eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › USŁUGĘ WYWOZU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADU O KODZIE 19 13 06 (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów Dz.U. z 2001r., Nr 112, poz. 1206)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-05

Bytom: USŁUGĘ WYWOZU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADU O KODZIE 19 13 06 (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów Dz.U. z 2001r., Nr 112, poz. 1206)
Numer ogłoszenia: 492624 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 459290 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Pompownia BOLKO Spółka. z o. o., ul. Kruszcowa 4, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2811335, 032 2819167, faks 032 2811335 w. 312.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna, o której mowa w art.3 ust.1 pkt3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGĘ WYWOZU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADU O KODZIE 19 13 06 (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów Dz.U. z 2001r., Nr 112, poz. 1206).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA. Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 13 06 (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów Dz.U. z 2001r., Nr 112, poz. 1206) (CPV: 90513600-2; 90513700-3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert zawierających równoważny przedmiot zamówienia. 2. WYMAGANY TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Wymagany termin realizacji zamówienia: do 7 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu podpisania umowy. 3. WARUNKI PRZEDMIOTOWE. 1. Odpad należy wydobyć z odstojnika położonego w Piekarach Śląskich - Brzozowicach-Kamieniu przy ul. Lotników. 2. Ilość szlamu do wydobycia, transportu i zagospodarowania: 1 694 tony masy mokrej przy średniej zawartości wody (uwodnieniu), 30% co daje 1 186 ton masy suchej. 3. Prace polegać będą na: a) częściowym otwarciu odstojnika (częściowe rozebranie skarpy), b) wydobyciu szlamu, c) załadunku szlamu na samochody, d) zważeniu odpadu na zasadach określonych w niniejszej SIWZ, e) przetransportowaniu szlamu do miejsca jego zagospodarowania, f) wycięciu i usunięciu (wywiezieniu) krzaków, chwastów, zarośli itp. porastających dno odstojnika oraz jego skarpy g) zamknięciu odstojnika (odbudowie skarpy), h) przywróceniu do stanu poprzedniego terenu, z którego korzystał Wykonawca w Piekarach Śląskich - Brzozowicach Kamieniu przy ul. Lotników w celu realizacji przedmiotu zamówienia, i) zagospodarowaniu szlamu zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Usługę należy świadczyć w godzinach nieuciążliwych dla okolicznych mieszkańców, tj. od 6: 30 do 21:30 5. Zagospodarowanie odpadu nastąpi zgodnie z posiadanymi przez Wykonawcę zezwoleniami, decyzjami wydanymi przez właściwe organy administracji na transport i zagospodarowanie (odzysk) odpadu o kodzie 19 13 06 - szlamy z oczyszczania wód podziemnych inne niż wymienione w 19 13 05. 6. Wszelkie koszty i składniki związane z należytą realizacją przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w cenie oferty, a w szczególności: koszty wydobycia odpadu; koszty załadunku odpadu; koszty transportu związane z wywozem odpadu z miejsca jego magazynowania w Piekarach Śląskich - Brzozowicach Kamieniu przy ul. Lotników do drogi publicznej, a stamtąd do miejsca zagospodarowania odpadu; koszty związane z dojazdem do punktu ważenia oraz samym ważeniem; koszty zagospodarowania odpadu.) 7. Jeżeli w trakcie i w związku z realizacją zadania powstaną inne odpady, to Wykonawca jest wytwarzającym i posiadaczem tych odpadów (innych niż odpady o kodzie 19 13 06) i ma obowiązek postępować z tymi odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 8. W przypadku wysypania się odpadu w trakcie załadunku, w trakcie transportu lub w trakcie rozładunku, Wykonawca jest zobowiązany do jego usunięcia we własnym zakresie i na własny koszt. 9. Drogę z miejsca magazynowania odpadu do drogi publicznej należy przewidzieć w sposób nie wpływający na bieżącą działalność Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania drogi z miejsca magazynowania odpadu w Piekarach Śląskich - Brzozowicach Kamieniu do drogi publicznej w stanie umożliwiającym swobodne poruszanie się pojazdów Zamawiającego. 10. Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody powstałe w trakcie wydobycia, załadunku, transportu i rozładunku odpadu oraz za skutki ewentualnego naruszenia stanu środowiska. 11. Zamawiający uprawniony jest do wybrania każdego dnia wykonywania przez Wykonawcę usługi, co najmniej jednego samochodu załadowanego odpadem, który Wykonawca zobowiązany będzie skierować na wagę znajdującą się na terenie spółki /Orzeł Biały/ S.A. w Bytomiu przy ul. Siemianowickiej 98. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania ważenia w innym miejscu wskazanym przez Wykonawcę w ofercie, pod warunkiem, iż waga, na której ma być dokonywane ważenie posiada stosowne certyfikaty. Ważenie odbywać się będzie w obecności pracownika Zamawiającego lub upoważnionej przez niego osoby. 12. Podstawą do stwierdzenia (poświadczenia), iż Wykonawca wywiózł określoną ilość masy mokrej odpadu o kodzie 19 13 06 będzie iloczyn ilości wywożonego odpadu stwierdzony w wyniku ważenia oraz stwierdzona przez Zamawiającego ilość załadowanych odpadem pojazdów Wykonawcy, która wyjechała z miejsca jego magazynowania w Piekarach Śląskich - Brzozowicach-Kamieniu do miejsca jego zagospodarowania. 13. Dla stwierdzonej (poświadczonej) ilości wywiezionej przez Wykonawcę masy mokrej odpadu o kodzie 19 13 06 Zamawiający sporządzi i przekaże mu - w odpowiedniej ilości - kartę przekazania odpadu. 14. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się z warunkami terenowymi i techniczno-organizacyjnymi występującymi u Zamawiającego. 15. Za stan techniczny sprzętu i środków transportu pracujących przy realizacji przedmiotu zamówienia, odpowiada wyłącznie Wykonawca. 16. Wykonawca odpowiada przed organami państwowymi: PIP, SANEPID itp. oraz przejmuje wszystkie sprawy będące wynikiem kontroli powyższych instytucji związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 17. Wykonawca odpowiada za wszelkie skutki związane z naruszeniem przez niego obowiązujących przepisów prawa w zakresie transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 13 06 (szlamy z oczyszczania wód podziemnych inne niż wymienione w 19 13 05), a w szczególności wynikające z: a) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tekst jedn.: Dz. U. z 2010r., Nr 185, poz. 1243 z póź. zm.), b) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jedn.: Dz. U. z 2008r., Nr 25, poz. 150 z późn. zm.), c) ustawy dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 19 poz. 115 z późn. zm.), d) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003r., Nr 32, poz.262 z późn. zm.), e) rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001r. (Dz. U. z 2001r., Nr 118, poz. 1263) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych. 18. Na prace związane z zamknięciem odstojnika (odbudową skarpy) Wykonawca udziela Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.36.00-2, 90.51.37.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOSAR Sp. z o.o., ul. Konstytucji 61, 41-905 Bytom, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 593519,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 559014,41

  • Oferta z najniższą ceną: 210394,80 / Oferta z najwyższą ceną: 559014,41

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.