eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konopiska › Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji - Budowa gminnej hali sportowej wraz z zapleczem socjalnym w Konopiskach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-12

Konopiska: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji - Budowa gminnej hali sportowej wraz z zapleczem socjalnym w Konopiskach
Numer ogłoszenia: 49721 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Konopiska , ul. Lipowa 5, 42-274 Konopiska, woj. śląskie, tel. 034 32- 82-057.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopiska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji - Budowa gminnej hali sportowej wraz z zapleczem socjalnym w Konopiskach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji - Budowa gminnej hali sportowej wraz z zapleczem socjalnym w Konopiskach. Zakres rzeczowy robót które będą podlegać nadzorowi: Hala sportowa o kubaturze ok. 16 850 m3 i powierzchni użytkowej 1773,2 m2 . Zaplecze hali przylega do boków hali od strony zachodniej, południowej i wschodniej. Jest to budynek dwukondygnacyjny o powierzchni użytkowej 1703,4 m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 5.000,00 zł Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.Nr 109, poz.1158 oraz z 2002r Nr 25 , poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego : Bank Spółdzielczy Konopiska konto nr 56 8273 0006 2001 0000 0172 0004 . Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego . Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a, 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu, tj. do dnia 19.03.2009r. do godz. 14:00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofertę akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą tylko Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Określone w art. 22 ust. 1 ustawy- Prawo zamówień publicznych - warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: Ocena tego warunku odbędzie się na podstawie: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek będzie spełniony, jeśli Wykonawca: 3.1 Wykonał z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi polegające na pełnieniu funkcji inwestora zastępczego dotyczące budowy hali sportowej, sali gimnastycznej pełnowymiarowej (tzn. o wymiarach boiska 20m x 40m ) o kubaturze nie mniejszej niż 12.000 m3 w tym: co najmniej 1 usługę o wartości inwestycji powyżej 5.000.000 PLN. 3.2.Dysponuje osobami mogącymi pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie z uprawnieniami do nadzorowania robót budowlanych w specjalnościach: - architektonicznej - bez ograniczeń - konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych bez ograniczeń - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych bez ograniczeń - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod- kan. bez ograniczeń. lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających wyżej określone uprawnienia; 4. Wykonawca musi udowodnić że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: - wykazać się średnim obrotem z trzech ostatnich lat obrotowych(tj.2005- 2007) w wysokości minimum 600.000 zł - posiadać środki własne lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000 zł - wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 1.000.000 zł 5. Wykonawca musi wpłacić wadium w wysokości 5.000,00 zł Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty i dokumentów oraz oświadczeń załączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze: 1) Wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2) Oświadczenie Wykonawcy że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy- Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Sporządzony przez Wykonawcę wykaz zadań, z którego musi wynikać że wykonał on z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi polegające na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego dotyczące budowy hali sportowej, sali gimnastycznej pełnowymiarowej (tzn. o wymiarach boiska 20m x 40m ) o kubaturze nie mniejszej niż 12.000 m3 w tym: co najmniej 1 usługę o wartości inwestycji powyżej 5.000.000 PLN - wg załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji. Do ww. wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające , że roboty te zostały wykonane należycie tj. referencje. 8) Wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg załącznika nr 4a do niniejszej specyfikacji - w przypadku osób, którymi Wykonawca dysponuje i wg załącznika nr 4b do niniejszej specyfikacji - w przypadku osób, którymi Wykonawca będzie dysponował; 9. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie stanowiącym załącznik nr 4b Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 10)Dokumenty potwierdzające że osoby wskazane do wykonania zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające członkowstwo z właściwej Izby samorządu zawodowego . 11).Sprawozdanie finansowe składające się z: bilansu, rachunku zysków i start, informacji dodatkowej (obejmującej wprowadzenie do sprawozdania finansowego oraz dodatkowe informacje i objaśnienia), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu. W przypadku gdy, Wykonawcy nie są zobowiązani do sporządzania sprawozdania finansowego zobowiązani są do przedstawienia innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe ( 2005 - 2007r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 12). Informacja z banku o posiadanych środkach na rachunku bankowym lub potwierdzenie zdolności kredytowej na wymaganą kwotę 13). Kopia polisy OC lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzająca że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 1.000.000 zł 14). Kserokopia dowodu wpłaty wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.konopiska.akcessnet.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Konopiska, ul. Lipowa 5, 42-274 Konopiska, Pokój nr 4 , parter.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Konopiska, ul. Lipowa 5, 42-274 Konopiska, Pokój nr 3 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.