eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Zadanie nr 1Zakup i dostawa 7 zestawów do eksperymentu - nauki przyrodnicze[..]Zadanie nr 2Zakup i dostawa 13 zestawów do eksperymentu - nauki przyrodnicze [...]Zadanie nr 3Zakup i dostawa laptopów i myszy komputerowych do prowadzenia zajęć nowoczesnymi technikami[...]Zadanie nr 4:Zakup i dostawa 7 zestawów do eksperymentu - nauki matematyczne [...] Zadanie nr 5Opracowanie, wykonanie oraz dostarczenie 357 kompletów materiałów ogólnych z logo unijnym [...]Zadanie nr 6:Opracowanie, wykonanie oraz dostarczenie 7 szt. Tablic zewnętrznych promujących projekt dla szkół [...]Zadanie nr 7:Zakup i dostawa 19 zestawów materiałów do prowadzenia zajęć w ramach koła matematycznego[...]

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-22

Ogłoszenie nr 48976 - 2017 z dnia 2017-03-22 r.

Piekary Śląskie: Zadanie nr 1: Zakup i dostawa 7 zestawów do eksperymentu - nauki przyrodnicze[..]Zadanie nr 2: Zakup i dostawa 13 zestawów do eksperymentu - nauki przyrodnicze [...]Zadanie nr 3: Zakup i dostawa laptopów i myszy komputerowych do prowadzenia zajęć nowoczesnymi technikami[...]Zadanie nr 4:Zakup i dostawa 7 zestawów do eksperymentu - nauki matematyczne [...] Zadanie nr 5: Opracowanie, wykonanie oraz dostarczenie 357 kompletów materiałów ogólnych z logo unijnym [...]Zadanie nr 6:Opracowanie, wykonanie oraz dostarczenie 7 szt. Tablic zewnętrznych promujących projekt dla szkół [...]Zadanie nr 7:Zakup i dostawa 19 zestawów materiałów do prowadzenia zajęć w ramach koła matematycznego[...]
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt Piekarska Akdemia Rozwoju dofinansowany ze środków Unii Europejskej w ramach Regionalnego Programu Opeacyjnego Województwa Śląskiego na laa 2014- 2020 ( Europejski Fundusz połeczny)dla osi Priorytetowej XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjego dla działania : 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnj oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawoweg i średniego dla poddziałania : 11.1.4 Poprawa efyktywności kształcenia ogólnego-konkurs.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 2016-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 24527-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Bytomska  84, 41940   Piekary Śląskie, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323 939 379, faks 32 287 22 69, e-mail um@um.piekary.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zadanie nr 1: Zakup i dostawa 7 zestawów do eksperymentu - nauki przyrodnicze[..]Zadanie nr 2: Zakup i dostawa 13 zestawów do eksperymentu - nauki przyrodnicze [...]Zadanie nr 3: Zakup i dostawa laptopów i myszy komputerowych do prowadzenia zajęć nowoczesnymi technikami[...]Zadanie nr 4:Zakup i dostawa 7 zestawów do eksperymentu - nauki matematyczne [...] Zadanie nr 5: Opracowanie, wykonanie oraz dostarczenie 357 kompletów materiałów ogólnych z logo unijnym [...]Zadanie nr 6:Opracowanie, wykonanie oraz dostarczenie 7 szt. Tablic zewnętrznych promujących projekt dla szkół [...]Zadanie nr 7:Zakup i dostawa 19 zestawów materiałów do prowadzenia zajęć w ramach koła matematycznego[...]

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271-8/PG/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I Zestaw do eksperymentu - nauki przyrodnicze (7szt) Lp. Nazwa sprzętu Ilość sztuk Specyfikacja techniczna 1. Symulator biegu w przyrodzie 1 szt. - model wykonany z tworzywa sztucznego, trójwymiarowy, - funkcjonalny symulator. - model zawiera: wypukłą wanienkę, pokrywka, pokrywka na chmurę, stojak. 2. Zestaw doświadczalny gleba 1 szt. - wyposażony laboratoryjnie (cylindry, szalki, zlewki, pipety, itd.), - w zestawie karty pracy, 20 doświadczeń wraz z omówieniem dla prowadzącego zajęcia, - zestaw zawiera kolorowe, foliowane plansze A4, - zestaw umieszczony w sztywnej walizce. 3. Medialna baza wiedzy przyroda 1szt - wersja dla Szkoły Podstawowej - klasy 4,5,6, - nośnik CD, - wersja BOX, - platforma CD, - wersja polska. 4. Globus fizyczny 1szt - duży globus fizyczny, - średnica min. 42 cm. 5. Kompas 1szt - stal wysokogatunkowa, - średnica tarczy min. 4-5 cm, - typ: busola soczewkowa do wyznaczania azymutu w terenie. 6. Mapa fizyczna świata 1szt - mapa ścienna, - dwustronna - fizyczna, - min. 200 x 140 cm, - 1:19 000 000. 7. Szkiełka mikroskopowe 1szt - wymiary min. 24x50 mm, - w zestawie min. 100 szt. 8. Soczewki 1szt - zestaw min. 6 różnych soczewek śr. 50 mm + stojak, - soczewki umieszczone w drewnianym, zamykanym pudełku z miękkimi przegródkami na każdą soczewkę. 9. Zwierciadło wklęsłe 1szt - przyrząd do obserwacji obrazu rzeczywistego w zwierciadle wklęsłym, - średnica min. 22 cm. 10. Pryzmat 1szt - szklany, - równoboczny, min. 38 mm. 11. Odczynniki 1 komplet Zestaw odczynników składający się z: - tiosiarczan sodu czysty min. 1kg, - wodorotlenek wapnia czysty min. 250g, - chlorek żelaza min. 500g. 12. Mobilny stojak na mapy 1szt - bardzo lekka, aluminiowa, solidna konstrukcja, - wyposażony w kółka. 13. Pierścień Grawensanda 1szt Zestaw zawiera: - metalowy pierścień z rączką, - kulka (z tego samego metalu) z rączką o średnicy mniejszej od wewnętrznej średnicy pierścienia. 14. Stoper 1szt - elektroniczny, - wyświetlacza jednoliniowy, - wodoodporny, - alarm, - zegar, - kalendarz, - dokładność nie gorsza niż.: 1/100s. 15 Termometr cieczowy 1szt - termometr ze skalą min. -30 do 110 st. C, - obudowa, z min.6 kolorowymi suwakami, - termometr można wyjąć z obudowy. 16 Kolby stożkowe 1szt - pojemność min. 200 ml, - wąska szyjka (biokrzemian.). 17 Fartuchy 5szt - fartuch laboratoryjny, - z wysokiej jakości materiału, z trwałej tkaniny poliestrowo - bawełnianej z wykończeniem wodo i plamoodpornym, - wyposażony w ściągacze na końcach rękawów. 18 Klucze do oznaczania roślin 1 zestaw Zestaw kluczy składa się z następujących pozycji: - atlas i klucz. Rośliny zielne i krzewiki Polskiem - przewodnik do oznaczania zbiorowisk roślinnych Polski - karta pozycji, - klucz do oznaczania roślin naczyniowych Polski niżowej. lub równoważne 19 Programy interaktywne 1szt - wersja dla Szkoły Podstawowej - klasy 4,5,6, - pakiet zawiera min. 5 płyt CD-ROM, - dla klas podstawowych 4-6, 20 Laboratorium do hodowli kwiatów 1szt - zestaw zawiera min. 3 przeźroczyste rurki, wykonane z trwałego tworzywa, - zestaw służyć będzie do obserwacji roślin, w tym korzeni, - min. 3 podstawy do pojemników. 21 Kamera 1szt - ekran o rozmiarze min. 2", - maksymalna jakość zdjęć min. 12 mega pikseli, - nagranie wideo w trybie 20 klatek na sekundę, - pamięć wewnętrzna min. 64 MB, z możnością rozszerzenia do min. 2 GB, - ładowana bateria. 22 Mikroskop 1szt - wys. min. 30 cm - szuflada na preparaty, - powiększenie do min. 400, - wbudowana lampka LED, - zdejmowana głowica, - wymaga 3 baterii AAA. 23 Termometr cieczowy 1szt - termometr ze skalą min.-30 do 110 st. C, - obudowa, z min.6 kolorowymi suwakami, - termometr można wyjąć z obudowy. 24 Model ucha 1szt - duży, - sześcioczęściowy, - wykonany z tworzywa sztucznego, - na podstawce, - wymiary min.: wysokość - 24 cm, długość - 36 cm, szerokość - 19 cm. 25 Peryskop 1szt - przyrząd optyczny, - regulowana długość: min. od 20,5 do 39,5 cm. - wykonany z trwałego tworzywa. 26 Małe obserwatorium glebowe 1szt Zestaw składa się z: - pojemnik z tworzywa, - wentylowana pokrywka, - stopki, - 4 opakowania kolorowego granulatu, - instrukcja. 27 Kompozycja zwierzęca 1 zestaw Zestaw gospodarski zwierząt, składający się z: - duże figury zwierząt, - min. 7 sztuk, - wykonane z trwałego tworzywa. 28 Siłomierz 1szt - dynamometr (siłomierz), - wykonany w trwałej metalowej obudowie - 10N. 29 Preparaty mikroskopijne protistów 1szt - grzyby i glony pod mikroskopem, - min. 10 preparatów mikroskopijnych w pudełku, - zapakowane w solidne pudełko. 30 Mapa topograficzna miasta 1szt - plan miasta Bytom, Piekary Śląskie, Radzionków, - skala: 1:20 000. 31 Stacja metrologiczna 1szt - przeznaczona do kontroli i obserwacji podstawowych parametrów klimatycznych, temperatury powietrza, - do mierzenia: powietrza, prędkości wiatru, kierunek wiatru, - długość min. 116 cm. 32 Model serca 1szt - model/rozmiar rzeczywisty, - zamontowany na stojaku, z którego można go ściągnąć. - wykonany z tworzywa sztucznego. 33 Miernik elektroniczny 1szt - uniwersalny, - posiada następujące funkcje pomiaru: napięcia prądu przemiennego, napięcia prądu stałego, wartość prądu stałego, rezystancji, pomiar diody, tester baterii 1,5V, 9V. 34 Zestaw do ćwiczeń optycznych 1 zestaw - ława optyczna z wyposażeniem min. podstawowym, - długość min. 1 m (100cm), - w skład ławy wchodzą min. następujące elementy: lampa optyczna, uchwyt soczewki, soczewka obustronnie wypukła x 3szt, soczewka płasko - wypukła, uchwyt ekranu, ekran biały, ekran szklany matowy, przesłona "I". 35 Waga laboratoryjna 1szt - zakres ważenia min. 10 000g z dokładnością nie gorsza niż 0,1g, - powierzchnia ważenia oraz szalka wykonane są ze stali szlachetnej, - powierzchnia platformy - min. 18x18 cm, - waga posiadająca funkcję zliczania, - zasilanie zarówno z baterii oraz sieci. 36 Akwarium do hodowli roślin 1szt - szklane, - pojemność min. 112 l., - wymiary min.: 80x35x40 cm. Część 2 Zestaw do prowadzenia zajęć w ramach koła przyrodniczego (13szt) Lp. Nazwa sprzętu Ilość sztuk Specyfikacja techniczna 1. Fartuch 6 szt. - fartuch laboratoryjny, - z wysokiej jakości materiału, z trwałej tkaniny poliestrowo - bawełnianej z wykończeniem wodo i plamoodpornym, - wyposażony w ściągacze na końcach rękawów. 2. Zestaw balonów lateksowych - kolorowe 100 sztuk 10 kompletów - lateksowe, - różnokolorowe, - średnica min. 35cm, - w komplecie min. 100 szt. 3. Szkiełka mikroskopowe 5 kompletów - wymiary min. 24x50 mm, - w zestawie min. 100 szt. 4. Nagietek lekarski nasiona 10 szt - waga min. 3g. 5. Aster Alpejski nasiona 10 szt - waga min. 4g. 6. Aster Chiński nasiona 10 szt - waga min. 4g. 7. Sól 1szt - waga min. 1 kg. 8. Druk nawojowy miedziany 1 szt. - drut miedziany miedziany, - długość min. 22m. - średnica min. 2,50 mm, - waga min. 1kg. 9. Srebrzanka drut miedziany srebrzony 10 szt - grubość min. 0,8 mm. - 1 metr 10. Chlorek żelaza 2szt - waga min. 500 g. 11. Tiosiarczan sodu 2szt - czysty, - waga min. 1kg. 12. Ziarna grochu 1szt - waga min. 400g. 13. Ziarna fasoli 1szt - waga min. 400g. 14. Torf ogrodniczy 1szt - waga min. 20l. 15 Podłoże do siewu i pikowania 1szt - waga min. 20l. 16 Podłoże uniwersalne 1 szt. - waga min. 50l 17 Wodorotlenek wapnia 2szt - czysty, - waga min. 250g. 18 Chlorek magnezu 2szt - sześciowodny, - waga min. 1kg. 19 Chlorek potasu 2szt - min. 99% potasowy, - waga min. 1kg. 20 Rękawiczki lateksowe 1 komplet - bezpudrowe, - lateksowe, - w komplecie min. 100 szt. Część 3 Zadanie nr 3 Laptop w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt. I - 7 sztuk; Mysz komputerowa dla osób z niepełnosprawnością w konfiguracji minimalnej jak podano w pkt.II - 2 sztuki I-Laptop Lp. Nazwa składnika/parametru technicznego sprzętu Minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie składników i parametrów technicznych sprzętu A B C 1 Zastosowanie - laptop będzie wykorzystywany na potrzeby szkół podstawowych 2 Typ - komputer przenośny/notebook 3 Procesor - min. jeden procesor czterordzeniowy zgodny z architekturą x86-64 4 Parametry pamięci masowej - technologia SSD - pojemność min. 240 GB 5 Pamięć operacyjna - min. 4 GB 6 Ekran - LCD z podświetlaniem LED - przekątna ekranu min. 15,6" - nominalna rozdzielczość min. 1366 x 768 7 Karta graficzna - zintegrowana 8 Karta dźwiękowa - zintegrowana - wbudowany system głośników min. stereo 9 Napęd optyczny - wbudowana nagrywarka DVD+/- RW 10 Interfejsy zintegrowane z obudową - 1 x DC-in (wejście zasilania) - min. 1 x USB 2.0 - min. 1 x USB 3.0 - min. 1 x HDMI - min. 1 x wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - min. 1 x RJ45 11 Bluetooth - zintegrowany 12 Czytnik kart pamięci - zintegrowany - obsługiwane karty pamięci min. SD, SDHC 13 Karta sieciowa - zintegrowana - 10/100 Mbit/s, Ethernet RJ45 14 Bezprzewodowa karta sieciowa - zintegrowana - Wi-Fi 802.11 b/g/n 15 Wyposażenie standardowe - touchpad - zintegrowana kamera - zintegrowany mikrofon - zintegrowana wydzielona klawiatura numeryczna - zasilacz prądu przemiennego 17 Torba - torba o rozmiarach dostosowanych do wielkości notebook´a 20 System operacyjny - System Microsoft Windows 10 lub równoważny w pełni kompatybilny z dostarczanym sprzętem, pozwalający na uruchomienie wszystkich programów funkcjonujących w środowisku systemowym Windows lub równoważnym oraz zainstalowanie i obsłużenie wszystkich urządzeń peryferyjnych tj. drukarek, skanerów, czytników kart, itp, pozwalający na ich stabilną i poprawną pracę. - umożliwiający uruchamianie i poprawne działanie aplikacji pracujących w trybie 32-bit oraz aplikacji pracujących w trybie 64-bit - licencja nieograniczona w czasie (bezterminowa), nie wymagająca subskrypcji (czasowego odnowienia) - do urządzenia musi zostać dołączony nośnik instalacyjny z potwierdzeniem udzielenia licencji II - Mysz komputerowa dla osób niepełnosprawnych Lp. Nazwa składnika/parametru technicznego sprzętu Minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie składników i parametrów technicznych sprzętu A B C 1 Zastosowanie - mysz komputerowa będzie wykorzystywana przez osoby niepełnosprawne 2 Typ - mysz optyczna trackball 3 Komunikacja z komputerem - przewodowa 4 Interfejs - USB 5 Liczba przycisków - min. 4 6 Kulka trackball - min. 1 szt. - sterowanie palcami w celu przesuwania kursora 7 Obsługiwane systemu operacyjne - Windows Vista, 7, 8, 10 lub równoważny Część 4 Zestaw do eksperymentu - nauki matematyczne (7szt) Lp. Nazwa sprzętu Ilość sztuk Specyfikacja techniczna 1. Duży czytelny zegar tarczowy 1 szt. - magnetyczny zegar demonstracyjny - śr. min. 41 cm, - wykonany z tworzywa sztucznego, - cztery mocne wbudowane magnesy. 2. Geoplan 1 szt. - dwustronny, - wykonany z trwałego, mocnego tworzywa, - w komplecie gumeczki do ćwiczeń. 3. Liczydło 1 szt. - wyposażone w min. 10 rzędów z kolorowymi kulkami, - wykonane z solidnego materiału. 4. Klocki sześcienne 1 zestaw - zestaw zawiera min. 8 otwieranych brył geometrycznych wykonanych z przeźroczystego plastiku, - zestaw zawiera: walec, stożek, sześcian, prostopadłościan, graniastosłup trójkątny, graniastosłup sześciokątny, czworościan, ostrosłup o podstawie kwadratu. 5. Bryły magnetyczne 1 zestaw - zestaw składa się z min. 8 brył magnetycznych: 4 kule o średnicy min. 7,6 cm i 4 sześciany o boku 7,6 cm, - pudełko i podstawa do przechowywania, - bryły wykonane z wytrzymałego tworzywa. 6. Klocki geometryczne 1 zestaw - zestaw składa się z: siedmiu różnych figur geometrycznych o długości boków min. 7 - 10 cm, - wykonane z bezpiecznego i trwałego tworzywa. 7. Wagi laboratoryjne 2 szt. - zakres ważenia min. 7500g z dokładnością min. 0,1g, - powierzchnia ważenia oraz szalka wykonane są ze stali szlachetnej, - powierzchnia platformy - min. 18x18 cm, - waga posiadająca funkcję zliczania, - zasilanie zarówno z baterii oraz sieci. 8. Zestaw do nauki tabliczki mnożenia 1 szt. - tuba Pitagorasa tabliczka mnożenia nauka. 9. Zestaw do mierzenia,klasyfikacji klocki różnią się od siebie kolorem, kształtem, wielkością i grubością, - zestawu liczmanów kolorowych, 250 szt, 6 kolorów, średnica krążka min. 19mm. 10. Puzzle 3D 1 zestaw - zestaw składa się z 4 różnych zestawów puzzli 3D: 216 el. latarnia morska w nocy, 66 el. Wieża Eiffla Paryż, 216 el. Krzywa Wieża Piza, 540 el. Kula Ziemska. 11. Kalkulator 1 szt. - duży, dwunastopozycyjny wyświetlacz, - biurowy, podręczny, - podwójne zasilanie. 12. Cyrkle/ przybory geometryczne 1 zestaw - zestaw geometryczny, min. 10 - elementowy w metalowym pudełku zawierający: cyrkiel na grafity, cyrkiel z uniwersalnym uchwytem, linijkę, 2 ekierki, kątomierz, gumkę, ołówek, grafity, temperówkę. 13. Modele brył obrotowych 1 zestaw - zestaw zawiera min. 6 brył geometrycznych: walec z zaznaczonymi, przekątnymi i wysokością, walec z płaszczyznami, stożek z zaznaczonymi przekątnymi i wysokością, stożek z płaszczyznami, kula z płaszczyznami, przekrojem i promieniem, kula z przekątnymi, - wysokość brył min.: 17 cm. 14. Domino matematyczne 1 szt - zestaw zawiera min. 4 układanki (komplety domina), - każdy zestaw zawiera min. 24 kostki domina (8 x 4cm), - wykonane z grubego tworzywa, - w pudełkach. 15. Przyrządy do nauki o zbiorach i okręgach 1 zestaw - zestaw składa się z: Okręgi - zbiory, komplet min. 15 sztuk plastikowych, składanych okręgów, średnica okręgów min. 25cm, min. 3 kolory (min. po 5 sztuk każdego). Liczmany kolorowe owoce, 108 sztuk w wiaderku. 16. Linijka i ekierki magnetyczne 1 zestaw - linijka, magnetyczna, długość 100c0m, - ekierka tablicowa, magnetyczna, 45x45x90cm, 17. Gra bingo 1 szt - gra planszowa Bingo, Lotto. 18. Tabliczka mnożenia 1 szt - drewniana - wymiary min. 21cm x 21cm -składająca się z min. 81 elementów, gdzie na 1 stronie znajduje się działanie a z drugiej rozwiązanie 19. Zestaw do mierzenia jednostek i objętości 1 zestaw - zestaw składa się z: Kompletu min. 5 klepsydr małych, wys. min. 9 cm, Odważników 1-5-10-20 gramowych, min. 76 szt, Waga ze zbiornikami min. 0,5 - litrowymi, Pojemniki do pomiaru objętości, komplet 6 pojemników, wysokość 11cm. Część 5 W ramach zadania zostanie opracowanie, zakupione i dostarczone 357 kompletów materiałów ogólnych z logo unijnym składających się z: segregatora w twardej oprawie format A4, zeszyt (format A4, min 64 kart. w kratkę) i długopisu w metalowej oprawie. oznaczone zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Na segregatorze, zeszycie i długopisie muszą być umieszczone oznaczenia projektu zgodne z dokumentem "Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji." Na długopisie oznaczenia z logami unijnymi w negatywie. Zleceniodawca musi zaakceptować opracowanie graficzne materiałów, które przekaże przed wykonaniem przedmiotu umowy Wykonawca. Wykonawca dostarczy komplety do Biura Projektu "Piekarska Akademia Rozwoju", ul. Bytomska 84, pokój 216. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy w terminie wskazanym w ofercie, maksymalnie do 14 dni od dnia podpisania umowy. Część 6 Opracowanie, wykonanie oraz dostarczenie 7 szt. tablic zewnętrznych promujących projekt "Piekarska Akademia Rozwoju" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) ramach projekt "Piekarska Akademia Rozwoju" ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi Priorytetowej XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania:11.1 Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej,kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania:11.1.4.Poprawa efektywności kształcenia ogólnego - konkurs. Opracowanie, wykonanie oraz dostarczenie 7 szt. tablic zewnętrznych promujących projekt "Piekarska Akademia Rozwoju" ( 80cm x 120cm, grubość: 5 mm, płyta PCV, pełny kolor 4 + 0) wykonanych zgodnie z aktualnymi Wytycznymi "Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji." Wykonawca przekaże do zaakceptowania zamawiającemu projekt wzoru tablic. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć tablice do Biura Projektu "Piekarska Akademia Rozwoju", mieszczącego się w Urzędzie Miasta w Piekarach Śląskich, ul. Bytomska 84, p.216. Część 7 Zestaw materiałów do prowadzenia zajęć w ramach koła matematycznego (w tym zajęć metodą eksperymentu) -19 zestawów Lp. Nazwa sprzętu Ilość sztuk Specyfikacja techniczna 1. Ryzy papieru 10 szt. - papier ksero, - format A4, - 500 arkuszy, - 80g / m2 2. Klej 30 szt. - waga 22 g., - klej do klejenia papieru, fotografii, kartonu, - bezwonny, - bezbarwny, - niebrudzący, - zmywalny z większości powierzchni. 3. Blok techniczny 20 szt. - 10 arkuszy, - białe kartki, - gramatura poszczególnej kartki 240 g/m2, - format A4. 4. Papier kolorowy 10 szt. - format A4, - zeszyt zawiera 2 kartki z koloru, - 20 sztuk kartek kolorowych w zeszycie. Informacje dodatkowe dot. specyfikacji sprzętu: Wszystkie parametry dotyczą danych producenta sprzętu z wykorzystaniem jego firmowych materiałów eksploatacyjnych, w razie jakichkolwiek wątpliwości muszą być potwierdzone dokumentacją producenta przedstawioną przez wykonawcę (oferenta). Do urządzenia musi być dołączony mały segregator formatu A5 zawierający wszystkie niezbędne dokumenty takie jak instrukcja obsługi, gwarancja, oraz wszystkie płyty/dyskietki z oprogramowaniem, sterownikami dodawanymi do sprzętu. Urządzenie powinno mieć nadany przez dostawcę unikalny numer, który pozwoli na jednoznaczne zidentyfikowanie takiego urządzenia w razie np.: awarii lub serwisu, numer powinien zostać przyklejony na urządzeniu, opakowaniu oraz na dostarczonym do niego segregatorze. W zamówieniu oferowany może być jedynie sprzęt fabrycznie nowy, nigdzie nieużywany poza oczywistą sytuacją związaną z jego testowaniem. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (tylko dla części 5 i 6): a) projekt oznaczenia materiałów zgodnie z opisem w Rozdziale 2, pkt. 1 część 5,6 b) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 4.a) oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji, określone zostały w § 2 pkt 4-7 projektów umowy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 39162000-5
Dodatkowe kody CPV: 39162100-6, 38651000-3, 32322000-6, 30213100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zadanie nr 1: Zakup i dostawa 7 zestawów do eksperymentu - nauki przyrodnicze (wyposażenie pracowni do nauczania metodą eksperymentu w zakresie nauk przyrodniczych/matematyki) dla szkół: MSP nr 1, 9, 11, 12, 14, 15 oraz  Zespołu Szkół im. Marii Grzegorzewskiej w Piekarach Śląskich, w ramach projektu "Piekarska Akademia Rozwoju" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego  Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny).
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - Zamawiający dysponuje kwotą 32 200,00 zł
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zadanie nr 2: Zakup i dostawa 13 zestawów do eksperymentu - nauki przyrodnicze (wyposażenie pracowni do nauczania metodą eksperymentu w zakresie nauk przyrodniczych) dla szkół: MSP nr 1, 9, 11, 12, 14, 15 oraz  Zespołu Szkół im. Marii Grzegorzewskiej w Piekarach Śląskich, w ramach projektu "Piekarska Akademia Rozwoju" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego  Województwa Śląskiego na lata 2014-2020  (Europejski Fundusz Społeczny).
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
CZĘŚĆ 2 Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - Zamawiający dysponuje kwotą 13 000,00 zł
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Zadanie nr 3: Zakup i dostawa laptopów i myszy komputerowych do prowadzenia zajęć nowoczesnymi technikami (wyposażenie pracowni do nauczania metodą eksperymentu w zakresie nauk przyrodniczych/matematycznych) dla szkół: MSP nr 1, 9, 11, 12, 14, 15 oraz  Zespołu Szkół im. Marii Grzegorzewskiej w Piekarach Śląskich, w ramach projektu "Piekarska Akademia Rozwoju" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego  Województwa Śląskiego na lata 2014-2020  (Europejski Fundusz Społeczny).
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT11029.53
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
CPU ZETO sp. z o.o,  pbox@cpu-zeto.pl,  ul. Powstańców Wielkopolskich 20,  58-500,  JELENIA GÓRA,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11674
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11674
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24850
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Zadanie nr 4: Zakup i dostawa 7 zestawów do eksperymentu - nauki matematyczne (wyposażenie pracowni do nauczania metodą eksperymentu w zakresie nauk przyrodniczych/matematyki) dla szkół: MSP nr 1, 9, 11, 12, 14, 15 oraz  Zespołu Szkół im. Marii Grzegorzewskiej w Piekarach Śląskich, w ramach projektu "Piekarska Akademia Rozwoju" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego  Województwa Śląskiego na lata 2014-2020  (Europejski Fundusz Społeczny).
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - Zamawiający dysponuje kwotą 21 700,00 zł
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: Zadanie nr 5: Opracowanie, wykonanie oraz dostarczenie 357 kompletów materiałów ogólnych z logo unijnym dla uczestników zajęć wyrównawczych z j. obcych, informatyki i matematyki w ramach projektu  Piekarska Akademia Rozwoju" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego  Województwa Śląskiego na lata 2014-2020  (Europejski Fundusz Społeczny).
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegąjącej odrzuceniu. Złożono 1 ofertę podlegającą wykluczeniu i w związku z tym na podstawie art. 24 ust. 4- podlegającą odrzuceniu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 6   NAZWA: Opracowanie, wykonanie oraz dostarczenie7 szt. Tablic zewnętrznych promujących projekt dla szkół: MSP nr 1, 9, 11, 12, 14, 15 oraz  Zespołu Szkół im. Marii Grzegorzewskiej w Piekarach Śląskich, w ramach projektu "Piekarska Akademia Rozwoju" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego  Województwa Śląskiego na lata 2014-2020  (Europejski Fundusz Społeczny).
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.Nie wpłynęła żadna oferta.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 7   NAZWA: Zadanie nr 7: Zakup i dostawa 19 zestawów materiałów do prowadzenia zajęć w ramach koła matematycznego ( w tym zajęć metodą eksperymentu) dla szkół: MSP nr 1, 9, 11, 12, 14, 15 oraz  Zespołu Szkół im. Marii Grzegorzewskiej w Piekarach Śląskich, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego  Województwa Śląskiego na lata 2014-2020  (Europejski Fundusz Społeczny).
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT6226.28
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
UNITRON Tadeusz Robaszewski,  robaszewski@unitron.com.pl,  ul.Jana Matejki 15,  47-220,  KĘDZIERZYN- KOŹLE,  kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4560
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1107
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4560
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.