy, likwidacji miejsc pracy, pisania poleceń na prace oraz dopuszczenia do pracy Wykonawcy, do prac związanych z konserwacją oświetlenia przez służby energetyczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami na podstawie Taryfy OSD; r) przestrzeganie "Instrukcji współpracy pomiędzy PGE Dystrybucja S.A Oddział Białystok oraz Samorządem w zakresie konserwacji oświetlenia drogowego" oraz szczegółowych instrukcji przekazanych w trakcie wykonywania umowy przez Zakład. W zakresie nieuregulowanym w lit. a) - r) na Wykonawcy ciążą obowiązki szczegółowo opisane w pkt. 2. 7. Wykonawca własnym kosztem i staraniem zutylizuje odpady powstałe w wyniku prowadzenia prac konserwacyjnych (źródła światła, elementy opraw, słupy, kable, szafki sterownicze oświetlenia itp.). 8. Wykonawca odpowiedzialny jest za stan techniczny i bezpieczne funkcjonowanie urządzeń oświetlenia miejskiego, za wyjątkiem sytuacji losowych wynikłych nie z winy Wykonawcy. 9. Zamawiający przewiduje do konserwacji: a) około 6350 szt. punktów świetlnych, w tym: - około 1790 szt. punktów świetlnych zasilanych z linii PGE o długości około 77 238 mb, - około 4560 szt. punktów świetlnych zasilanych z linii UM Suwałki o długości około 162 928 mb (w tym około 1100 opraw świetlnych typu LED, które pozostają w gwarancji podmiotów trzecich), b) 152 szt. szafek sterowniczych i pomiarowych, c) sieć oświetleniową od szafki SO do oprawy oświetleniowej. 10. Linie wymienione w Załączniku nr 3 do umowy stanowią przedmiot odrębnych umów i pozostają na gwarancji innych podmiotów, z wyłączeniem uszkodzeń mechanicznych wynikłych w trakcie eksploatacji ze zdarzeń losowych typu: wypadek drogowy, wichura, powódź, wandalizm, kradzież, i inne, nie zawinione przez Wykonawcę linii oświetleniowej. W zakresie przedmiotowych linii Wykonawca ma obowiązek zabezpieczać uszkodzone latarnie uliczne i parkowe, w ciągu 2 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia oraz niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego. 11. Pracownicy oraz sprzęt Wykonawcy muszą mieć oznaczenia firmy. 12. Zamawiający zastrzega możliwość wymiany wytypowanych elementów sieci oświetlenia (np. słupy, oprawy, źródła światła, itp.) na własny koszt po porozumieniu z Wykonawcą. 13. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik nr 10 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 467360.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Andrzej Mróz Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "MADO"
Email wykonawcy: mado.kosow@onet.pl
Adres pocztowy: ul. Leśna 3
Kod pocztowy: 08-330
Miejscowość: Kosów Lacki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 421521.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 421521.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 792120.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.