eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › adaptacja pomieszczeń bloku E oraz Sali Wydziału Obsługi Mieszkańców w budynku Urzędu Dzielnicy Praga Południe przy ul. Grochowskiej 274 Warszawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-03-12

Warszawa: adaptacja pomieszczeń bloku E oraz Sali Wydziału Obsługi Mieszkańców w budynku Urzędu Dzielnicy Praga Południe przy ul. Grochowskiej 274 Warszawie.
Numer ogłoszenia: 49193 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32467 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe, ul. Grochowska 274, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3380826, faks 022 3380369.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja pomieszczeń bloku E oraz Sali Wydziału Obsługi Mieszkańców w budynku Urzędu Dzielnicy Praga Południe przy ul. Grochowskiej 274 Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń bloku E oraz Sali Wydziału Obsługi Mieszkańców w budynku Urzędu Dzielnicy Praga Południe przy ul. Grochowskiej 274 Warszawie. Roboty te obejmują: - roboty budowlane (m. in. prace rozbiórkowe, wykonanie ścianek GR, wykonanie sufitów podwieszanych, wykonanie tynków zewnętrznych i wewnętrznych, wykonanie posadzek z kamieni sztucznych, montaż drzwi i okien, malowanie, wykonanie konstrukcji stalowej, wykonanie izolacji); - roboty sanitarne (m. in. montaż rurociągów z tworzyw sztucznych, montaż umywalek); - roboty elektryczne (m.in. montaż gniazd, układanie przewodów, montaż lamp, wykonanie instalacji alarmowej, komputerowej). Prace muszą być wykonywane w sposób niezakłócający bieżącego funkcjonowania Urzędu. Zamawiający przewiduje wykonywanie prac w godzinach, po godzinach funkcjonowania Urzędu oraz w dni wolne od pracy (sobota, niedziela) - pracę mogą być wykonywane 24h na dobę z uwzględnieniem powyższego. W przypadku prac uciążliwych muszą one być wykonywane po godzinach pracy Urzędu. Wykonawca przed przystąpieniem do prac uzgodni z Zamawiającym harmonogram prac i wpisze go do dziennika budowy znajdującego się u Zamawiającego. Wykonywane prace na bieżąco będą uzgadniane z Zamawiającym poprzez wpisy w dziennik budowy. Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać wewnętrznych zasad, przepisów, jakie funkcjonują na terenie obiektu gdzie wykonywany jest remont. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego sprzątnięcia miejsca prac. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym pełnej kolorystyki materiałów oraz rodzaju wyposażenia użytego do wykonania przedmiotu zamówienia. Warunkiem zawarcia umowy będzie posiadanie ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) od prowadzonej działalności gospodarczej na cały czas trwania robót. Suma ubezpieczenia gwarancyjnego ogółem w wysokości min. 1.000.000,- zł..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1008196.73 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. AURA Agnieszka Beata Soin, ul. 3 Maja 11, 06-230 Różan, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1008196.73
  • Oferta z najniższą ceną: 990000.00 oferta z najwyższą ceną: 1390064.57
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.