To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-28
Warszawa: ZP/INW/25/13/PN Dostawa 5 sztuk kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 490578 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 448404 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy Warszawa-Praga w Warszawie, aleja Solidarności 127, 00-898 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 440 11 63, faks 22 440 11 65.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/INW/25/13/PN Dostawa 5 sztuk kserokopiarek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Dostawę i uruchomienie kserokopiarek czarno-białych w siedzibach: 1) Sądu Rejonowego dla Warszawy Pragi-Północ w Warszawie z siedzibą w Warszawie (03-813) przy ul. Terespolskiej 15A - 2 sztuki ; 2) Sądu Rejonowego w Wołominie z siedzibą w Wołominie (05-200) przy ul. Prądzyńskiego 3A - 1 sztuka; 3) Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie z siedzibą w Warszawie (00-898) przy al. Solidarności 127 - 2 sztuki. 2. Dostawę 10 sztuk tonerów do zaoferowanych kserokopiarek do: 1) Sądu Rejonowego dla Warszawy Pragi-Północ w Warszawie z siedzibą w Warszawie (03-813) przy ul. Terespolskiej 15A - 4 sztuki; 2) Sądu Rejonowego w Wołominie z siedzibą w Wołominie (05-200) przy ul. Prądzyńskiego 3A - 2 sztuki; 3) Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie z siedzibą w Warszawie (00-898) przy al. Solidarności 127 - 4 sztuki.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EVEREST AUTOMATYKA BIUROWA Mariusz Soja, Janusz Szewczyk Sp. Jawna, ul. Bokserska 23, 02-690 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61651,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58978,50
Oferta z najniższą ceną: 56887,50 / Oferta z najwyższą ceną: 58978,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie doposażenia lokalu przy ul. Dzielnej 7 w Warszawie na rzecz Specjalistycznej Poradni Profilaktyczno-Terapeutycznej dla dzieci i młodzieży ze środowisk zagrożonych alkoholizmem "OPTA"
- Realizacje w terenie zleceń dotyczących oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz zmian w geometrii pasa drogowego dla ulic m.st Warszawy będących w utrzymaniu (...)
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 719 od km 15+235 do km 18+755 (z wyłączeniem nawierzchni jezdni południowej w km 15+370 do 15+737) " - nr postępowania 071/24
- Dostawa i wymiana centrali klimatyzacyjnej N6-W6 w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie psychologii w Poliklinice w Radomiu, Przychodni Zdrowia Psychicznego
- Stałe sprzątanie pomieszczeń biurowych i powierzchni ogólnodostępnej w IERIGŻ-PIB
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie w sprzęt nagłośnieniowy w ramach zadania "Zachowanie dziedzictwa lokalnego Gminy Kęty poprzez modernizację sceny widowiskowej Domu Kultury w Kętach"
- Organizacja szkoleń z zakresu rewitalizacji i partycypacji społecznej
- Szkolenie - doskonalenie techniki jazdy samochodem osobowym, znak postępowania: ZP-DK-52/24
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracowników UMWD zaangażowanych w realizację Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027 (w ramach 7 zadań)
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Kompleksowa usługa organizacji konferencji otwierającej realizację projektu pn. Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0
więcej: Urządzenia do powielania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.