eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › Kompleksowa obsługa bankowa Budżetu Powiatu Strzeleckiego



Ogłoszenie z dnia 2012-12-05

Strzelce Opolskie: Kompleksowa obsługa bankowa Budżetu Powiatu Strzeleckiego
Numer ogłoszenia: 491424 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecki (OR) , ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 77 4401703, 4401755, faks 77 4401701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstrzelecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa bankowa Budżetu Powiatu Strzeleckiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Strzeleckiego w okresie 01.01.2013r. - 31.12.2015r. polegającej na: 3.1. Otwarciu, prowadzeniu i zamykaniu rachunków bankowych w zależności od potrzeb Zamawiającego: - rachunku bieżącego budżetu Powiatu Strzeleckiego, - rachunków bankowych jednostki Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskich, - rachunków bankowych nw. jednostek organizacyjnych Powiatu Strzeleckiego sukcesywnie wraz z wygaszeniem umów obecnie obowiązujących (max termin otwarcia rachunków do dnia 28 lutego 2013r.): - Zespół Szkół Ogólnokształcących w Strzelcach Opolskich, - Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich, - Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy, - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Strzelcach Opolskich, - Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Strzelcach Opolskich, - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Opolskich, - Zespół Szkół Specjalnych przy DPS w Kadłubie, - Zespół Szkół Specjalnych w Strzelcach Opolskich. 3.2 Możliwości złożenia dyspozycji stałego otwierania lokat typu: -(overnight) (bez limitów), - weekendowe (bez limitów). 3.3 Nieodpłatnym zakładaniu dodatkowych rachunków dla wskazanych przez Zamawiającego operacji bankowych. 3.4 Nieodpłatnym potwierdzaniu otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych. 3.5 Realizacji transakcji poprzez system bankowości elektronicznej (przelewy). 3.6 Terminowej realizacji przelewów. 3.7 Przyjmowaniu wpłat gotówkowych. 3.8 Dokonywaniu wypłat gotówkowych. 3.9 Obsłudze czeków. 3.10 Codziennym odbieraniu w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku z punktu kasowego mieszczącego się w siedzibie Zamawiającego wpływów gotówki na następujących warunkach: - w poniedziałki w godz. od 1500 ÷1530, - w pozostałe dni w godz. od 1430 ÷1500 oraz w jednostce DPS w Strzelcach Op. przy ul. Strażackiej 8 codziennie w godz. 1400 ÷1430 Zamawiający nie wymaga posiadania przez Wykonawcę placówki bankowej na terenie Strzelec Opolskich. 3.11 Możliwości udzielenia, w miarę potrzeb, w rachunku bieżącym budżetu Powiatu kredytu krótkoterminowego na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Powiatu, do wysokości określonej w każdym roku przez Radę Powiatu w uchwale budżetowej (w projekcie budżetu na rok 2013 jest to kwota do 3 000 000 zł). Szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa, przy czym: zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową, dopuszcza się również jako zabezpieczenie - oświadczenie o poddaniu się egzekucji, każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda kredytu. 3.12. Możliwości negocjacji stopy oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym w każdym terminie. 3.13 Lokowaniu pojawiających się czasowo wolnych środków finansowych, z możliwością ich wycofania w dowolnym czasie, a w przypadku wcześniejszego zerwania lokaty wypłacenia przez bank odsetek za faktyczną liczbę dni przechowywania środków na rachunku (dot. wszelakiego rodzaju lokat). 3.14. Dokonywaniu kwartalnej kapitalizacji odsetek. 3.15. Naliczaniu odsetek w walucie rachunku rozliczeniowego przyjmując, że rok liczy 365 dni a miesiąc rzeczywistą liczbę dni. 3.16. Przekazywaniu do siedziby Zamawiającego wyciągów bankowych w następnym dniu roboczym do godz. 1500. Wyciągi w formie elektronicznej dostępne w systemie bankowości elektronicznej nie spełniają tego warunku. 3.17. Dostarczaniu czeków gotówkowych do siedziby Zamawiającego (brak możliwości wprowadzenia tzw. czeku elektronicznego). 3.18. Nieodpłatnym udostępnieniu oprogramowania do obsługi budżetu Powiatu Strzeleckiego, w tym jednostek wymienionych w pkt. 2.1 niniejszej specyfikacji. 3.19. Bezpłatnym zainstalowaniu pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej (2 stanowiska w siedzibie Starostwa i po jednym stanowisku w każdej jednostce organizacyjnej). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości stanowisk korzystających z programu. 3.20. Bezpłatnym przeszkoleniu wskazanych pracowników w zakresie obsługi oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej. 3.21. Serwisie oprogramowania, przekazywaniu i instalowaniu wersji aktualizacyjnych, usuwaniu awarii w możliwie najkrótszym czasie, przy czym reakcja serwisu od chwili zgłoszenia powinna nastąpić w ciągu 3 godzin. 3.22. Wyznaczeniu ze strony Wykonawcy osoby odpowiedzialnej za wsparcie techniczne nieodpłatne w zakresie obsługi systemu bankowości elektronicznej (również w siedzibie Zamawiającego). 3.23. Usłudze wyzerowania wskazanych rachunków jednostek budżetowych Powiatu, polegającej na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na tych rachunkach (np. niewykorzystane środki, naliczone odsetki bankowe) na wskazany rachunek Powiatu. 3.24. Możliwości złożenia w oddziale Banku przelewu w formie dyspozycji pisemnej w sytuacjach, gdy nie będzie możliwe dokonanie przelewu elektronicznie - bez dodatkowych opłat, niezależnie od ilości przelewów. 3.25. Bank nie będzie pobierał innych prowizji i opłat poza wymienionymi w formularzu ofertowym. 3.26. Po zakończeniu trwania okresu umowy rachunki bankowe Zamawiającego będą funkcjonowały prze okres do 3 miesięcy wraz z systemem bankowości elektronicznej. Salda na rachunkach będą podlegały codziennie automatycznemu przelaniu na rachunek wskazany przez Zamawiającego. Za usługę w tym okresie bank nie będzie pobierał żadnych opłat. Po upływie tego okresu bank jest zobowiązany do zamknięcia wszystkich rachunków bankowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium na przedmiotowe zadanie w wysokości 4.000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku formach dopuszczonych ustawą pzp. Jeśli wadium wnoszone jest w pieniądzu, należy go wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Leśnicy O/Strzelce Opolskie ul. Gogolińska 2 47-100 Strzelce Opolskie Nr 52 8907 1089 2002 0090 0007 0006 - za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego; 3. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert. 4. Wadium można wnieść także w innej formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp wraz z oświadczeniem o wykonywaniu kompleksowej obsługi bankowej w jednostkach samorządu terytorialnego - załącznik nr 2 do SIWZ;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp wraz z oświadczeniem o wykonywaniu kompleksowej obsługi bankowej w jednostkach samorządu terytorialnego - załącznik nr 2 do SIWZ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wg treści SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wg SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Załączenie sprawozdania finansowego albo jego część, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty potwierdzające wysokość współczynnika wypłacalności na koniec pierwszego półrocza 2012r.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; - w przypadku występowania kilku podmiotów pisemne pełnomocnictwo Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu. Wykonawcy ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu w formie pisemnego pełnomocnictwa (art. 23 ustawy Pzp), - w przypadku występowania pełnomocnika, pełnomocnictwo do podpisania oferty (np. gdy w imieniu wykonawcy występuje inna osoba), - sporządzony przez wykonawcę wzór umowy, parafowany/podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy, zawierający postanowienia zawarte w Część I, pkt 16 SIWZ; - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1155 z późn. zm.).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Wskaźnik oprocentowania lokat typu (overnight) i (weekendowe) - 25
  • 3 - Opłata za realizację przelewów drogą elektroniczną do innego banku - 10
  • 4 - Wysokość oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym HB - 15
  • 5 - Jednorazowa opłata za przyznanie limitu kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatstrzelecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Starostwa Powiatowego przy ul. Jordanowskiej 2, 47-100 Strzelce Opolskie, pok.207.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Starostwa Powiatowego przy ul. Jordanowskiej 2, 47-100 Strzelce Opolskie, w pokój nr 206 (sekretariat, II piętro budynku)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.