eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sońsk › Bankowa obsługa budżetu Gminy Sońsk i jednostek organizacyjnych Gminy Sońsk w latach 2013-2017

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-04

Sońsk: Bankowa obsługa budżetu Gminy Sońsk i jednostek organizacyjnych Gminy Sońsk w latach 2013-2017
Numer ogłoszenia: 489088 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Ciechanowska 20, 06-430 Sońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6713811, 6713818, faks 023 6713818.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sonsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Sońsk i jednostek organizacyjnych Gminy Sońsk w latach 2013-2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Gminy Sońsk oraz jednostek organizacyjnych Gminy Sońsk, tj.: Urząd Gminy Sońsk, Szkoła Podstawowa im. Szczepana Dobosza w Sońsku, Gimnazjum im. Papieża Jana Pawła II w Sońsk, Szkoła Podstawowa im. Stanisława Milewskiego w Gąsocinie, Gimnazjum w Gąsocinie, Szkoła Podstawowa im. M. Gwiazdowicza w Gąsocinie, Przedszkole w Gołotczyźnie, Przedszkole w Gąsocinie, Zakład Komunalny w Komorach Dąbrownych, Gminny Ośrodek Kultury w Sońsku, Biblioteka Publiczna w Sońsku, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej. Obsługa polegać będzie na: prowadzeniu rachunków bankowych: realizacja poleceń przelewu, przyjmowanie wpłat gotówkowych, dokonywanie wypłat gotówkowych, potwierdzanie stanu salda na każdy dzień roboczy, Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bieżących i pomocniczych będzie zmienne, oparte na stopie referencyjnej WIBID 1M minus stała marża banku. Dla porównania ofert należy przyjąć stopę WIBID 1M z dnia 29.11.2012 r. (4,33 - patrz Rzeczpospolita 29.11.2012 r.) oraz podać w ofercie stałą marżę banku. Marża nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy. Oprocentowanie poszczególnych rachunków będzie ustalone w oparciu o WIBID 1M z dnia, w którym bank przyjął wniosek o otwarcie rachunku. przechowywaniu depozytów; możliwości umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach typu overnight, Oprocentowanie środków pieniężnych umieszczanych na lokatach typu overnight będzie oparte na stopie referencyjnej WIBID ON minus stała marża banku. Dla porównania ofert należy przyjąć stopę WIBID ON z dnia 29.11.2012 r. (4,38 - patrz Rzeczpospolita 29.11.2012 r.) oraz podać w ofercie stałą marżę banku. Marża nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy. Oprocentowanie konkretnej lokaty będzie ustalone w oparciu o WIBID ON z dnia w którym bank przyjął wniosek o otwarcie lokaty. możliwości umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach tygodniowych, Oprocentowanie środków pieniężnych umieszczanych na lokatach tygodniowych będzie oparte na stopie referencyjnej WIBID 1W minus stała marża banku. Dla porównania ofert należy przyjąć stopę WIBID 1W z dnia 29.11.2012 r. (4,39 - patrz Rzeczpospolita 29.11.2012 r.) oraz podać w ofercie stałą marżę banku. Marża nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy. Oprocentowanie konkretnej lokaty będzie ustalone w oparciu o WIBID 1W z dnia w którym bank przyjął wniosek o otwarcie lokaty. możliwości zaciągania kredytów w rachunku bieżącym; Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym będzie zmienne, oparte na stopie referencyjnej WIBOR 1M plus stała marża banku. Dla porównania ofert należy przyjąć stopę WIBOR 1M z dnia 29.11.2012 r. (4,53 - patrz Rzeczpospolita 29.11.2012 r.) oraz podać w ofercie stałą marżę banku. Marża nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy. Wysokość oprocentowania kredytu będzie ustalona w oparciu o stopę WIBOR 1M z dnia, w którym bank przyjął wniosek o uruchomienie kredytu. W ramach bankowej obsługi budżetu Gminy Sońsk oraz jednostek organizacyjnych Gminy Sońsk przewiduje się następującą ilość rachunków bankowych: jeden rachunek podstawowy dla organu jednostki samorządu terytorialnego (budżetu Gminy), 15 rachunków podstawowych dla jednostek organizacyjnych Gminy, 25 rachunków pomocniczych dla jednostek organizacyjnych, subkonta rachunków podstawowych i pomocniczych tworzonych w miarę potrzeb. Ilość ta może być zmieniona w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający wymaga osiągalności kredytu w rachunku bieżącym organu jednostki samorządu terytorialnego do kwoty 700.000 PLN. Powyższa kwota kredytu nie wiąże Zamawiającego. Dokumenty i informacje dotyczące spraw finansowych Gminy Sońsk w granicach jawności gospodarki środkami publicznymi dostępne są na stronie internetowej BIP Gminy Sońsk www.sonsk.biuletyn.net w zakładce Finanse gminy. Bank, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie do udostępnienia i prowadzenia usługi bankowości elektronicznej na dowolnej ilości stanowisk w Urzędzie Gminy i w jednostkach organizacyjnych (dokonywanie operacji przelewów, dostęp do informacji o stanie i historii m.in. sald rachunków, obrotów oraz operacji przeprowadzanych na własnych rachunkach bankowych), jednolitej dla rachunków bankowych wszystkich jednostek Gminy, przeprowadzania niezbędnych aktualizacji systemu bankowości elektronicznej w okresie trwania umowy oraz świadczenia serwisu oprogramowania. Bank udostępni i uruchomi system bankowości elektronicznej w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. Bank zobowiązuje się do zapewnienia pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej, wersji aktualizacyjnych oprogramowania, bezpłatnego serwisu oprogramowania, bezpłatnego przeszkolenia pracowników. Bank nie będzie pobierał opłat z tytułu użytkowania systemu. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagania stawiane Wykonawcy: wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe 66.12.00.00 - (3) Inwestycyjne usługi bankowe i usługi powiązane 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy - Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy - Prawo bankowe. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców wymaga się, aby warunek ten został spełniony przez co najmniej jednego wykonawcę. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty dołączone do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (co najmniej 1 usługa), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział banki, posiadające na terenie miejscowości Sońsk oraz na terenie miejscowości Gąsocin punkty dokonujące wypłat gotówkowych, przyjmujące wpłaty gotówkowe i realizujące polecenia przelewu lub które otworzą taki punkt na terenie miejscowości Sońsk oraz na terenie miejscowości Gąsocin po wygraniu przetargu. Termin otwarcia punktów Zamawiający wyznacza w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy w przypadku punktu w Sońsku oraz 90 dni od dnia podpisania umowy w przypadku punktu w miejscowości Gąsocin. Punkty czynne będą codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00. Wykonawca spełni warunek jeżeli wraz z ofertą przedstawi dokumenty potwierdzające funkcjonowanie takich punktów lub przedłoży oświadczenie zawierające zobowiązanie do uruchomienia punktów obsługi w terminach określonych w SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział banki, posiadające na terenie miejscowości Sońsk oraz na terenie miejscowości Gąsocin punkty dokonujące wypłat gotówkowych, przyjmujące wpłaty gotówkowe i realizujące polecenia przelewu lub które otworzą taki punkt na terenie miejscowości Sońsk oraz na terenie miejscowości Gąsocin po wygraniu przetargu. Termin otwarcia punktów Zamawiający wyznacza w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy w przypadku punktu w Sońsku oraz 90 dni od dnia podpisania umowy w przypadku punktu w miejscowości Gąsocin. Punkty czynne będą codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00. Wykonawca spełni warunek jeżeli wraz z ofertą przedstawi dokumenty potwierdzające funkcjonowanie takich punktów lub przedłoży oświadczenie zawierające zobowiązanie do uruchomienia punktów obsługi w terminach określonych w SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • sytuacji ekonomicznej i finansowej wystarczającej do wykonania zadania - Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 do formularza ofertowego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy - o ile osoba/y podpisujące ofertę nie posiadają takich uprawnień na podstawie dokumentów rejestrowych firmy, Oświadczenie stanowiące zobowiązanie do uruchomienia punktów obsługi w miejscach i terminach określonych w SIWZ - załącznik nr 6 do formularza oferty przetargowej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - wysokość oprocentowania środków na rachunkach bieżących i pomocniczych - 15
  • 3 - wysokość oprocentowania lokat typu overnight - 10
  • 4 - wysokość oprocentowania lokat tygodniowych - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany dotyczyć mogą zakresu usług stanowiących przedmiot umowy, jeżeli wynikają z następujących okoliczności: a) podyktowane zostaną zmianami przepisów prawa, wprowadzonymi po podpisaniu umowy, b) na Gminę zostaną nałożone nowe zadania lub zmieni się struktura organizacyjna Gminy, c) pojawią się nowe korzystne dla Gminy produkty bankowe lub rozwiązania organizacyjne, których wykorzystanie będzie korzystne dla Gminy, d) wprowadzona zostanie modyfikacja systemów informatycznych, e) zaistnieje obiektywna potrzeba dokonania zmian istotnych. Zmiany dotyczyć mogą również: a) braku lub wady dokumentacji przetargowej, b) wystąpienia siły wyższej, c) zmiany kluczowego personelu wykonawcy/zamawiającego. Zamawiający dopuszcza następujące warunki zmian: a) zmiany określone wyżej mogą nastąpić po przeprowadzeniu rokowań z Bankiem w zakresie przedmiotu zmian, b) rokowania należy zawrzeć w protokole rokowań.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sonsk.pl; www.sonsk.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sońsk ul. Ciechanowska 20 06-430 Sońsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sońsk ul. Ciechanowska 20 06-430 Sońsk (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.