eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Ochrona osób i mienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-23

Katowice: Ochrona osób i mienia
Numer ogłoszenia: 432182 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej , ul. Paderewskiego 32b, 40-282 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3581804, faks 032 3581947.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem umowy jest całodobowa stała bezpośrednia ochrona fizyczna mienia (nieruchomości i ruchomości) i osób przebywających na terenie objętym ochroną, z wykorzystaniem elektronicznych systemów alarmowych (antywłamaniowych, telewizji przemysłowej i sygnalizacji ppoż.), w związku z art. 5 ust. 1 ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 roku (tj. Dz. U. z 2005r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) realizowana zgodnie z /Planem ochrony obiektu/ uzgodnionym z Komendą Wojewódzką Policji w Katowicach w tym w szczególności polegająca na: I. ochronie budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Katowicach Ośrodek Zamiejscowy w Częstochowie przy ul. Rejtana 9, wpisanego do ewidencji /Obiektów i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie/ nr FIN-42, Wojewody Śląskiego oraz mienia ruchomego znajdującego się w nim, II. ochronie terenu wokół budynku, a w szczególności przyległych parkingów oraz mienia ruchomego znajdującego się na nim, III. ochronie osób znajdujących się w budynku i na terenie wokół budynku, IV. stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w urządzeniach elektronicznych i systemie alarmowym oraz systematycznej obserwacji obrazu przekazywanego przez system telewizji przemysłowej nie rzadziej niż co 10 min przez posterunek stały. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić rejestr obserwacji obrazu, w którym będzie wskazana godz. rozpoczęcia obserwacji, czas jej trwania, uwagi, dane pracownika dokonującego wpisu., V. zabezpieczeniu technicznym, polegające na eksploatacji i konserwacji telewizji przemysłowej i systemów alarmowych, VI. zainstalowaniu przez wykonawcę telewizji przemysłowej na zewnątrz budynku umożliwiającej obserwacje terenu objętego ochroną, tym placu wewnętrznego i frontu budynku z wejściem głównym, wraz z urządzeniem rejestrującym zapisy kamer oraz przechowywanie nośników z zapisanymi informacjami przez okres 1 miesiąca , VII. aktualizacji /Planu ochrony obiektu/, VIII. wykonywaniu czynności portiera ( wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń, wraz z ich rejestracją) , IX. gotowość grupy interwencyjnej do zabezpieczania nieruchomości w sytuacjach kryzysowych (pożar, napad i inne), X. innych czynnościach określonych /Planem ochrony obiektu/ b) Wykonywanie czynności związanych z ochroną nieruchomości będzie odbywać się przez 24 godziny na dobę w następujący sposób: - w godzinach pracy Urzędu, tj. od poniedziałku do piątku od godz. 700 do godz. 1600 przez co najmniej dwóch pracowników wykonawcy, - w dniach wolnych od pracy oraz poza godzinami pracy urzędu przez co najmniej jednego pracownika wykonawcy. c) Wykonawca powierzy całodobową ochronę obiektu tylko osobom posiadającym licencje pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia oraz zezwolenie na posiadanie broni. d) Przedstawiciel wykonawcy, kierujący i nadzorujący pracę ochrony (kierownik wykonawczy), będzie posiadał licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia i poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą /ZASTRZEŻONE/. e) Wykonawca powierzy obsługę techniczną (stały serwis) systemu alarmowego zamontowanego na obiekcie zamawiającego osobom posiadającym licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia i poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą /ZASTRZEŻONE/. f) Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego usuwania ewentualnych awarii systemu alarmowego, w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od momentu zgłoszenia awarii. Naprawa nie może trwać dłużej niż 8 godzin. W przypadku konieczności wymiany części, zapłata za tę czynność będzie regulowana odrębnie. g) Wykonawca wyposaży wszystkich pracowników ochrony w jednolite umundurowanie firmowe oraz w środki przymusu bezpośredniego (paralizator elektryczny o średniej wartości w obwodzie powyżej 10 mA i energii powyżej 300mJ 1 szt., pałki obronne wielofunkcyjne, kajdanki, środki łączności, latarki elektryczne, środki opatrunkowe). h) Wykonawca podłączy do stacji monitorowania system sygnalizacji włamania i napadu. i) Pracownicy grupy interwencyjnej muszą posiadać licencje pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia. Grupa interwencyjna powinna być wyposażona w oznakowany samochód oraz broń palną bojową, pałki obronne wielofunkcyjne, kajdanki, latarki elektryczne, środki opatrunkowe a także posiadać łączność telefoniczną lub radiową. W przypadku zadziałania systemu alarmowego lub wezwania, zabezpieczyć obiekt grupą interwencyjną. j) Czas podjęcia działań grupy interwencyjnej od momentu otrzymania zgłoszenia o zdarzeniu wymagającym interwencji do czasu podjęcia działań na miejscu zdarzenia, będzie wynosił: - do 10 min w godzinach od 20:00 do 6:00 - do 15 min w godzinach od 6:00 do 20:00.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie zastrzega konieczności wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedstawi koncesję (wraz ze wszystkimi zmianami) wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego, w pełnym zakresie, wydaną na podstawie ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 roku (t.j. Dz. U. z 2005r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże że posiada polisę ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta zgodna z formularzem oferty - którego wzór stanowi załącznik nr 1 do siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszystkie zmiany zawartej umowy będą wymagały formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy mogą dotyczyć: 1) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, 2) zmian przedstawicieli stron, o których mowa w § 5 ust. 2 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 i 2 mogą nastąpić w szczególności: 1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu zawarcia umowy, 2) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 3) z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, gdy zmiany są korzystne dla zamawiającego, 4) w przypadku zmiany przepisów prawnych w oparciu o które realizowane jest zamówienie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej w Katowicach ul. Paderewskiego 32b, 40-282 Katowice V-piętro, pok. 502.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej w Katowicach ul. Paderewskiego 32b, 40-282 Katowice V-piętro, pok. 502.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.