eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Ochrona i monitoring obiektów MOPS w Krakowie w latach 2009-2011

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2009-01-15

Kraków: Ochrona i monitoring obiektów MOPS w Krakowie w latach 2009-2011
Numer ogłoszenia: 4888 - 2009; data zamieszczenia: 15.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 254486 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona i monitoring obiektów MOPS w Krakowie w latach 2009-2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Usługa ochrony i dozoru mienia w obiekcie użytkowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie przy ul. Józefińskiej 14, w tym pomieszczenia magazynowe w oficynie, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) Ochrona i dozór obiektu odbywać się będzie poza godzinami pracy MOPS, tj.: a) w poniedziałek od godz. 00:00 do godz. 9:00 oraz od godz. 17:00 do 24:00 (16 godzin), b) od wtorku do piątku od godz. 00:00 do godz. 7:30 oraz od godz. 15.30 do godz. 24:00 (16 godzin), c) w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy od godz. 00:00 do godz. 24:00 (24 godziny.), 2) W przypadku innych dni wolnych od pracy ochrona odbywać się będzie od godz. 00:00 do 24:00 (24 godz.) na podstawie pisemnego zlecenia Zamawiającego. 3) Łączna liczba godzin ochrony obiektu przy ul. Józefińskiej 14 w poszczególnych latach: a) 2008: 9 godz. b) 2009: 6 744 godz. c) 2010: 6 720 godz. d) 2011: 6 711 godz. 4) Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia ewidencji osób, które wchodzą i wychodzą z budynku po godzinach pracy. 5) Zamawiający udostępni pomieszczenie przeznaczone dla pracowników Wykonawcy. 6) W przypadku, gdy osoba dyżurująca nie stawi się do pracy, w godzinach, w których pełniony jest dozór, Wykonawca zapewni osobę na zastępstwo w ciągu pół godziny od momentu uzyskania informacji od Zamawiającego. Zgłoszenie może zostać dokonane przez Zamawiającego telefonicznie. 7) Pracownicy Wykonawcy nie mogą w czasie wykonywania dyżuru kontaktować się z osobami spoza ochranianego obiektu, chyba że wymaga tego sytuacja związana z pełnieniem ochrony. W szczególności zabrania się prowadzenia rozmów na zewnątrz obiektu z osobami spoza obiektu z wyjątkiem służb publicznych lub pracowników Zamawiającego i Wykonawcy, których tożsamość jest znana osobie dyżurującej. 8) Osoba dyżurująca ma obowiązek wylegitymowania osoby wchodzącej do budynku poza godzinami pracy Zamawiającego. 9) Uprawnieni przedstawiciele Zamawiającego będą zgłaszać bezpośrednio do osoby dyżurującej informacje, że poza godzinami pracy Zamawiającego mogą być prowadzone prace lub będą wchodzić osoby. W takiej sytuacji zostaną wskazane imiona i nazwiska osób, które mają prawo przebywać w obiekcie lub wejść do obiektu. Osoba dyżurująca ma obowiązek wylegitymować te osoby. 2. Usługa monitoringu obiektów MOPS w Krakowie zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) monitorowanie systemów alarmowych przeciwwłamaniowych w obiektach: a) Filia nr 1, ul. Rzeźnicza 2 (łącze telefoniczne); b) Filia nr 2, ul. Radzikowskiego 37 (łącze telefoniczne); c) Filia nr 3, ul. Powstańców Wielkopolskich 3 (łącze telefoniczne); d) Filia nr 4, os. Szkolne 34 (łącze telefoniczne); e) Filia nr 5, ul. Praska 52 (łącze telefoniczne); f) Filia nr 6, ul. Dietla 64 łącze telefoniczne); g) Filia nr 7, al. Słowackiego 46 (łącze telefoniczne); h) Filia nr 9/ DB, os. Teatralne 24 (łącze telefoniczne); i) KIS, os. Słoneczne 15 (łącze radiowe); j) ul. Beskidzka 30A (łącze radiowe); k) ul. Felicjanek 5/1(łącze radiowe). 2) monitorowanie systemu alarmowego przeciwpożarowego w obiekcie Filii nr1, ul. Rzeźnicza 2(łącze radiowe). 3) Czas realizacji usługi, całodobowo przez 7 dni w tygodniu. 4) Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego powiadamiania odpowiednich służb oraz pracowników Zamawiającego w przypadku: awarii systemu, pożaru, włamania i innych zdarzeń zagrażających chronionemu mieniu. 5) Zamawiający wymaga, aby czas dojazdu grupy interwencyjnej do wymienionych wyżej obiektów nie był dłuższy niż 10 minut: 6) Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o każdym przypadku dezaktywacji lub nie załączenia systemu alarmowego w następujących godzinach: a) ul. Rzeźnicza 2 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 7.30 w poniedziałki oraz wcześniej niż o godz. 6.30 w pozostałe dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 19.15 w poniedziałki oraz do godz. 18.15 w pozostałe dni robocze b) ul. Radzikowskiego 37 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 7.30 w poniedziałki oraz wcześniej niż o godz. 6.30 w pozostałe dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 19.15 w poniedziałki oraz do godz. 19.00 w pozostałe dni robocze. c) os. Szkolne 34 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 8.30 w poniedziałki oraz wcześniej niż o godz. 7.00 w pozostałe dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 20.00 w poniedziałki oraz do godz. 19.00 w pozostałe dni robocze. d) ul. Praska 52 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 8.30 w poniedziałki oraz wcześniej niż o godz. 7.00 w pozostałe dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 19.15 w poniedziałki oraz do godz. 18.30 w pozostałe dni robocze e) ul. Dietla 64 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 6.45 we wszystkie dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 18.30 we wszystkie dni robocze. f) al. Słowackiego 46 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 8.30 w poniedziałki oraz wcześniej niż o godz. 7.00 w pozostałe dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 19.15 w poniedziałki oraz do godz. 18.15 w pozostałe dni robocze. g) os. Teatralne 24 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 7.45 w poniedziałki oraz wcześniej niż o godz. 7.00 w pozostałe dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 19.15 w poniedziałki oraz do godz. 18.15 w pozostałe dni robocze h) ul. Powstańców Wielkopolskich 3 w razie dezaktywacji systemu alarmowego: - w strefie Filia Nr 3 wcześniej niż o godz. 7.00 w poniedziałki oraz wcześniej niż godz. 6.30 w pozostałe dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 19.15 w poniedziałki oraz do godz. 18.15 w pozostałe dni robocze. - w strefie Dział Poradnictwa wcześniej niż o godz. 8.30 w dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 19.15 w dni robocze, - w strefie Telefon Zaufania wcześniej niż o godz. 15.00 każdego dnia tygodnia, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 21.30 każdego dnia tygodnia. i) ul. Felicjanek 15 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 7.00 w dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 22.00 dni robocze, j) ul. Beskidzka 15 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 7.00 w dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 21.00 w dni robocze, k) os. Słoneczne 15 w razie dezaktywacji systemu alarmowego wcześniej niż o godz. 6.30 w dni robocze, oraz nie załączenia systemu alarmowego do godz. 20.00 w dni robocze. 7) w przypadku braku sygnału w centrali, Wykonawca natychmiast powiadami o tym Zamawiającego. 8) Grupa interwencyjna potwierdza swoje przybycie do obiektu, wpisując kod na klawiaturze centralki systemu alarmowego, zainstalowanej w danym obiekcie. 9) Grupa interwencyjna, która przybędzie do obiektu w przypadku gdy uruchomi się sygnał alarmowy ma obowiązek sprawdzić obiekt i powiadomić o wynikach Zamawiającego. 10) Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody w mieniu Zamawiającego powstałe w wyniku braku interwencji ze strony Wykonawcy w czasie, o którym mowa w pkt 5 oraz za szkody powstałe w wyniku nienależytej realizacji przedmiotu zamówienia. 11) Zamawiający zobowiązuje się do utrzymania systemu alarmowego, przez cały czas trwania umowy, w stanie ciągłej gotowości, dokonując odpowiednich czynności konserwacyjnych. 12) Zamawiający zobowiązuje się do powiadamiania Wykonawcy o planowanych próbach systemu alarmowego, otwarcia obiektu poza godzinami pracy lub innych okolicznościach istotnych dla sposobu wykonywania ochrony i dozoru mienia Zamawiającego. 13) Wcześniejsze dezaktywacje systemów alarmowych oraz późniejsze ich załączanie, niż wymieniono w pkt 6, Zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy z wyprzedzeniem. 14) Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności materialnej za szkody w mieniu Zamawiającego, powstałe w wyniku nie włączenia się systemu alarmowego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 15) Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy wykazu pracowników poszczególnych obiektów wraz z telefonami kontaktowymi, których należy powiadomić w przypadku: awarii systemu, pożaru, włamania i innych zdarzeń zagrażających chronionemu mieniu 16) Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy kodów dostępu do ochranianych obiektów wymienionych w pkt.1 17) Zamawiający dopuszcza zmianę godzin aktywacji i dezaktywacji alarmów o których mowa w pkt 6 18) W cenie dozoru należy przewidzieć koszty związane z dojazdem grup interwencyjnych. 3. Warunki dodatkowe: 1) Wykonawca będzie wykonywał usługę z wykorzystaniem własnego personelu. 2) Wykonawca będzie niezwłocznie zgłaszał Zamawiającemu zauważone uszkodzenia w: sieci C.O., sieci wodno-kanalizacyjnej, wyposażenia węzłów sanitarnych oraz sprzętu biurowego w dozorowanym obiekcie. 3) Wykonawca będzie niezwłocznie uwzględniał uwagi pracowników Zamawiającego kontrolujących sposób wykonania usługi, a także uzasadnione uwagi i wnioski pracowników Zamawiającego użytkujących ochraniany lokal. 4) Wykonawca nie będzie używał sprzętów biurowych Zamawiającego, a w szczególności komputerów, telefonów, kserokopiarek i innych urządzeń elektronicznych, 5) Wykonawca będzie wchodził do pomieszczeń biurowych wyłącznie w uzasadnionych przypadkach związanych z pełnieniem usług ochrony. 6) Odbiór jakościowy wykonywanych usług będzie odbywał się przez pisemne potwierdzenie przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. 7) Wykonawca przed podpisaniem umowy poda numer telefonu i faksu, na który Zamawiający będzie mógł zgłaszać problemy związane z realizacją usług ochrony 8) Wykonawca bezpośrednio przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany przedłożyć polisę ubezpieczeniową z sumą ubezpieczenia w wysokości minimum 1 000 000 zł., w tym minimum 100 000 zł na jedno zdarzenie w okresie ubezpieczenia, potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9) Okres rozliczeniowy ustala się na miesiąc kalendarzowy. Podstawą dokonania rozliczenia będzie dostarczenie przez Wykonawcę rachunku za okres rozliczeniowy wraz z bilingiem połączeń systemu alarmowego obiektów objętych ochroną oraz potwierdzeniami, o których mowa w pkt 6. 10) Warunki płatności -14 dni od daty przyjęcia faktury wraz z dokumentami rozliczeniowymi, o których mowa w pkt 9 11) Wszelkie kary umowne mogą być potrącane z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 12) Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert. 13) Cena oferty określona stosownie do wymagań specyfikacji zawiera wszystkie koszty realizacji zamówienia. 14) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do siwz, w terminie określonym przez Zamawiającego w wezwaniu do jej podpisania. 15) Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 194331.34 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Osób i Mienia Spec/As Security Tadeusz Woźniak, Piastowska 12, 32-410 Dobczyce, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 194331,34
  • Oferta z najniższą ceną: 194331,34 oferta z najwyższą ceną: 243600
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.