To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-22
Ogłoszenie nr 49121 - 2017 z dnia 2017-03-22 r.
Jankowice: Przebudowa zaplecza kuchennego wraz z przebudową świetlicy obiektu oświatowego
położonego w Świerklanach przy ul. Boryńskiej 6.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 13603
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 19091
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świerklany, krajowy numer identyfikacyjny
27625900800000, ul.
ul. Świerklańska
54,
44264
Jankowice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
324 327 500, faks
324 327 509, e-mail
inwestycje@swierklany.pl
Adres strony internetowej (URL): www.swierklany.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa zaplecza kuchennego wraz z przebudową świetlicy obiektu oświatowego położonego w Świerklanach przy ul. Boryńskiej 6.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RIZ.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa zaplecza kuchennego wraz z przebudową świetlicy obiektu oświatowego położonego w Świerklanach przy ul. Boryńskiej 6. Przewiduje się wykonanie prac budowlanych niezbędnych do przebudowy zaplecza kuchennego wraz z przebudową świetlicy obiektu oświatowego w celu ich dostosowania do wydawania zwiększonej ilości posiłków. 3.3. Zakres robót obejmuje: 3.3.1. roboty ogólnobudowlane, w tym: a) wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń kuchni do nowego układu urządzeń zgodnego z projektem technologii kuchni, b) wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu istniejącej świetlicy do zwiększonej ilości uczniów korzystających z obiadów w stołówce szkolnej. W ramach prac należy wykonać: Roboty rozbiórkowe: ? skucia posadzek ? rozbiórki okładzin ściennych ? demontaż części stolarki okiennej oraz drzwiowej ? rozbiórkę części ścian nośnych i działowych Roboty budowlano-montażowe: ? wymurowanie nowych ścian ? założenie podciągów i nadproży stalowych ? zamontowanie ścianki z płyt gipsowokartonowych ? przemurowanie / zamurowanie wskazanych otworów drzwiowych ? wymiana stolarki okiennej na spełniającą wymogi ppoż. ? zamontowanie nowej stolarki drzwiowej ? uzupełnienie tynków ? wykonanie nowych posadzek ? wykonanie nowych okładzin ściennych z płytek ceramicznych ? wykonanie robót malarskich ścian i sufitów 3.3.2. roboty instalacyjne: a) elektryczne: ? demontaż instalacji elektrycznej zasilanej z tablicy rozdzielczej TR-3 wraz z osprzętem w pomieszczeniu zaplecza kuchennego w przedszkolu ? demontaż zasilania obwodów 230V oświetlenia i gniazd wtykowych świetlicy i zaplecza wyprowadzonych z tablicy rozdzielczej RGTL w szkole ? wykucie bruzd, wykonanie zasilania 400V do urządzeń technologicznych ? wykucie bruzd, wykonanie instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych w kuchni i świetlicy ? likwidacja korytek kablowych instalacji komputerowej w świetlicy, zatynkowanie przewodów komputerowych z korytek kablowych, wymiana osprzętu n/t instalacji komputerowej i zasilania 230V DATA na osprzęt p/t ? zabudowa dodatkowego zestawu instalacji komputerowej i zasilania 230V komputerów ? przebudowa istniejącej kamery monitoringu ? wykonanie zasilania wentylacji mechanicznej b) wodociągowe i kanalizacyjne: ? demontaż części podłączeń istniejących ? wykonanie zasilania nowych urządzeń z istniejącej instalacji wody zimnej i ciepłej ? wykonanie nowych podłączeń kanalizacyjnych ? demontaż i ponowny montaż (po robotach instalacyjnych) istniejącego stropu podwieszanego z płyt GKF o odporności ogniowej EI-120. c) gazowe: Wykonanie nowego zasilania urządzeń gazowych zlokalizowanych w nowych miejscach wg dyspozycji architektonicznej. Instalacja gazowa wykonana z rur stalowych b/szwu łączonych przez spawanie. d) wentylacyjne i c.o.: ? likwidacja istniejących oraz wykonanie nowych: okapów kuchennych, kanałów wentylacyjnych nawiewnych i wywiewnych ? likwidacja istniejącej i wykonanie nowych: centrali wentylacyjnej, wentylatorów dachowych kuchennych oraz istniejącego zasilania c.o. centrali wentylacyjnej, ? przełożenie istniejących grzejników c.o. kolidujących z projektowaną przebudową. 3.3.3. dostarczenie i montaż: a) wyposażenia technologicznego kuchni, w tym m.in.: ? pieca konwekcyjno - parowego na 6 blach wraz z podstawą - 1 szt. ? taboretu gazowego jednopalnikowego - 2 szt. ? kuchni gazowej nastawnej 6 płytowej - 1 szt. ? kotleciarki - 1 szt. ? zmywarki gastronomicznej wraz z podstawą - 1 szt. oraz pozostałego wyposażenia zgodnie z zaprojektowaną technologią kuchni. b) wyposażenia jadalni - świetlicy, w tym m.in.: ? osłon na grzejniki ? dywanu ? rolet okiennych ? zlewu ? pozostałych drobnych elementów wyposażenia UWAGA: ? Wykonawca będzie miał możliwość wykonywania prac w godzinach od 6.00 do 21.00, w dniach od poniedziałku do piątku przez cały czas trwania Inwestycji, ? jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia zaplecza kuchennego w placówce oświatowej, wyposażenie/urządzenia muszą spełniać prawem przewidziane wymagania (w tym sanitarne) dla wyrobów mających kontakt z żywnością oraz stosowanych w placówkach oświatowych. 3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załącznikach do niniejszej SIWZ: 3.5.1. dokumentacji projektowej, 3.5.2. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z parametrami równoważności dla materiałów i urządzeń, stanowiącymi jej załączniki, 3.5.3. istotnych postanowieniach umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
45111100-9,
45262500-6,
45421000-4,
45410000-4,
45432100-5,
45442100-8,
45300000-0,
45310000-3,
45311200-2,
45314300-4,
45330000-9,
45331100-7,
45331200-8,
45320000-6,
45333000-0,
45453000-7,
39100000-3,
39150000-8,
42210000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT419944.57 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 413853,44 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.