eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów żywnościowych oraz ich sukcesywna dostawa do placówek zamawiającego mieszczących się w Piekarach Śląskich w następujących punktach miastaa) Dzienny Dom Pomocy Społecznej, ul. Okrzei 25, b) Dzienny Ośrodek Opieku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-08

Piekary Śląskie: Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów żywnościowych oraz ich sukcesywna dostawa do placówek zamawiającego mieszczących się w Piekarach Śląskich w następujących punktach miasta: a) Dzienny Dom Pomocy Społecznej, ul. Okrzei 25, b) Dzienny Ośrodek Opiekuńczy dla dzieci do lat 4, ul. M.C. Skłodowskiej 106, c) Punkt Terapii Nr 1, ul. M.C. Skłodowskiej 106, d) Punkt Terapii Nr 2, ul. Okrzei 25, e) Punkt Interwencji Kryzysowej, ul. Przyjaźni 229, f) Biuro Funduszy Europejskich ul. Bpa Nankera 103
Numer ogłoszenia: 4919 - 2010; data zamieszczenia: 08.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 238297 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Bpa. Nankera 103, 41-947 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 0-32 288 35 74, faks 0-32 287 95 03.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów żywnościowych oraz ich sukcesywna dostawa do placówek zamawiającego mieszczących się w Piekarach Śląskich w następujących punktach miasta: a) Dzienny Dom Pomocy Społecznej, ul. Okrzei 25, b) Dzienny Ośrodek Opiekuńczy dla dzieci do lat 4, ul. M.C. Skłodowskiej 106, c) Punkt Terapii Nr 1, ul. M.C. Skłodowskiej 106, d) Punkt Terapii Nr 2, ul. Okrzei 25, e) Punkt Interwencji Kryzysowej, ul. Przyjaźni 229, f) Biuro Funduszy Europejskich ul. Bpa Nankera 103.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów żywnościowych oraz ich sukcesywna dostawa do placówek zamawiającego. 2 Szczegółowy wykaz asortymentu z opisem i podziałem na części zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub na więcej części zamówienia. 3. Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w Załączniku nr 3 do SIWZ są szacunkowe i mogą ulec zmianie tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb zamawiającego. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego. Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z tytułu dostarczonego towaru. 4. Zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, tj. produktów innych producentów niż wymienione w dokumentach z zastrzeżeniem , aby każdy artykuł spożywczy był o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych, walorach smakowych, estetycznych, zachowaniu się podczas obróbki gastronomicznej niż wymienione w Załączniku nr 3 do SIWZ. W takim przypadku należy zaznaczyć , jakiego produktu dotyczy oferta równoważna. 5. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie za 1 kg/szt, na podstawie ilości faktycznie zrealizowanych dostaw - Formularz asortymentowo- cenowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły żywnościowe (dotyczy wszystkich części) do placówek zamawiającego na własny koszt i własne ryzyko. Wykonawca dokona również rozładunku zamówionego towaru do placówek zamawiającego. 7. Wykonawca dostarczy artykuły żywnościowe środkami transportu spełniającymi wymogi rozporządzenia Ministra Zdrowia z 19.12.2002r. w sprawie wymogów sanitarnych dotyczących transportu żywności, substancji pomagających przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności. 8. Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie w ilościach, terminie i według wskazań określonych przez zamawiającego zgodnie ze składanymi zamówieniami na podstawie zgłoszenia telefonicznego bądź pisemnego lub faksem przez okres trwania umowy. 9.Zamówiony towar z Rozdziału III ust. 1 pkt. a,b należy dostarczyć najpóźniej do godziny 7:00 dnia wskazanego przez zamawiającego z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.Dla pozostałych placówek wg uzgodnionego przez strony harmonogramu. 10. Zamówiony towar musi być świeży i musi posiadać świadectwa jakości. 11. Zamawiający nie przewiduje waloryzacji oraz innej zmiany cen w trakcie realizacji umowy. 12. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego wad jakościowych lub posiadających wady eliminujące je do użytku w dostarczanej partii towaru, zamawiający ich nie przyjmie, a wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego towaru na własny koszt w ciągu 3 godzin od momentu zgłoszenia zastrzeżeń co do jakości produktów. 13. Wykonawca odpowiedzialny jest za przestrzeganie zasad systemu HACCP oraz za zapewnienie właściwej jakości zdrowej żywności i materiałów, wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 14. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z całością specyfikacji istotnych warunków zamówienia(SIWZ), wraz z załącznikami, które są integralną częścią niniejszej specyfikacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.20.00 - Drób 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.81.10.00 - Pieczywo 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.33.11.70 - Warzywa mrożone .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1602.45 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 9   

Nazwa: Warzywa i produkty mrożone

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLAR-BRIS Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Jerzy Brożek, Dąbrowska 207, 42-504 Będzin, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1602.45
  • Oferta z najniższą ceną: 1602.45 oferta z najwyższą ceną: 1602.45
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.