eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zebrzydowice › Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Zebrzydowice w kwocie 2500000 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-04

Zebrzydowice: Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Zebrzydowice w kwocie 2500000 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
Numer ogłoszenia: 489006 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 452062 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zebrzydowice, ul. ks. A. Janusza 6, 43-410 Zebrzydowice, woj. śląskie, tel. 032 4755107, faks 032 4693266.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Zebrzydowice w kwocie 2500000 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Zebrzydowice w kwocie 2500000 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów. Kredyt ma być udzielany w 2012 r w następujących transzach: I transza w dniu 15.12.2012 r w kwocie 2000000 PLN, II transza w dniu 27.12.2012 r w kwocie 500000 PLN. Uruchomienie transz następować będzie na podstawie pisemnego wystąpienia zamawiającego do Banku w terminie 5 dni od jego złożenia. Postawienie przez Bank kredytu do dyspozycji zamawiającego na powyższych warunkach nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy. Warunki spłaty kredytu: - kredyt zostanie spłacony w ratach miesięcznych wg załączonego harmonogramu spłat, począwszy od dnia 30 stycznia 2013 r do 30 grudnia 2017 r / 60 rat miesięcznych /. Spłata rat kapitałowych na dzień 30 każdego miesiąca, miesiąc luty - 28. - odsetki naliczane będą od salda kredytu po uruchomieniu pierwszej transzy tj. pierwsza spłata odsetek nastąpi na dzień 30 w miesiącu, w którym zostanie uruchomiona I transza kredytu, następne odsetki płatne będą od debetu na dzień 30 każdego miesiąca / luty - 28 / - kredyt oprocentowany będzie wg zmiennej stopy procentowej opartej o stawkę WIBOR 1 M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedniego plus stała marża w Banku w okresie obowiązywania umowy. Ewentualna prowizja od kredytu będzie płatna w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową podpisany przez Wójta Gminy z kontrasygnatą Skarbnika oraz złożeniem oświadczenia o poddaniu się egzekucji na podstawie prawa bankowego. Okres kredytowania będzie wynosił 6 lat / 2012 - 2017 / Zamawiający zastrzega sobie: a/ zmianę terminów przekazania transz kredytu b/ możliwość niewykorzystania całości kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat c/ możliwość wcześniejszych, przed ustalonymi terminami spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. Pozytywna opinia RIO o możliwości spłaty przedmiotowego kredytu stanowi załącznik do niniejszego zamówienia. Wszelkie rozliczenia pomiędzy zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej /PLN/. Do celów obliczeń bankowych, za rok przyjmuje się 365 dni, a w roku przestępnym 366 dni..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mikołowski Bank Spółdzielczy, ul. Krakowska 29, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 340351,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 380589,67

  • Oferta z najniższą ceną: 380589,67 / Oferta z najwyższą ceną: 397233,67

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.