eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › wymiana stolarki okiennej w Budynku Głównym Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kaliszu przy ul. Poznańskiej 79

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2006-09-26

POZYCJA 49884

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kalisz: wymiana stolarki okiennej w Budynku Głównym Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kaliszu przy ul. Poznańskiej 79 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu, do kontaktów: Piotr Kościelny, Hieronim Cuper, ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 765 12 51, fax 062 767 72 45, e-mail: zam.pub_szpital.kalisz@poczta.fm. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital.kalisz.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.szpital.kalisz.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana stolarki okiennej w Budynku Głównym Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kaliszu przy ul. Poznańskiej 79. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: siedziba Zamawiajacego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace budowlane polegające na wymianie całej stolarki okiennej w budynku głównym bez stolarki drzwiowej wraz z pracami z tym związanymi tzn; montażem parapetów wewnętrznych, robotami rozbiórkowymi - łącznie z usunięciem gruzu i utylizacją odpadów, robotami murowymi w zakresie montażu okien oraz zmniejszania otworów okiennych na klatkach schodowych zgodnie z projektem, wykonanie konstrukcji stalowych oraz robót wykończeniowych zgodnie z projektem oraz przedmiarem robót. Okna zgodnie z projektem; z PCW, pięciokomorowe. Wymiary, schematy, oraz ilości podane w dokumentacji wykonawczej. Dokładne wymagania dotyczące okien, technologii montażu, zakresu robót i innych parametrów podane są w przedmiarze robót, dokumentacji wykonawczej oraz Specyfikacji Technicznej. Budynek główny szpitala o postaci toroidu rozszerzającego się ku górze posiada 11 kondygnacji nadziemnych. Wymianie podlegać będą wszystkie okna zarówno na pierścieniu zewnętrznym jak i na wewnętrznym oraz wszystkie pozostałe tzn klatek schodowych, holu, szybów windowych, balkonowe i inne. W pierwszym etapie tj. do końca 2006 roku wymienionych zostanie 200 okien pierścienia zewnętrznego na oddziałach łóżkowych - kondygnacjach 6, 7, 8 i 9. Wymiana okien wykonywana będzie na czynnym obiekcie szpitalnym. Ze względu na wymóg zgodności wykonania z założeniami zawartymi w audycie energetycznym istotne jest zachowanie parametrów energetycznych montowanych materiałów. W audycie oraz w projekcie przyjęto graniczną wartość współczynnika przewodności cieplnej 1,1 dla szyb oraz 1,5 dla okna. Producent ma przedstawić niezbędne dokumenty, że zastosowany profil okna spełnia w/w kryteria. Przyjęty w projekcie pięciokomorowy profil okna powinien zapewnić wymagane parametry. Ze względu na duże wymiary okien konstrukcja profilu musi być wzmocniona kształtownikiem stalowym. Wymiary, kształt oraz schemat funkcjonalny powinien być zgodny z projektem. Z powodu rozmiarów, dużego ciężaru oraz pewności właściwego działania montaż musi gwarantować stabilność montażową i wymiarową okna. Do wymiany przewidzianych jest 1381 okien o różnych kształtach i wymiarach w terminie do końca 2007 roku. Wykonawca musi dysponować odpowiednią ilością sprzętu i ludzi do wykonania tego zadania. Zapłata za wykonane roboty budowlane nastąpi na podstawie faktur częściowych wystawionych przez Wykonawcę i potwierdzonych przez Zamawiającego, w oparciu o protokół odbioru robót. Wymiana okien odbywać się będzie przy normalnej pracy szpitala w porozumieniu z inwestorem i inspektorem nadzoru. Sprawy dotyczące produkcji okien, wielkości serii, harmonogramu produkcji oraz magazynowania pozostawia się w gestii Wykonawcy. Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenie na przechowanie dwudniowego zapasu ilości okien oraz poniesie koszty związane ze zużyciem energii elektrycznej oraz wody wykorzystywanej w trakcie robót. Wykonawca będzie zobowiązany w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy przekazać Zamawiającemu dokładną kalkulację obejmującą koszt każdego typu okna (wraz z montażem) wyliczony na podstawie przedmiaru robót załączonego do oferty. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji: - na roboty montażowe na okres minimum 3 lat, - na okna na okres minimum 10 lat - warunki ogólne i standardowe. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1)warunki gwarancji i serwisu pogwarancyjnego, 2)aprobatę techniczną ITB producentów okien z PCV, 3)dokumenty świadczące o dopuszczeniu oferowanej stolarki do stosowania w budownictwie, tzn.: - atest higieniczny na profile do produkcji okien z polichlorku winylu przeznaczony dla obiektów użyteczności publicznej, - certyfikat zgodności okuć obwiedniowych rozwieranych i rozwierano - uchylnych do okien, - informacje na temat klasyfikacji ogniowej, Uwaga: Do czasu odbioru zamontowanej stolarki należy przekazać Zamawiającemu: - deklarację zgodności z aprobatą techniczną wykonanej i zamontowanej stolarki (wg obowiązującego wzoru) oraz ważne wyniki badań okresowych, - atest na szyby zespolone 5-cio - komorowe wraz z oświadczeniem producenta szyb, 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: zamówienie obejmuje wymianę 1381 okien 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wniesienie wadium w wysokości: 100 000,00 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. a ponadto: 5)wykażą wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień/robót budowlanych polegających na jednorazowej wymianie stolarki okiennej, o wartości brutto minimum 200 000,00 PLN każde zamówienie/robota budowlana, 6)wykażą w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych przychody przekraczające 5 mln złotych oraz dodatni wynik finansowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 7)wykażą, że dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz należy (przynajmniej na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego. 8)wykażą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę brutto co najmniej 200 000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, których Zamawiający wymaga w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia powyższe warunki. W przypadku składania oferty wspólnej spełnienie warunków określonych w pkt. 5 i 8, każdy ze wspólników udokumentować musi oddzielnie, warunki określone w pkt. 6 i 7 udokumentować musi przynajmniej jeden ze wspólników. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)pełne sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 6)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200.000,00 zł. 7)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej, z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i zamawiającego; wykaz ten powinien zawierać przynajmniej trzy roboty budowlane spełniające warunek, o którym mowa w pkt 5 części C.I, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. Wykazane roboty nie potwierdzone ww. dokumentami nie będą uwzględniane przy ocenie oferty. 8)wykaz (imię i nazwisko, zakres uprawnień - specjalność, nr uprawnień budowlanych oraz nr zaświadczeń właściwej terenowo izby samorządu zawodowego) osób kadry inżynieryjno-technicznej Wykonawcy, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - uprawnienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zm.) oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.). Do wykazu muszą być dołączone kserokopie, poświadczone za zgodność z oryginałem, Uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, jak również zaświadczeń potwierdzających członkostwo ww. osób we właściwej terenowo izbie samorządu zawodowego. 9)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - druk w załączeniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena brutto 100 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kalisz.pl. Opłata: 122 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub w kasie zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.10.2006, godzina 09:30, siedziba zamawiającego - sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej; Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia publicznego w dynamicznym systemie zakupów. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.