eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów żywnościowych oraz ich sukcesywna dostawa do placówek zamawiającego mieszczących się w Piekarach Śląskich w następujących punktach miastaa) Dzienny Dom Pomocy Społecznej, ul. Okrzei 25, b) Dzienny Ośrodek Opieku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-09

Piekary Śląskie: Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów żywnościowych oraz ich sukcesywna dostawa do placówek zamawiającego mieszczących się w Piekarach Śląskich w następujących punktach miasta: a) Dzienny Dom Pomocy Społecznej, ul. Okrzei 25, b) Dzienny Ośrodek Opiekuńczy dla dzieci do lat 4, ul. M.C. Skłodowskiej 106, c) Punkt Terapii Nr 1, ul. M.C. Skłodowskiej 106, d) Punkt Terapii Nr 2, ul. Okrzei 25, e) Punkt Interwencji Kryzysowej, ul. Przyjaźni 229, f) Biuro Funduszy Europejskich, ul.Bpa Nankera 103
Numer ogłoszenia: 238297 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Bpa. Nankera 103, 41-947 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 0-32 288 35 74, faks 0-32 287 95 03.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów żywnościowych oraz ich sukcesywna dostawa do placówek zamawiającego mieszczących się w Piekarach Śląskich w następujących punktach miasta: a) Dzienny Dom Pomocy Społecznej, ul. Okrzei 25, b) Dzienny Ośrodek Opiekuńczy dla dzieci do lat 4, ul. M.C. Skłodowskiej 106, c) Punkt Terapii Nr 1, ul. M.C. Skłodowskiej 106, d) Punkt Terapii Nr 2, ul. Okrzei 25, e) Punkt Interwencji Kryzysowej, ul. Przyjaźni 229, f) Biuro Funduszy Europejskich, ul.Bpa Nankera 103.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów żywnościowych oraz ich sukcesywna dostawa do placówek zamawiającego mieszczących się w Piekarach Śląskich w następujących punktach miasta: a) Dzienny Dom Pomocy Społecznej, ul. Okrzei 25, b) Dzienny Ośrodek Opiekuńczy dla dzieci do lat 4, ul. M.C. Skłodowskiej 106, c) Punkt Terapii Nr 1, ul. M.C. Skłodowskiej 106, d) Punkt Terapii Nr 2, ul. Okrzei 25, e) Punkt Interwencji Kryzysowej, ul. Przyjaźni 229, f) Biuro Funduszy Europejskich, ul. Bpa Nankera 103 2. Szczegółowy wykaz asortymentu z opisem i podziałem na części zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub na więcej części zamówienia. 3. Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w Załączniku nr 3 do SIWZ są szacunkowe i mogą ulec zmianie tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb zamawiającego. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego. Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z tytułu dostarczonego towaru. 4. Zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, tj. produktów innych producentów niż wymienione w dokumentach z zastrzeżeniem , aby każdy artykuł spożywczy był o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych, walorach smakowych, estetycznych, zachowaniu się podczas obróbki gastronomicznej niż wymienione w Załączniku nr 3 do SIWZ. W takim przypadku należy zaznaczyć , jakiego produktu dotyczy oferta równoważna. 5. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie za 1 kg/szt, na podstawie ilości faktycznie zrealizowanych dostaw - Formularz asortymentowo- cenowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły żywnościowe (dotyczy wszystkich części) do placówek zamawiającego na własny koszt i własne ryzyko. Wykonawca dokona również rozładunku zamówionego towaru do placówek zamawiającego. 7. Wykonawca dostarczy artykuły żywnościowe środkami transportu spełniającymi wymogi rozporządzenia Ministra Zdrowia z 19.12.2002r. w sprawie wymogów sanitarnych dotyczących transportu żywności, substancji pomagających przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności. 8. Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie w ilościach, terminie i według wskazań określonych przez zamawiającego zgodnie ze składanymi zamówieniami na podstawie zgłoszenia telefonicznego bądź pisemnego lub faksem przez okres trwania umowy. 9 Zamówiony towar z Rozdziału III ust. 1 pkt. a,b należy dostarczyć najpóźniej do godziny 7:00 dnia wskazanego przez zamawiającego z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Dla pozostałych placówek wg uzgodnionego przez strony harmonogramu. 10. Zamówiony towar musi być świeży i musi posiadać świadectwa jakości. 11. Zamawiający nie przewiduje waloryzacji oraz innej zmiany cen w trakcie realizacji umowy. 12. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego wad jakościowych lub posiadających wady eliminujące je do użytku w dostarczanej partii towaru, zamawiający ich nie przyjmie, a wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego towaru na własny koszt w ciągu 3 godzin od momentu zgłoszenia zastrzeżeń co do jakości produktów. 13. Wykonawca odpowiedzialny jest za przestrzeganie zasad systemu HACCP oraz za zapewnienie właściwej jakości zdrowej żywności i materiałów, wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 14. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z całością specyfikacji istotnych warunków zamówienia(SIWZ), wraz z załącznikami, które są integralną częścią niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.20.00 - Drób 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.81.10.00 - Pieczywo 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.33.11.70 - Warzywa mrożone .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2, spełniający inne określone przez zamawiającego w SIWZ wymagania i potwierdzą powyższe wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, wykazami oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty wg. formuły spełnia / nie spełnia. 3.Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zachodzić będą przesłanki wymienione w art. 24 ust. Ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Oferta wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust.3 wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne było unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.1Dla udokumentowania , iż wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust.1 Pzp): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) oświadczenie, iż spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy wykonawca/wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia nie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, muszą to zaznaczyć w punkcie 3 oświadczenia i dołączyć do oferty zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (Załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Ponadto zamawiający wymaga: a) wypełniony i podpisany Formularz Oferty, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ wg wzoru zamawiającego, b) wypełniony Formularz asortymentowo- cenowy , który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ wg wzoru zamawiającego, c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie określającym status prawny wykonawcy, Oświadczenia i dokumenty winny potwierdzać spełnienie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Powyższe stosuje się odpowiednio do ewentualnych pełnomocnictw. W/w dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do jego reprezentowania. 3. Udział w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie. Jeżeli składana oferta jest ofertą wspólną, kilku podmiotów oferta taka musi spełniać następujące warunki : a) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (spółki cywilne, konsorcja) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. b) w takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. c) wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę wraz z wymaganymi załącznikami. d) podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowę konsorcjum regulują przepisy kodeksu cywilnego. e) postanowienia SIWZ dotyczące wykonawcy dotyczą odpowiednio wykonawców występujących wspólnie. f) najpóźniej przed dniem podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia, wykonawcy składający ofertę wspólną winni przedłożyć zamawiającemu kopię umowy potwierdzającą i regulującą wzajemną ich współpracę. g) wykonawcy występujący wspólnie winni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 Ustawy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają następujące dokumenty: - dotyczące każdego z wykonawców odrębnie dokumenty wymienione w części VI SIWZ pkt 1.1 a,b , - oświadczenie Pełnomocnika, - pozostałe wymagane dokumenty wykonawcy mogą składać łącznie. Pełnomocnik wykonawców winien poświadczyć za zgodność z oryginałem wszystkie dokumenty złożone w formie kopii. Pełnomocnik wykonawców podpisuje również pozostałe dokumenty (oświadczenia) złożone w formie oryginału. h)wszelka korespondencja będzie dokonywana na adres wskazanego Pełnomocnika (lidera) i)wykonawca składający ofertę wspólną, nie może złożyć w jednym postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego odrębnej oferty własnej lub drugiej oferty wspólnie z innymi wykonawcami. Wszystkie oferty złożone przez tego wykonawcę, zamawiający odrzuci. 4. Udział w postępowaniu wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiednio dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U nr 87 poz. 605 z 2006 r. ze zm.), a które Zamawiający wskazał w niniejszej SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.piekary.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, 41-947 Piekary Śląskie ul. Bpa Nankera 103.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2009 godzina 10:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, 41-947 Piekary Śląskie ul. Bpa Nankera 103 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Produkty zwierzęce, mięso i przetwory mięsne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa produktów mięsnych, mięsa i przetworów mięsnych . Dostawa zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostaw drobiu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warzywa, owoce i podobne produkty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa warzyw, owoców i podobnych produktów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pieczywo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa pieczywa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Produkty mleczarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa ryb mrożonych, filetów rybnych i pozostałego mięsa ryb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przyprawy i koncentraty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa przypraw i koncentratów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Różne produkty spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Warzywa i produkty mrożone.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa warzyw i produktów mrożonych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.