eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Klembów › PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW KLAS I- III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH GMINY KLEMBÓW.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-04

Klembów: PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW KLAS I- III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH GMINY KLEMBÓW.
Numer ogłoszenia: 499908 - 2013; data zamieszczenia: 04.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Klembów , ul. Gen. F. Żymirskiego 38, 05-205 Klembów, woj. mazowieckie, tel. 0-22 799-93-90, faks 0-22 777-90-85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW KLAS I- III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH GMINY KLEMBÓW..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć z uczniami klas I- III w szkołach podstawowych na terenie Gminy Klembów ( Szkoła Podstawowa w Dobczynie, Szkoła Podstawowa w Klembowie, Szkoła Podstawowa w Kruszu, Szkoła Podstawowa w Ostrówku, Szkoła Podstawowa w Starym Kraszewie, Szkoła Podstawowa w Woli Rasztowskiej) w okresie styczeń - czerwiec 2014 W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU Nr UDA-POKL.09.01.02-14-010/13-00 pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III Gminy Klembów współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny : KAPITAŁ LUDZKI Priorytet : IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie : 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Przedmiot zamówienia został podzielony na 28 części ponumerowanych od 1 do 28ze względu na rodzaj zajęć i miejsce ich realizacji: 1.Szkoła Podstawowa w Dobczynie. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu. (3 grupy , 96 godzin zajęć ) 2.Szkoła Podstawowa w Dobczynie. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. (1 grupa, 64 godziny zajęć ) 3.Szkoła Podstawowa w Dobczynie. Zajęcia logopedyczne. (5 grup, 192 godziny zajęć) 4.Szkoła Podstawowa w Dobczynie. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej. (2 grupy, 64 godziny zajęć) 5.Szkoła Podstawowa w Klembowie. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu. (2 grupy, 120 godzin zajęć) 6.Szkoła Podstawowa w Klembowie. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. (1 grupa, 30 godzin zajęć ) 7.Szkoła Podstawowa w Klembowie. Zajęcia logopedyczne. (2 grupy, 120 godzin zajęć) 8.Szkoła Podstawowa w Klembowie. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne. (1 grupa, 30 godzin zajęć ) 9.Szkoła Podstawowa w Klembowie. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej. (1 grupa, 30 godzin zajęć.) 10.Szkoła Podstawowa w Klembowie. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno- przyrodniczych.. (1 grupa, 30 godzin zajęć ) 11.Szkoła Podstawowa w Klembowie. Zajęcia rozwijające za zainteresowania uczniów uzdolnionych humanistycznie.( 1 grupa, 30 godzin zajęć ) 12.Szkoła Podstawowa w Kruszu. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu. (3 grupy, 90 godzin zajęć) 13.Szkoła Podstawowa w Kruszu. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. (3 grupy, 90 godzin zajęć ) 14.Szkoła Podstawowa w Kruszu. Zajęcia logopedyczne. (5 grup, 150 godzin zajęć) 15.Szkoła Podstawowa w Kruszu. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne. (1 grupa, 55 godzin zajęć ) 16.Szkoła Podstawowa w Ostrówku. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu. (5 grup, 150 godzin zajęć ) 17.Szkoła Podstawowa w Ostrówku. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. (2 grupy, 60 godzin zajęć ) 18.Szkoła Podstawowa w Ostrówku. Zajęcia logopedyczne. (8 grup, 240 godzin zajęć) 19.Szkoła Podstawowa w Ostrówku. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej. (4 grupy, 120 godzin zajęć ) 20.Szkoła Podstawowa w Starym Kraszewie. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu. (2 grupy, 120 godzin zajęć w roku 2014.) 21.Szkoła Podstawowa w Starym Kraszewie. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. (2 grupy, 60 godzin zajęć ) 22.Szkoła Podstawowa w Starym Kraszewie. Zajęcia logopedyczne. (2 grupy, 60 godzin zajęć) 23.Szkoła Podstawowa w Starym Kraszewie. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno- przyrodniczych. (2 grupy, 120 godzin zajęć) 24.Szkoła Podstawowa w Woli Rasztowskiej. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu. (2 grupy, 60 godzin zajęć ) 25.Szkoła Podstawowa w Woli Rasztowskiej. Zajęcia logopedyczne. (2 grupy, 120 godzin zajęć ) 26.Szkoła Podstawowa w Woli Rasztowskiej. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne.(1 grupa, 30 godzin zajęć) 27.Szkoła Podstawowa w Woli Rasztowskiej. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej. (2 grupy, 120 godzin 28.Szkoła Podstawowa w Woli Rasztowskiej. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno- przyrodniczych.(1 grupa, 30 godzin zajęć Opisane w zamówieniu zajęcia będą realizowane bezpośrednio przed lub bezpośrednio po obowiązkowych zajęciach szkolnych uczniów, termin realizacji zajęć musi być dostosowany do planu zajęć uczniów. Wykonawca będzie prowadził zajęcia wg otrzymanego od Zamawiającego harmonogramu. Harmonogramy będą dostarczane każdorazowo w wypadku zmiany planu zajęć szkoły. Wykonawca musi wykazać się dyspozycyjnością i elastycznością wobec zmian w harmonogramach. Wykonawca będzie dokumentował prowadzone zajęcia w dzienniku zajęć pozalekcyjnych w sposób uzgodniony z dyrektorem danej szkoły. Dokumentowanie czasu pracy Wykonawcy będzie wymagało wypełniania miesięcznych kart pracy. Wykonawca będzie zobowiązany do wykorzystywania najnowszych narzędzi edukacyjnych, które zapewni szkoła. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo uczniów powierzonych jego opiece. Wykonawca będzie zobowiązany do dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć w odniesieniu do założonych kryteriów sukcesu i przedstawiania informacji dotyczącej ww. zadań przynajmniej raz w semestrze. Wykonawca będzie sporządzał: -wykazy przepracowanych godzin do listy płac w postaci miesięcznych kart pracy, -sprawozdania z realizacji wykonywanego zadania - raz na kwartał -dokumentowania prowadzonych zajęć w formie albumu fotograficznego Zajęcia mają być prowadzone wg zatwierdzonego programu, który Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić w ciągu 7 dni od podpisania umowy. Program ma uwzględniać potrzeby uczniów oraz rozwijanie ich umiejętności w zakresie standardów kształcenia i kompetencji kluczowych. Godzina zajęć rozumiana jest jako godzina zajęć dydaktycznych - 45 minut w przypadku zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i rozwijających zainteresowania uczniów. W przypadku zajęć specjalistycznych (zajęcia logopedyczne , socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne) godzina zajęć rozumiana jest jako godzina zegarowa - 60 minut. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i oceny jakości prowadzonych zajęć. 3. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją przedmiotu zamówienia określa wzór mowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ (RIiRG.271.18.3.7.2013).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium .

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia o spełnieniu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: oświadczenie wykonawcy że osoby które będą brały udział w realizacji zamówienia posiadają wymagane wykształcenie/uprawnienia - na załączniku RIiRG.271.18.3.6.2013 (oryginał)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia o spełnieniu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia o spełnieniu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia o spełnieniu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku posiadania osób zdolnych dowykonania zamówienia którego opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający żąda dostarczenianastępujących dokumentów: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia - na załączniku RIiRG.271.18.3.5.2013 (oryginał)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia o spełnieniu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie określonym we wzorze umowy oraz w przepisach szczegółowych. W szczególności zmiany umowy mogą nastąpić w następujących okolicznościach: 1 Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: 1.zmiana okresu realizacji umowy jest możliwa w przypadku zmian w projekcie; 2.zmniejszenie wartości umowy jest możliwe w przypadku zmian w projekcie; 3.w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy; 4.w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy. 2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy: 1. dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie z odpowiednim przygotowaniem pedagogicznym do prowadzenia zajęć zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenie szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r. Nr 50, poz. 400), 2.dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klembow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Klembów, 05-205 Klembów, ul. Gen. Fr. Żymierskiego 38 ,pokój nr 5..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Klembów, 05-205 Klembów, ul. Gen. Fr. Żymierskiego 38 ,pokój nr 5..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny : KAPITAŁ LUDZKI Priorytet : IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie : 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.