eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Ochrona osób i mienia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-04

Katowice: Ochrona osób i mienia
Numer ogłoszenia: 498716 - 2013; data zamieszczenia: 04.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 432182 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej, ul. Paderewskiego 32b, 40-282 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3581804, faks 032 3581947.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem umowy jest całodobowa stała bezpośrednia ochrona fizyczna mienia (nieruchomości i ruchomości) i osób przebywających na terenie objętym ochroną, z wykorzystaniem elektronicznych systemów alarmowych (antywłamaniowych, telewizji przemysłowej i sygnalizacji ppoż.), w związku z art. 5 ust. 1 ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 roku (tj. Dz. U. z 2005r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) realizowana zgodnie z /Planem ochrony obiektu/ uzgodnionym z Komendą Wojewódzką Policji w Katowicach w tym w szczególności polegająca na: I. ochronie budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Katowicach Ośrodek Zamiejscowy w Częstochowie przy ul. Rejtana 9, wpisanego do ewidencji /Obiektów i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie/ nr FIN-42, Wojewody Śląskiego oraz mienia ruchomego znajdującego się w nim, II. ochronie terenu wokół budynku, a w szczególności przyległych parkingów oraz mienia ruchomego znajdującego się na nim, III. ochronie osób znajdujących się w budynku i na terenie wokół budynku, IV. stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w urządzeniach elektronicznych i systemie alarmowym oraz systematycznej obserwacji obrazu przekazywanego przez system telewizji przemysłowej nie rzadziej niż co 10 min przez posterunek stały. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić rejestr obserwacji obrazu, w którym będzie wskazana godz. rozpoczęcia obserwacji, czas jej trwania, uwagi, dane pracownika dokonującego wpisu., V. zabezpieczeniu technicznym, polegające na eksploatacji i konserwacji telewizji przemysłowej i systemów alarmowych, VI. zainstalowaniu przez wykonawcę telewizji przemysłowej na zewnątrz budynku umożliwiającej obserwacje terenu objętego ochroną, tym placu wewnętrznego i frontu budynku z wejściem głównym, wraz z urządzeniem rejestrującym zapisy kamer oraz przechowywanie nośników z zapisanymi informacjami przez okres 1 miesiąca , VII. aktualizacji /Planu ochrony obiektu/, VIII. wykonywaniu czynności portiera ( wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń, wraz z ich rejestracją) , IX. gotowość grupy interwencyjnej do zabezpieczania nieruchomości w sytuacjach kryzysowych (pożar, napad i inne), X. innych czynnościach określonych /Planem ochrony obiektu/ b) Wykonywanie czynności związanych z ochroną nieruchomości będzie odbywać się przez 24 godziny na dobę w następujący sposób: - w godzinach pracy Urzędu, tj. od poniedziałku do piątku od godz. 700 do godz. 1600 przez co najmniej dwóch pracowników wykonawcy, - w dniach wolnych od pracy oraz poza godzinami pracy urzędu przez co najmniej jednego pracownika wykonawcy. c) Wykonawca powierzy całodobową ochronę obiektu tylko osobom posiadającym licencje pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia oraz zezwolenie na posiadanie broni. d) Przedstawiciel wykonawcy, kierujący i nadzorujący pracę ochrony (kierownik wykonawczy), będzie posiadał licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia i poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą /ZASTRZEŻONE/. e) Wykonawca powierzy obsługę techniczną (stały serwis) systemu alarmowego zamontowanego na obiekcie zamawiającego osobom posiadającym licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia i poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą /ZASTRZEŻONE/. f) Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego usuwania ewentualnych awarii systemu alarmowego, w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od momentu zgłoszenia awarii. Naprawa nie może trwać dłużej niż 8 godzin. W przypadku konieczności wymiany części, zapłata za tę czynność będzie regulowana odrębnie. g) Wykonawca wyposaży wszystkich pracowników ochrony w jednolite umundurowanie firmowe oraz w środki przymusu bezpośredniego (paralizator elektryczny o średniej wartości w obwodzie powyżej 10 mA i energii powyżej 300mJ 1 szt., pałki obronne wielofunkcyjne, kajdanki, środki łączności, latarki elektryczne, środki opatrunkowe). h) Wykonawca podłączy do stacji monitorowania system sygnalizacji włamania i napadu. i) Pracownicy grupy interwencyjnej muszą posiadać licencje pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia. Grupa interwencyjna powinna być wyposażona w oznakowany samochód oraz broń palną bojową, pałki obronne wielofunkcyjne, kajdanki, latarki elektryczne, środki opatrunkowe a także posiadać łączność telefoniczną lub radiową. W przypadku zadziałania systemu alarmowego lub wezwania, zabezpieczyć obiekt grupą interwencyjną. j) Czas podjęcia działań grupy interwencyjnej od momentu otrzymania zgłoszenia o zdarzeniu wymagającym interwencji do czasu podjęcia działań na miejscu zdarzenia, będzie wynosił: - do 10 min w godzinach od 20:00 do 6:00 - do 15 min w godzinach od 6:00 do 20:00.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOTRADE Sp. z o.o., ul. Melomanów 4, 00-712 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 249850,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 232351,92

  • Oferta z najniższą ceną: 225503,28 / Oferta z najwyższą ceną: 269338,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.