eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-21

POZYCJA 49388

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Dzierżoniów: wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.: "Budowa budynku mieszkalnego 36-rodzinnego w Dzierżoniowie na os. Różanym 53" bud. B Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dzierżoniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego, do kontaktów: Ryszard Stupiński, ul. Świdnicka 35, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8312260. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.um.dzierzoniow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.: "Budowa budynku mieszkalnego 36-rodzinnego w Dzierżoniowie na os. Różanym 53" bud. B. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Dzierżoniów, os. Różane. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia : Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-instalacyjne przewidziane dokumentacją techniczną autorstwa pracowni projektowej DEKORO Projektowanie i Doradztwo Techniczne obejmującą budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z instalacjami wewnętrznymi i zagospodarowaniem terenu. Dane techniczne inwestycji - Budynek mieszkalny 36-rodzinny, podpiwniczony , dwuklatkowy o strukturze mieszkań 1P i 2Pm - Ilość mieszkań : 36 - Powierzchnia użytkowa mieszkalna 1454 m kw. - Kubatura 7385,1 m sześc. - Stropy zaprojektowano z płyt żelbetowych wielokanałowych typu "S" - Ściany zewnętrzne murowane z bloczków gazobetonowych odm.600 na zaprawie cem.wap. ze wzmocnieniami żelbetowymi. - Ściany wewnętrzne z bloczków żwirobetonowych i bloczków z gazobetonowych na zaprawie. - Ocieplenie ścian zewnętrznych metodą lekko-mokrą ze styropianu gr.10cm z wyprawą elewacyjną cienkowarstwową. - Stolarka drzwiowa wewnętrzna typowa płycinowa pełna i szklona , zewnętrzna aluminiowa szklona szybą bezpieczną. - Stolarka okienna typowa PCV o wsp.KŁ1,1 W/m kw. K Obiekt wyposażono w podstawowe instalacje wod-kan, gazową, elektryczną i centralnego ogrzewania mieszkań przewidzianymi do realizacji na podstawie opracowań branżowych. Zagospodarowanie terenu obejmuje realizację chodników placyków wypoczynkowych oraz niezbędne dojścia do obiektu wraz z uzbrojeniem w sieci podziemne (z wyłączeniemprzyłącza energetycznego i gazowego realizowanego w ramach umowy przyłączeniowej przez dostawców mediów). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzi działalność tożsamą z przedmiotem zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i2 ustawy prawo zamówień publicznych, - spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, - posiada uprawnienia wymagane przepisami innymi niż ustawa prawo zamówień publicznych ustaw konstytuujących działanie podmiotu na rynku wykonawstwa i usług budowlanych, - przy wykonywanych pracach zatrudni wykwalifikowany i doświadczony personel oraz kadrę techniczną posiadającą uprawnienia wymagane Prawem Budowlanym i przepisami szczegółowymi a niezbędne do wykonania prac określonych w dokumentacji technicznej, - posiada sprzęt /własny lub dzierżawiony/ niezbędny do wykonania prac określonych w dokumentacji projektowej. - posiada potencjał finansowy wystarczający do zrealizowania zamówienia zgodnie z harmonogramem robót, przy założeniu iż zapłata za wykonany zakres zadania dokonywana będzie w oparciu o harmonogram rzeczowo -finansowy, - realizował w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej trzy zamówienia publiczne na roboty tożsame z przedmiotem zamówienia o łącznej wartości nie niższej niż 7. 500,000 zł. brutto, - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na przedmiotową realizację nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł. - posiada polisę ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zl., - udzieli 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. - wykaże wskaźnik Altmana (Z), za 2005 rok obrachunkowy, nie mniejszy niż 2,675 pkt, wg wzoru opisanego w SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zadanie powyżej 60 000 euro ale poniżej wartości określonych w art. 11 ust. 8 Dane techniczne inwestycji - Budynek mieszkalny 36-rodzinny, podpiwniczony , dwuklatkowy o strukturze mieszkań 1P i 2Pm - Ilość mieszkań : 36 - Powierzchnia użytkowa mieszkalna 1454 m kw. - Kubatura 7385,1 m sześc. - Stropy zaprojektowano z płyt żelbetowych wielokanałowych typu "S" - Ściany zewnętrzne murowane z bloczków gazobetonowych odm.600 na zaprawie cem.wap. ze wzmocnieniami żelbetowymi. - Ściany wewnętrzne z bloczków żwirobetonowych i bloczków z gazobetonowych na zaprawie. - Ocieplenie ścian zewnętrznych metodą lekko-mokrą ze styropianu gr.10cm z wyprawą elewacyjną cienkowarstwową. - Stolarka drzwiowa wewnętrzna typowa płycinowa pełna Obiekt wyposażono w podstawowe instalacje wod-kan, gazową, elektryczną i centralnego ogrzewania mieszkań i szklona , zewnętrzna aluminiowa szklona szybą bezpieczną. - Stolarka okienna typowa PCV o wsp.KŁ1,1 W/m kw. K. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 50 000 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: - jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzi działalność tożsamą z przedmiotem zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - posiada uprawnienia wymagane przepisami innymi niż ustawa prawo zamówień publicznych ustaw konstytuujących działanie podmiotu na rynku wykonawstwa i usług budowlanych, - przy wykonywanych pracach zatrudni wykwalifikowany i doświadczony personel oraz kadrę techniczną posiadającą uprawnienia wymagane Prawem Budowlanym i przepisami szczegółowymi a niezbędne do wykonania prac określonych w dokumentacji technicznej, - posiada sprzęt (własny lub dzierżawiony) niezbędny do wykonania prac określonych w dokumentacji projektowej. - posiada potencjał finansowy wystarczający do zrealizowania zamówienia zgodnie z harmonogramem robót, przy założeniu iż zapłata za wykonany zakres zadania dokonywana będzie w oparciu o harmonogram rzeczowo -finansowy, - realizował w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej trzy zamówienia publiczne na roboty tożsame z przedmiotem zamówienia o łącznej wartości nie niższej niż 7. 500,000 zł. brutto, - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na przedmiotową realizację nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł. - posiada polisę ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zl., - udzieli 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. - wykaże wskaźnik Altmana (Z), za 2005 rok obrachunkowy, nie mniejszy niż 2,675 pkt, wg wzoru opisanego w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana wg formuły "spełnia- nie spełnia" na druku stanowiącym załącznik do protokołu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie w przypadku konsorcjum. Umowa ta winna m.in. wskazywać lidera konsorcjum oraz zapis o odpowiedzialności solidarnej uczestników konsorcjum wobec inwestora. Zamawiający żąda aby w umowie był zapis iż minimum 50% prac objętych przedmiotem zamówienia wykonywał będzie lider konsorcjum. Każdy z uczestników konsorcjum winien załączyć do oferty dokumenty wskazane w pkt. d, l, ł, m c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Zaświadczenie wydane nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) Dowód wpłaty wadium w wysokości 50 000 zł. g) Wykaz wykonawców / zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w systemie podwykonawczym / , którym wykonawca zleci wykonanie części prac wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia. Zapisy umów lub projekty umów nie mogą stać w sprzeczności z postanowieniami przedmiotowo-istotnymi umowy zawartej pomiędzy oferentem (wykonawcą generalnym) a zamawiającym stanowiącej załącznik Nr 2 do SIWZ. Umowy lub projekty umów podwykonawczych oferent dołączy do ofert celem akceptacji ich przez Zamawiającego zgodnie z art. 6471 kodeksu cywilnego (Dz.U. z dnia 14 lutego 2003 r. Nr 49 poz 408) Do wykazu należy dołączyć informację o kwalifikacjach podwykonawców niezbędnych do realizacji zamówienia. h) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego , w okresie ostatnich trzech, i) wykaz pracowników kadry technicznej wyznaczonych do realizacji zadania wraz z potwierdzeniem kwalifikacji tych pracowników w formie kserokopii odpowiednich uprawnień budowlanych oraz zaświadczeniem o wpisie do centralnego rejestru członków właściwej izby samorządu zawodowego z potwierdzeniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanego zawodu. Zaświadczenia powinny być aktualne na dzień otwarcia ofert zgodnie z art.6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. (Dz.U. Nr 5 z 2001 r. poz 42) wraz z referencjami imiennymi lub oświadczeniem kierownika budowy o zdobytym doświadczeniu zawodowym, j) wykaz zrealizowanych robót, z którego wynika że Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej trzy zamówienia publiczne na roboty tożsame z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 7.500.000 zł. brutto łącznie, k) protokoły końcowe odbioru robót lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie robót wymienionych w wykazie z należytą starannością dla co najmniej trzech obiektów tożsamych z przedmiotem przetargu. l) polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczeniowy potwerdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - wartość polisy nie mniejsza niż: 500 000 zł. Polisa ważna do 30.12.2007r. ł) pisemną informację z banku , w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Posiadanie środków finansowych lub możliwość zaciągnięcia kredytu na kwotę minimum 1 000 000 zł. Dokument ma określać konkretną kwotę, Zamawiający nie przyjmuje potwierdzenia z banku z określeniem: "możliwość kredytowania poprzez podanie np.: kwota sześciocyfrowa", m) sprawozdanie finansowe, a jeśli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe; osiągnięcie w jednym z ostatnich trzech lat obrotu wielkości minimum 3 500 000,00 zł. Do sprawozdania dołączyć wyliczenie wskaźnika Altmana. n) kosztorys ofertowy o) harmonogram rzeczowo-finansowy (tabela ryczałtowa) realizacji zadania z rozbiciem na poszczególne elementy robót z podziałem na elementy rozliczeniowe (harmonogram stanowi załącznik do oferty i umowy) p) zaakceptowany projekt umowy przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.dzierzoniow.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest drogą elektroniczną www.um.dzierzoniow.pl/BIP/um.dzierzoniow.pl lub można odebrać osobiście, po uprzednim złożeniu wniosku o wydanie dokumentacji przetargowej w siedzibie Zamawiającego, Biuro DTBS, ul. Świdnicka 35, Dzierżoniów, pon.,śr., czw., pt.,730 -1530 oraz wt. 730-1600, lub za zaliczeniem pocztowym. Cena za SIWZ - 50,00 zł plus koszty przesyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2006 godzina 13:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.10.2006, godzina 14:00, DTBS ul. Świdnicka 35, 58-200 Dzierżoniów.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.