eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › Dostawa materiałów wykończeniowych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-01

Mysłowice: Dostawa materiałów wykończeniowych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach.
Numer ogłoszenia: 49803 - 2012; data zamieszczenia: 01.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36931 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia, ul. Bytomska 41, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 3183301, 032 3182011, faks 032 2222330.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów wykończeniowych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów wykończeniowych na potrzeby Oddziału Urazowo - Ortopedycznego dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach. 2. Specyfikację asortymentowo ilościową oraz podział na części określa załącznik nr 2 do SIWZ. Przewiduje się udzielenie zamówienia w 6 częściach. 1- artykuły oświetleniowe, 2-grzejniki płytowe, 3-artykuły łazienkowe, 4-odbojnice i odbojoporęcze, 5-farby, 6 -zabudowa oddziału 3. Pozostałe informacje : a) Asortyment powinien być dopuszczony do stosowania w jednostkach służby zdrowia. b) Wymaga się aby zabudowa opisana w części 6 wyceniona została wraz z dostawą i montażem c) Konstrukcja i powierzchnia drzwi powinna zapewniać bezproblemowe stosowanie środków chemicznych zapewniających utrzymanie drzwi w wymaganej przepisami sanitarnymi czystości. d) Wykonawca udzieli gwarancji na asortyment opisany w części nr 1,3 i 4- min. 24 miesiące, na asortyment opisany w części 2 - min. 10 lat, na dostawę i wykonanie zabudowy - min. 5 lat. e) Okres przydatności do użycia w przypadku farb winien wynosić nie mniej niż 12 miesięcy. f) UWAGA: Wymiary podane przez Zamawiającego ( dot. części 6) mogą się nieznacznie różnić w związku z tym Wykonawca powinien dokonać własnego pomiaru. Przed ostatecznym wykonaniem należy sprawdzić z natury wszystkie wymiary..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej) 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe 44.60.00.00 - Zbiorniki, rezerwuary i pojemniki; grzejniki centralnego ogrzewania i kotły 44.80.00.00 - Farby, lakiery i mastyksy 44.20.00.00 - Wyroby konstrukcyjne 44.40.00.00 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane 45.42.11.53 - Instalowanie zabudowanych mebli 39.15.10.00 - Meble różne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: artykuły oświetleniowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LEMAR Electric Sp. z o.o., Stadionowa 4, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4010,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4896,08

  • Oferta z najniższą ceną: 4896,08 / Oferta z najwyższą ceną: 5956,73

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: grzejniki płytowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe SEA Paweł Bronikowski, Norbertańska 3, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8994,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6457,50

  • Oferta z najniższą ceną: 5992,63 / Oferta z najwyższą ceną: 9585,59

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: artykuły łazienkowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe SEA Paweł Bronikowski, Norbertańska 3, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8405,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5053,09

  • Oferta z najniższą ceną: 4955,68 / Oferta z najwyższą ceną: 8429,99

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: odbojnice i odbojoporęcze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • C/S Polska Sp. z o.o., Szczecińska 34, 73-108 Kobylanka, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10299,9 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12151,52

  • Oferta z najniższą ceną: 12151,52 / Oferta z najwyższą ceną: 12151,52

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: farby

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. BUD-CHEM s.c., Nowy Świat, 41-706 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3512,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2617,44

  • Oferta z najniższą ceną: 2617,44 / Oferta z najwyższą ceną: 13886,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: zabudowa oddziału

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FPHU ROTOR Michał Mozler, Niedurnego 131, 41-703 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12032,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.